יום שישי , מרץ 29 2024
הסוכנות, The Bureau, הוט, HOT

"הסוכנות" בהוט

HOT ממשיכה להביא לכם את הסדרות המובילות בעולם

סדרת הלהיט של Canal+ מגיעה רק ל-HOT

 

דרמת מתח פוליטית צרפתית

 

החל מה-19.9, רק ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

כל העונות של "הסוכנות" ("The Bureau"), דרמת המתח הפוליטית של הרשת הצרפתית Canal+, מגיעות רק ל-HOT. את הסדרה יצר, כתב וביים התסריטאי זוכה פרס "סזאר" (האוסקר הצרפתי) אריק רושאן ("אהבה ללא רחמים"), והיא מבוססת על תיעודם של מרגלים לשעבר. לסדרה חמש עונות, כולן ישודרו ב-HOT HBO והן יעלו בכל שבוע ב-HOT VOD וב-NEXT TV. 

 

בסדרה מככבים זוכה פרס "סזאר" מתייה קסוביץ' ("אמלי", "מינכן"), זוכת פרס "סזאר" שרה גירודו ("היפה והחיה"), זוכה פרס "סזאר" ז'אן-פייר דארוסין, המועמדת לפרס "סזאר" ליה דרוקר ("משמורת"), פלורנס לוריי קאי וזינב טריקי ("הומלנד").

 

הסדרה מתארת את חייהם של סוכנים מיוחדים בסוכנות הביון המרכזית של צרפת – המנהל הכללי לביטחון-חוץ (DGSE). היא מתמקדת ב"לשכת האגדות", האחראית לאימונם של סוכנים סמויים במשימות ארוכות-טווח בצפון אפריקה ובמרכז התיכון. משימתם של הסוכנים, שחיים במדינות אלו במשך שנים תחת זהות בדויה, היא לאתר ולגייס מקורות מודיעין מהימנים.

 

במרכז הסדרה עומד גיאום דביילי (קסוביץ'), שחוזר לפריז אחרי שש שנים כסוכן סמוי בדמשק ומתקשה לחזור לחייו הישנים ולהתחבר מחדש לבתו. כשהוא מגלה שנדיה, אהובתו מדמשק, נמצאת בפריז, הוא מפר את החוקים ומחדש את יחסיו איתה, כשהוא עוטה על עצמו שוב את זהותו הבדויה מדמשק. הסדרה עוקבת אחר ניסיונו של גיאום לנווט בין חייו כמרגל לבין זהותו הישנה ממנה הוא מתקשה לשחרר.  

 

עוד מככבים בסדרה ג'ונתן זכאי, פאולין אטיין ומתייה דמי

 

החל מה-19.9, ימי ראשון-חמישי בשעה 21:00 ב-HOT HBO 

בכל יום ראשון תעלה עונה ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

יש לבדוק גם

מארס 2024 בערוצי הסדרות של HOT

HOT גאה להציג: ״גולסטאר יוון״  בכיכובו של כוכב בברלי הילס 90210, איאן זירינג  גולסטאר, סדרת …

תגובה אחת

  1. אודי

    בטופ 3 של הסדרות הכי טובות אי פעם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.