יום שישי , אפריל 19 2024
עלומים, כאן 11 , צילום: משה נחומוביץ'

עלומים

"עלומים": דרמת מתח חברתית חדשה ב- כאן 11

האם ניתן לשנות מסלול חיים של נער שנולד למציאות של עוני, פשע וסמים?

 

בסדרה מככביםיהודה לוי, שני כהן, יניב ביטון (בתפקיד דרמתי ראשון), אופק פסח, אמיר טסלר, רונה לי שמעון, בן סולטן ורבים נוספים.

"עלומים" תשודר החל מה-04 באוקטובר, בימים שני וחמישי, בשעה 21:30 ב- כאן 11 ובדיגיטל

"עלומים", דרמת מתח חברתית מטלטלת, עוסקת בשאלה עד כמה נערים הנדחקים לשולי החברה מסוגלים לפרוץ את מעגל האלימות שבו הם כלואים ולשנות את מהלך חייהם, על אף אזלת היד של המערכת, משפחות לא מתפקדות וחברויות כובלות. במציאות כזו, גם גיוס לצבא- שאמור להקנות להם סיכוי משמעותי לצאת ממעגל הסיכון- הופך לבלתי אפשרי, שכן עברם הפלילי רודף אותם ומנציח את הימצאותם בשוליים.

הסדרה מגוללת את סיפורם של חבורת נערים בביה"ס לנוער בסיכון ומציגה את מורכבות היחסים שלהם עם מפקד תחנת המשטרה המקומית (יניב ביטון). הגעתו של יניב (יהודה לוי)- איש עסקים מתל אביב שהגיע לרצות עבודות שירות בבית הספר- מאפשרת הצצה כואבת אל אחת מהחצרות האחוריות של ישראל. מעטים הנערים מבוגרי בית הספר שהצליחו להתגייס לצבא, ולאושר (אמיר טסלר) יש סיכוי להיות אחד מהם. בעידודם של יניב ונעמי (שני כהן), מורתם המסורה של הנערים, אושר מתחיל תהליך של "מחיקת תיקים" לקראת גיוס לצה"ל. בעוד שיניב ונעמי יוצאים למלחמה על עתידו של אושר, הוא נקרע בינם לבין חברו הטוב מנחם (אופק פסח), שלא מניח לו להתקדם בחייו.

יוצר ותסריטאי ראשי: גיא סידיס (בלו נטלי, איפה אתה חי?!) | יוצרת שותפה ותסריטאית: נירית ירון (סיפורי תל אביב) | יוצר שותף, תסריטאי ובמאי: תאופיק אבו-והיל (הנערים) | מפיקים: עמית דקל, נירית ירון | הפקה: ראבל סרטים

"עלומים" תשודר החל מה-04 באוקטובר, בימים שני וחמישי, בשעה 21:30 ב- כאן 11 ובדיגיטל

9 פרקים, משך כל פרק: כ-50 דקות.

יש לבדוק גם

שש וחצי

"שש וחצי" בכאן 11   עדויות ניצולים מ-7 זירות שונות שהותקפו בשבעה באוקטובר מוצגות ע"י …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.