יום שישי , מרץ 29 2024
דאונטון אבי עונה 6, באדיבות yes

דאונטון אבי- בהוט

אחוזת דאונטון – עונות 1-6 – Downton Abbey     בשידור יומי

"אחוזת דאונטון" ("Downton Abbey") היא דרמה תקופתית בריטית של רשת ITV מהיוצר זוכה האוסקר ג'וליאן פלוז ("פארק גוספורד"). כל שש העונות של הסדרה המצליחה ישודרו בשידור יומי ב-HOT HBO ויעלו ל-HOT VOD.

הסדרה, שגרפה 3 פרסי "גלובוס הזהב" ו-15 פרסי "אמי", עוקבת אחר עלילות משפחת קראולי, משפחת אצולה אנגלית המתגוררת באחוזה ביורקשייר, החל משנת 1912. "אחוזת דאונטון היא המוקד להתרחשויות סוערות, דרמות משפחתיות, תככים ומזימות ויחסי אדונים-משרתים – כל זאת, על רקע אירועים היסטוריים בראשית המאה העשרים. 

"אחוזת דאונטון" שברה מספר שיאים בזמן שידורה – היא היתה מועמדת ל"אמי" יותר מכל סדרה בינלאומית אחרת, ונכנסה לספר השיאים של גינס כסדרה בשפה האנגלית שזכתה למירב שבחי המבקרים בשנת 2011.   

בסדרה מככבים זוכת האוסקר מגי סמית' (סדרת סרטי "הארי פוטר"), יו בונוויל ("נוטינג היל"), המועמדת לאוסקר אליזבת' מקגוברן ("רגטיים"), מישל דוקרי ("התנהגות טובה"), זוכת "גלובוס הזהב" ג'ואן פרוגט ("שקרן/שקרנית"), דן סטיבנס ("לגיון", "היפה והחיה"), לורה קרמייקל ("החפרפרת"), ג'סיקה בראון פינדלי ("פרוצות"), ג'ון קרטר ("שייקספיר מאוהב"), ברנדן קויל ("מחר לנצח") ועוד.

החל מה-1.8, ראשון-חמישי בלילה ב-HOT3 

וכל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

יש לבדוק גם

מארס 2024 בערוצי הסדרות של HOT

HOT גאה להציג: ״גולסטאר יוון״  בכיכובו של כוכב בברלי הילס 90210, איאן זירינג  גולסטאר, סדרת …

תגובה אחת

  1. יוס

    זהו, סדרות מלפני 10 שנים זה הדבר של 'הוט'? מי משלם על זה?

    ומי צריך ערוצים עם שידור בשעה קבועה, כאשר יש VOD? שימו טריילרים בשידור מחזורי לכל מה שיש ב-VOD וזהו. אין יותר צורך בערוצים, שאינם חדשות או ספורט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.