יום שישי , מרץ 29 2024
שוטרים בדם עונה 9 , הוט

שוטרים בדם 9

 

 

העונה התשיעית של "שוטרים בדם", סדרת הלהיט של CBS שממשיכה לשמור על נתוני רייטינג גבוהים

 

החל מה-6.9 ב-HOT Zone

 

"שוטרים בדם" ("Blue Bloods"), סדרת הדרמה של רשת CBS שנוצרה על ידי אד צוקרמן ("ג'אג"), מפיק העל הוותיק לאונרד גולדברג ("המלאכיות של צ'ארלי", "סטרסקי והאץ'"), והצמד זוכה ה"אמי" רובין גרין ומיטשל בורג'ס ("הסופרנוס", "חשיפה לצפון"), חוזרת לעונה תשיעית שתשודר רק ב-HOT Zone. 

 

את הסדרה מובילים זוכה פרסי "גלובוס הזהב" וה"אמי" טום סלק ("מגנום, בלש פרטי", "חברים") ודוני וולברג ("המסור", "החוש השישי").

 

"שוטרים בדם", שהיתה מועמדת לפרסי ה"אמי", היא סדרת דרמה משטרתית פרוצדורלית העוקבת אחר משפחה של שוטרים בעיר ניו-יורק. אב המשפחה הוא פרנק רייגן (סלק), מפקד משטרת ניו יורק שמוביל את המשטרה ואת המשפחה באותם דיפלומטיות וקור רוח. בנו הבכור של פרנק, דני (וולברג), הוא חוקר משטרתי ממולח שנוטה להשתמש בשיטות מפוקפקות בכדי לפתור תיקים; בתו של פרנק והכוח הנשי במשפחה, ארין (ברידג'יט מוינאהן, "אני, רובוט"), היא עוזרת התובע המחוזי והמצפן החוקי של בני משפחתה; ג'יימי (וויל אסטס, "חלום אמריקאי") הוא הרייגן הצעיר ביותר ונער הזהב של המשפחה – בוגר תואר במשפטים מהארוורד שלמרות עתידו המבטיח כעורך דין הצטרף למשטרת ניו יורק כמו שאר משפחתו. 

 

בעונה התשיעית ישובו לככב גם לן קאריו ("דמג'ז"), מריסה רמירז ("בית חולים כללי"), סמי גייל, ונסה ריי ("Suits"), גרגורי ג'ברה ("אבא אמריקאי"), רוברט קלוהסי ("אוז", "אימפריית הפשע") ואביגייל הוק. 


 

החל מה-6.9, ימי ראשון-חמישי בשעה 22:00, ב-HOT Zone

 

יש לבדוק גם

מארס 2024 בערוצי הסדרות של HOT

HOT גאה להציג: ״גולסטאר יוון״  בכיכובו של כוכב בברלי הילס 90210, איאן זירינג  גולסטאר, סדרת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.