יום חמישי , מרץ 28 2024

גרוסמן

"גרוסמן: הסופר דוד גרוסמן במרכז סרט דוקומנטרי חדש ב-כאן 11

דויד גרוסמן, מהסופרים הבולטים והחשובים בישראל בדור האחרון, מספר בסרט "גרוסמן" על ילדותו בירושלים, היכרותו עם אשתו מיכל הנחשפת בסרט לראשנה, העבודה בקול ישראל, הכתיבה הספרותית, ועל אורי בנו, שנהרג במלחמת לבנון השנייה. הסרט "גרוסמן" שביימה עדי ארבל, ישודר ביום רביעי, 13 באוקטובר, בשעה 21:10, במסגרת רצועת הדוקו של כאן 11. מפיק: אריק ברנשטיין חברת הפקה: עלמה הפקות

 

כאן 11 ישדר ביום רביעי, 13 באוקטובר, בשעה 21:10, את הסרט ""גרוסמן" של עדי ארבל, המסיים טרילוגיית סרטים שעסקה בסופרים עבריים שכללה את "החלון הרביעי" על עמוס עוז ואת "הפרק האחרון של א.ב. יהושע" על א.ב. יהושע.

דויד גרוסמן, מהסופרים הבולטים והחשובים בישראל, בסרט אישי וחשוף על חייו, על ספריו, על האובדן של בנו אורי ועל הכתיבה שהצילה אותו מהמוות. "מאז שאורי בני מת, כשאני כותב אני מחפש להיות לרגעים במקום הזה, שאני נוגע גם בחיים וגם במוות" אומר הסופר דויד גרוסמן, שספריו נוגעים בלבבות כה רבים.

גרוסמן, חתן פרס ישראל והסופר הישראלי הראשון שזכה בפרס המאן בוקר היוקרתי, חולק בדיאלוג אינטימי וגלוי לב עם במאית הסרט, עדי ארבל, סיפורים אישיים לצד ספרים גדולים, ונחשף כפי שלא נחשף מעולם קודם. גרוסמן לוקח את הצופים לטיול פנימי בנפשו וביצירתו דרך ארכיונים משפחתיים נדירים ודרך הסיפורים שמאחורי הספרים ומתוכם עולה גם סיפורה של ישראל. במבט ישיר וקרוב, כובש גרוסמן את המצלמה וחושף בגילוי לב נדיר את הקשר העדין והמורכב בין ספריו לחייו, "אני חי כל יום כאילו מחר אמות."

מפיקים: אריק ברנשטיין, דודי זילבר

חברת הפקה: עלמה הפקות

עריכה: סיון גונשורוביץ, מיה קלר, רון גולדמן

צילום:עופר ינוב, עמית חכמוב

מוסיקה: יסמין אבן

עיצוב אומנותי: דניאל ויינברג

 

יש לבדוק גם

טיפול זוגי חוזרת

"טיפול זוגי" – הסדרה הדוקומנטרית של כאן 11 חוזרת בעונה חדשה עם מטפלת חדשה ! …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.