יום שלישי , אפריל 16 2024
קייט בלאנשט, גברת אמריקה, yes

yes מציגה את סדרות הסתיו הבולטות

 

 

yes משיקה את עונת הסתיו 

עם הסדרות החדשות הכי מדוברות בעולם: 

"סיפור אהבה" בכיכובה של אנה קנדריק ("פיץ' פרפקט") מבית HBO MAX 

אנה קנדריק, סיפור אהבה, yes

"גברת אמריקה" בכיכובה של קייט בלאנשט

 

קייט בלאנשט, גברת אמריקה, yes

קייט בלאנשט, גברת אמריקה, yes

הקומדיה המועמדת לאמי "ראמי" בכיכובו של ראמי יוסף

"מוקד 911: טקסס" עם רוב לאו, ליב טיילור והשחקן הישראלי רונן רובינשטיין

"דייב" בכיכובו של הראפר היהודי ליל דיקי ועוד..

החל מספטמבר בערוצי הסדרות של yes


עולם הסדרות של yes פותח את הסתיו והשנה העברית החדשה עם עונת סדרות גדולה הכוללת להיטי ענק, מיטב השחקנים, שלל בינג'ים וקומדיות חדשות. 

בשל השפעת מגפת הקורונה על מצב ההפקות בעולם בכלל ובפרט על ארה"ב ובריטניה (בה כל הפקות הסדרות נעצרו  ורובן לא צפויות לשוב לפני 2021) לראשונה מאז 1951 אין בארה"ב "עונת סתיו" מסורתית. עם זאת yes משיקה עונת סתיו גדולה עם סדרות חדשות מהמדוברות בעולם. 

בין הסדרות החדשות הצפויות לעלות: סיפור אהבה (Love Life) בכיכובה של אנה קנדריק ("פיץ' פרפקט") סדרת הלהיט החדשה מבית שירות הסטרימינג האמריקאי החדש .HBO MAX הסדרה כבשה את טבלאות הצפייה והפכה לסדרה השנייה הכי נצפית בשירות (אחרי "חברים" ולפני "משחקי הכס") * המיני סדרה היוקרתית שסחפה את המועמדויות לאמי גברת אמריקה (Mrs. America) בכיכובה של קייט בלאנשט (המועמדת אף היא לשחקנית הטובה ביותר) ולצידה רוז ביירן, אוזו אדובה ועוד * הקומדיה המועמדת לאמי ראמי בכיכובו של ראמי יוסף שעשה היסטוריה בתור המוסלמי הראשון המועמד לאמי בקומדיה * דרמת בית החולים ניו אמסטרדם בכיכובו של ראיין אגולד (הרשימה השחורה) המבוססת על רב המכר * מי שמכונה היורשת הצעירה של סקס והעיר הגדולה "עושות כותרות" (The Bold Type) דרמת יחסים על שלוש נשים בשנות העשרים לחייהן שמחפשות את דרכן בעולם מגזיני האופנה * מוקד 911: טקסס סדרת הבת ללהיט המצליח בכיכובם של רוב לאו, ליב טיילר והשחקן הישראלי רונן רובינשטיין * דרמת האקשן סטאמפטאון שמחזירה למסך את קובי סמולדרס ("הנוקמים" "איך פגשתי את אמא") * קומדיית הלהיט מבית FX דייב בכיכובו של הראפר היהודי ליל דיקי שעושה לעולם הראפ את מה שתרגיע עשתה לעולם הקומדיה * Breeders בכיכובו של מרטין פרימן על זוג הורים שלא ממש אוהבים את ההורות עצמה * הפלייליסט של זואי הדרמה המוזיקלית בכיכובן של ג'יין לוי, לורן גרהאם (לורליי "בנות גילמור"), סקיילר אוסטין ("פיץ' פרפקט") ועוד
 

לצידן יעלו עונות חדשות לנפרדנו כך, קומדיית הלהיט של ה-BBC מפוקסלים, חומריו האפלים מבית HBO, לוחם, דרמת המתח בלתי נשכח, פרק הספיישל של המתים המהלכים, עונת הסיום של הויקינגים ועוד.

בנוסף, תשדר השנה yes את טקס האמי – בו יש לסדרות של yes 235 מועמדויות! 


 

פירוט הסדרות: 


גברת אמריקה (Mrs America) – רק ב-yes

מיני סדרה היסטורית של רשת FX והולו המועמדת לאמי לסדרה הטובה ביותר.
במרכזה התנועה הפוליטית לזכויות שוות בזמן התיקון למעמד האישה בעזרת חוק הזכויות השוות ותגובת הנגד שהיא יצרה, במיוחד מצד מי שעמדה מול נשות התנועה, האקטיביסטית השמרנית פיליס שאלפלי (אותה משחקת קייט בלאנשט, המועמדת לאמי כשחקנית הטובה ביותר על תפקידה) בשנות השבעים.
לסדרה יש קאסט גדול של שחקניות ושחקנים המגלמים דמויות היסטוריות, בינהם רוז ביירן ("מסיבת רווקות" "דמג'ס") המגלמת את עורכת הדין גלוריה סטיינהם, אליזבת' בנקס, אוזו אדובה ("כתום זה השחור החדש") המועמדת לאמי על תפקידה, מרגו מרטינדייל ("האמריקנים") המועמדת לאמי על תפקידה, שרה פולסון, ג'ון סלאטרי ("מד מן"), טרייסי אולמן המועמדת לאמי על תפקידה, ג'נין טריפלהורן ועוד.
מאחורי הסדרה עומדות מפיקת מד מן דאווי וולר והמחזאית טניה בארפילד (שהיתה גם מכותבי "האמריקנים").

 

סיפור אהבה Love Life)) – רק ב-yes

קומית רומנטית העוסקת בחייה של דארבי (אנה קנדריק – "תלוי באוויר", "פיץ' פרפקט") שנמצאת בשנות ה-20 לחייה. הסדרה, המיועדת להיות אנתולוגיה, עוקבת אחרי דמויות מסיפור האהבה הראשון שלה עד לאחרון שלה.
דארבי היא צעירה מוכשרת ודי נאיבית שחוזרת בכל פרק לזוגיות אחרת מההיסטוריה הפרטית שלה ומנסה להבין למה הזוגיות הזאת לא הפכה לסיפור האהבה הגדול שהבטיחו לה, למרבה האירוניה, בסרטים ובסדרות.
מאחורי הסדרה עומדים המגה מפיק ההוליוודי פול פייג ("מסיבת רווקות", "מרגלת" ,"עצבנית אש") ותסריטאית "טרנספרנט" ברידג'יט בדארד. את חייה של דארבי בסדרה מקריינת השחקנית הבריטית לזלי מאנוויל ("ורה דרייק")
"סיפור אהבה" היא הסדרה השנייה הנצפית ביותר ב-HBO MAX, שירות הסטרימינג החדש של HBO ו-וורנר, כשהיא נמצאת רק מאחורי "חברים" ועוקפת את "משחקי הכס" ו"הסופרנוס".
הסדרה חודשה לעונה נוספת

 

ניו אמסטרדם (New Amsterdam) – רק ב-yes

דרמת בית חולים חדשה ומסקרנת מבית NBC ומפיק "עקרות בית נואשות" דיוויד שולנר, המבוססת על רב המכר שכתב הד"ר אריק מנהיימר. התרחשויות בסדרה מבוססים על מקרים שקרו בבית החולים הציבורי "בלביו" (Bellevue) המוסד הרפואי הציבורי הוותיק ביותר בארה"ב.
במוקד הסדרה עומד ד"ר מקס גודווין (ראיין אגולד, "הרשימה השחורה"), שמתמנה למנהל החדש של בית החולים, ומציב לעצמו למטרה להיאבק בביורוקרטיה כדי להעניק למטופליו את השירות הטוב ביותר.
על מנת לעמוד בכך עליו להצית מחדש את האש בקרב הצוות שבע ההבטחות והאכזבות, הסובל באופן קבוע ממחסור בתקנים, תקצוב והערכה – ולהחזיר לבית החולים את תהילת העבר.
לצד אגולד משחקים בסדרה ג'נט מונטגומרי ("מראה שחורה" ,"אחוזת דאונטון"), פרימה אג'ימן (מרתה ג'ונס "דוקטור הו") וסאנדהיל רממוטי ("גיבורים")

הסדרה חודשה לעונות נוספות

 

עושות כותרות (The Bold Type) – רק ב-yes

סדרת דרמה בהשראת סיפור חייה של העורכת הראשית של המגזין הנחשב "קוסמופוליטן", ג'ואנה קולס. 

הסדרה עוקבת אחר חייהן המקצועיים והפרטים של שלוש מתמחות צעירות ואופנתיות במגזין נשים נחשב: סאטון (מייגן פאהי), אשר גם מקבלת קידום להיות אחת מצוות הכותבים, קאט (איישה די), שלא חוששת להגיד את דעתה, וג'יין (קייטי סטיבנס), היחידה שעדיין בגדר מתמחה והעתיד המקצועי שלה עדין לא מומש. בנוסף היא מנהלת רומן עם ריצ'ארד (סמואל פייג'), אחד מחברי הועד המנהל של המגזין. כולן עובדות עבור אותה הבוסית – ז'קלין (מלורה הארדין), אשר דורשת מעצמה לא פחות משהיא דורשת מהן.

עושות כותרות זכתה לשבחי מבקרי הטלוויזיה, כולל אלו העובדים במגזיני אופנה, ששיבחו אותה על הקול האותנטי שלה. זכתה ל-96% באתר האגרגרציה "רוטן טומאטוז".

הסדרה חודשה לעונות נוספות.

 

ראמי (Ramy) – רק ב-yes

דרמה קומית שנונה שיצר הקומיקאי המוכשר ראמי יוסף ונחשבת לאחת ההפתעות המרעננות של התקופה האחרונה. הקומדיה זיכתה את יוסף במועמדות לאמי לשחקן קומי והוא אף מועמד כבמאי הטוב ביותר, לצד זוכה האוסקר מהרשלה עלי ("הספר הירוק" ,"אור ירח") המועמד כשחקן המשנה. יוסף אף זכה בגלובוס הזהב כשחקן הטוב ביותר.
העלילה המצחיקה והמרגשת מספרת פחות או יותר את סיפור חייו –  בחור צעיר שגר עם משפחתו בניו ג'רזי, בן להורים מהגרים ממצרים. הוא נקרע בין התרבות האמריקאית לבין המסורת המוסלמית. סדרה מצחיקה, חכמה ועגמומית המנסה להראות בצורה עדינה ואוהבת את עולמם המורכב של המהגרים.

 הסדרה חודשה לעונה שלישית.    

דייב (Dave) – רק ב-yes

קומדיה מקורית ועכשווית מבית FX שמגוללת את קורותיו של דייב ברד, או כפי שהוא מוכר בשם הבמה שלו, ״ליל דיקי״.
לכאורה, לברד אין שום פרט ביוגרפי, מעמדי, או חברתי שיחבר אותו לסצנת ההיפ הופ וגם אופיו הנוירוטי לא מתיישב עם הפרסונה הראפרית הקונבנציונלית. הוא התחיל לשיר בבר מצווה ועבד בסוכנות פרסום אבל כל זה משתנה כשברד הופך לליל דיקי ובן רגע הוא הופך לראפר בכל רמ"ח אבריו.
הסדרה מתמקדת ברגעים הקטנים והיומיומיים בדרך לקריירה מצליחה ואולי גם מעט תהילה – הקשיים להיכנס לסצנה שנשלטת על ידי אנשים שכל כך שונים ממנו.

בסדרה מתארחות פיגורות בולטות מעולם הראפ והבידור: ג'סטין ביבר, קורטני קרדשיאן, מרשמלו, מקלמור, נינג'ה, שרלמיין דה גוד, YG, בני בלאנקו ועוד.

הסדרה נעשתה בשיתוף עם ג'ף שפר ("סיינפלד", "תרגיע", "הליגה") וגרג מוטולה ("סופרבאד").

 

מוקד 911: טקסס (911: Lone Star) – רק ב-yes

רוב לאו וליב טיילר ביחד על המסך! שני הכוכבים האהובים מגיעים לספין אוף של הסדרה האהובה והמצליחה "מוקד911" שיצר ראיין מרפי.

אוון סטרנד (רוב לאו) כבאי ותיק ומנוסה מניו יורק, שאיבד את חבריו לתחנה באסון מגדלי התאומים, עובר יחד עם בנו טיילר (השחקן יליד רחובות רונן רובינשטיין) לאוסטין, טקסס, במטרה לשקם את תחנת כיבוי האש המקומית שהושמדה כליל בתאונת שריפה. אוון נבחר למשימה בשל הידע שלו, התעוזה הרבה ואינספור של שעות בשטח.

עם המעבר לשם עליו להתמודד עם בניית תחנה מאפס – לגייס אנשים, להכיר את הצוות שנשאר, להתמודד עם עבודה מאתגרת ומסוכנת, וגם לנהל את חייו האישיים במקום חדש בו הוא לא מכיר איש מלבד בנו.
הדמויות בסדרה מתמודדות לא רק עם שריפות אלא עם שדים אישיים – הקפטנית מישל (טיילר) מתמודדת עם ההעלמות של אחותה וטיילר (רובינשטיין) עם התמכרות למשככי כאבים.
לצדם מככבים בראיין מייקל סמית', שחקן טרנסג'נדר המגלם כבאי טרנסג'נדר (ומושא אהבתו של טיילר), מייקל פראק ("דם אמיתי"), קייל סקור ("רצח מאדום לשחור") וסיירה מקליין.

 

הסדרה חודשה לעונה נוספת


 

סטאמפטאון (Stumptown) – רק ב-yes

דרמת מתח של ABC (עיבוד לסדרת קומיקס בארבעה מחזורים) בכיכובה של קובי סמולדרס ("איך פגשתי את אמא", סרטי "הנוקמים" למיניהם) המגלמת חיילת משוחררת עם פוסט טראומה שלאחר פרישתה מהשירות מתקשה להישאר באותה עבודה לאורך זמן. כמוצא אחרון היא פותחת סוכנות חקירות פרטית, במקביל היא מטפלת באחיה הלוקה בתסמונת דאון. 

שחקנים נוספים בסדרה – ג'ייק ג'ונסון ("בחורה חדשה"), מייקל אילי ("המספרה", "האישה הטובה") וקמרין מנהיים ("הפרקליטים"). עם הופעת אורח מתמשכת של ענבר לביא הישראלית.

הסדרה חודשה לעונה נוספת.

 

הפלייליסט של זואי (Zoey's Extraordinary Playlist ) – רק ב-yes

סדרה קומית-דרמתית  ומוזיקלית בכיכובה של ג'יין לוי ("פרוורי הגיהנום") בתור זואי קלארק, בחורה צעירה ומתכנת מחשבים שמגלה להפתעתה כי יש לה את היכולת לשמוע את המחשבות הפנימיות ביותר של אנשים, אבל לא סתם לשמוע אלא כקטעי שירה וריקוד (נאמברים מוזיקליים). כך היא לא רק מגלה מה החבר הטוב ביותר שלה באמת חושב עליה אלא גם את מחשבותיו של אביה (פיטר גלאגר O.C.) הסובל ממחלת שרירים ששיתקה את יכולות הדיבור והתנועה שלו.
שחקנים נוספים: לורן גרהאם ("בנות גילמור"), סקיילר אוסטין ("פיץ' פרפקט"), אלכס ניואל ("גלי").
כל פרק מלווה בשירים נפלאים, ריקודים וביצועים מושקעים. לא סתם הסדרה זכתה למטר של ביקורות טובות גם מהצופים וגם מהמבקרים וכמובן שחודשה לעונה שנייה.

 

Breeders – רק ב-yes

קומדיה בריטית-אמריקאית מבית FX בכיכובו והפקתו של מרטין פרימן ("ההוביט", "המשרד" "שרלוק") אשר מבוססת גם על חוויותיו.

במרכזה זוג, פול (פרימן) ואלי (דייזי האגרד, הזכורה כמוירה ליכט, ראש מחלקת הקומדיה מ"אפיזודס") הורים לשניים שמג'נגלים בין קריירה, הורות, זוגיות וכל הקשיים שההורות מביאה איתה, קושי שמתעצם כשמגיע לגור איתם "הילד השלישי" – מייקל (הקומיקאי האגדי מייקל מקיאן "סמוך על סול", "ספיינל טאפ") האבא הדעתן של דייזי.
 

הסדרה חודשה לעונה נוספת

 

Unforgotten 4 (בלתי נשכח 4) – רק ב-yes

דרמת הפשע המצליחה מבית ITV  הבריטית, שזכתה לביקורות משבחות במשך שלוש עונות, חוזרת בעונה חדשה ומסתורית. הסדרה המצוינת עוקבת אחר צמד בלשים ממשטרת לונדון שחוקרים תיקי רצח והיעלמות ישנים שלא נמצא להם פתרון. החוקרת קאסי סטיוארט (ניקולה ווקר, "Spooks", "בבילון") ושותפה סאני חאן (רנג'יב בשקר) נכונים לפתוח תיקים ישנים, לתחקר סודות נשכחים, סודות הקבורים עמוק באדמה.

בעונה החדשה – הצוות מגלה גופה בחצר גרוטאות, עושה רושם שהגופה אוחסנה במקפיא במשך כ-30 שנה. מדובר בגופה של בחור צעיר שנעדר מביתו משנת 1990…


נפרדנו כך 2 (The Split) – רק ב-yes

עונה חדשה לסדרה שיצרה המחזאית והתסריטאית אבי מורגן (״סופרג'יסטיות״, 'אשת הברזל', 'בושה', 'השעה') ושהפכה לאחת הסדרות הנצפות ביותר בבריטניה שנה שעברה.

האנה דפו (ניקולה ווקר, "בלתי נשכח") היא עורכת דין מבריקה לענייני גירושין. בעקבות מריבה, היא עוזבת את המשרד המשפחתי ומצטרפת למשרד עורכי דין מתחרה בו היא פוגשת במפתיע באקס המיתולוגי שלה. כל זה קורה בדיוק כשאחותה הצעירה של האנה, רוז, עומדת להינשא ואביהן חוזר לביקור אחרי 30 שנה שלא יצר איתן קשר. העונה מסתיימת כאשר נישואיה של האנה  עולים על שרטון ואביהן הולך לעולמו בליל הכלולות של רוז.

עונה שנייה ממשיכה לעקוב אחר שלוש האחיות של משפחת דפו, האנה, נינה ורוז  ואמם האימתנית רות. יש להם משרד עורכי דין חדש. הם כבר לא מתחרים אחד בשני מבחינה מקצועית והאנה מתעסקת בתיקים המציבים אותה בשורה הראשונה של עורכי הדין בממלכה. האם המשפחה תצליח לעבוד ביחד, תתמודד עם המשברים האישים והמקצועיים? האם האנה תצליח לקבל מה שהיא רוצה עבור עצמה ולא רק עבור לקוחותיה?

עם דבורה פינדלי ("הגברת בקרוואן"), אנבל סקולי ("כמעט אנושיים"), סטיבן מנגן ("אפיזודס"), אנתוני הייד ("באפי", "הממלכה הקטנה").

 

מפוקסלים 2 (Dead Pixels) – רק ב-yes

עונה שנייה לקומדיה המבריקה והשונה, קומדיה המערבת לייב אקשן ואנימציית מחשב שמתחלקת בין הדמויות האמיתיות לבין הדמויות הוירטואליות שלהם במשחק מחשב. 

הסדרה מספרת על החבורה של מג, ניקי ואוסמן שעולמם סובב סביב האובססיה שלהם למשחק מחשב פופולרי מאוד: Kingdom Scrolls- משחק פנטזיה, מיסטי וקסום שמרכזו קוסמים ודרקונים וירטואליים. 

בחיים האמיתיים מג וניקי עובדים במשרד. הם לא בטוחים מה אוסמן עושה למחייתו, אבל אצל שלושתם סדר העדיפויות ברור, המשחק מחשב נמצא בראש סדר העדיפויות.

בעונה החדשה, השלישייה מנסה לבנות חיים רחוקים מהמשרד, חיים שיש להם אחיזה בעולם האמיתי. הבעיה שבפועל זה לא ממש מצליח להם, העולם הוירטואלי עדין יותר מושך ואטרקטיבי עבורם…

 

לוחם 2 (Warrior 2)

עונה 2 לדרמת האקשן והפשע מבית Cinemax המתרחשת בתקופה האכזרית של מלחמות טונג בצ'יינה טאון שבסן פרנסיסקו, בחלקה השני של המאה ה-19. הסדרה עוקבת אחר אה שאם, מומחה אומנויות לחימה שמהגר מסין לסן פרנסיסקו בנסיבות מסתוריות, והופך לשכיר חרב באחד מאירגוני הפשע החזקים ביותר בעיר. 

הסדרה מבוססת על רעיון שהגה ברוס לי ונכתבה על ידי יוצר "באנשי" ג'ונתן טופר. 

 


 

יש לבדוק גם

מחווה להייאו מיאזאקי

  מחווה להייאו מיאזאקי בסינמטק תל אביב 18 – 30 באפריל לעמוד המרכז סינמטק תל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.