יום שישי , מרץ 29 2024
זהו זה, צילום: פיני סילוק

זהו זה – כבוד

 תוכנית הטלוויזיה "זהו זה" היא עמיתת הכבוד 

של ביה"ס סם שפיגל ליצירה קולנועית לשנת 2021

 

סם שפיגל -ביה"ס לקולנוע ולטלוויזיה, מעניק מדי שנה תואר עמית כבוד, לדמויות מובילות ומעוררות השראה מתחומי התרבות בארץ ובעולם. השנה נבחרה כעמיתת כבוד של ביה"ס תוכנית הטלוויזיה המיתולוגית "זהו זה", בהשתתפות אבי קושניר, גידי גוב, דב'לה גליקמן, מוני מושונוב ושלמה בראבא. עונה חדשה של התוכנית תעלה ב-כאן 11 ב- 4 בנובמבר 2021. 

 

בנימוקים לבחירה הועד המנהל של ביה"ס, כתב כי התואר מוענק לחבורת זהו זה : "על הומור שנון וסאטירה בועטת המשקפת את המציאות הישראלית. על מגוון רחב של דמויות אהובות שנכנסו ללב. על מתן במה ארוכת שנים לדורות של יוצרים מהתעשייה הטלוויזיונית. על היותכם מדורת שבט רלוונטית שידעה לכנס את כולנו בעתות משבר ולשמור על המורל. על היכולת להמציא את עצמכם מחדש ולחזור אל חיינו גם בתקופת הקורונה. תודה לחמשת המופלאים, על העמדת רף הומור גבוה ועל תרומתכם ופועלכם למען התרבות הישראלית."

 

דנה בלנקשטיין-כהן, מנהלת סם שפיגל ביה"ס ליצירה קולנועית: "אני מברכת את "זהו זה" על הצטרפותכם לקהילת סם שפיגל. אתם מלווים אותנו כבר עשורים במופת של עבודת צוות, ביצירת דמויות חד פעמיות והומור משובח . תודה ענקית גם שחזרתם להרחיב לנו מחדש את הלב בתקופה שהבידוד והבדידות השתלטו עלינו. כולכם ביחד ולחוד, משמשים מודל לעשייה מופלאה ומהווים השראה אמיתית לסטודנטים ולבוגרים שלנו שיוצאים להשתלב בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בישראל". 

 

בין מקבלי תואר עמיתי הכבוד של סם שפיגל לאורך השנים: השחקנית האיטלקייה האגדית סופיה לורן, הבמאים וים ונדרס, דיוויד לינץ', רם לוי, השחקנית רונית אלקבץ ז"ל, המפיק לורד דייויד פאטנם, הזמרת חוה אלברשטיין, המנחה והשחקנית רבקה מיכאלי , תוכנית הטלוויזיה ארץ נהדרת, מייסדת סינמטק ירושלים ליה ון ליר, נשיא המדינה לשעבר ראובן ריבלין, ראש העיר המיתולוגי של ירושלים טדי קולק ועוד. 

 

ביה"ס סם שפיגל ליצירה קולנועית, יעניק את תואר עמיתת כבוד לשנת 2021 ל "זהו זה", הערב 21.10 בטקס הגמר של בוגריו שיתקיים בסינמטק ירושלים. ערבי הגמר נערכים מדי שנה, לציון סיום הלימודים של בוגרי סם שפיגל במסלולי בימוי, תסריטאות והפקה. במהלך הטקס בהנחיית שי אביבי יוקרנו סרטי הגמר של הבוגרים לפני הפצתם לפסטיבלים מקומיים ובינלאומיים, ומוענקים להם פרסים בהיקף של כ-100 אלף שקל. 

 

 

יש לבדוק גם

שחר מולכו מונתה

  שחר מולכו מונתה לתפקיד האוצרת לאמנות עכשווית במוזיאון תל אביב לאמנות   ועדת הבחירה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.