יום שישי , אפריל 19 2024
שמאר מור, SWAT עונה 2 , הוט

SWAT עונה 2

 

בשידור ראשון בישראל

 

העונה השנייה של סדרת האקשן המועמדת ל"אמי" מהיוצר של "המגן" מגיעה ל-HOT Zone 

 

החל מה-20/07 ב-HOT Zone, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

"S.W.A.T", סדרת האקשן המצליחה והמועמדת ל"אמי" של רשת CBS, נוצרה על ידי צמד התסריטאים שון ריאן ("המגן", "טיימלס", "שקר לי") וארון רחסאן תומס ("סליפי הולו", "אורות ליל שישי"), בהפקתו של ניל ה. מוריץ ("אני יודע מה עשית בקיץ האחרון", "נמלטים", "הבנים") ובבימויו של ג'סטין לין ("סטארטרק: אל האינסוף", "בלש אמיתי") שביחד עומדים גם מאחורי סדרת הסרטים "מהיר ועצבני".

 

בסדרה מככב שמאר מור ("מחשבות פליליות", "צעירים חסרי מנוח") בתור סמל דניאל "הונדו" האריסון – השוטר השחור היחיד בצוות שלו. כשהבוס שלו (שמשוחק על-ידי לואיס פררה, "האיש במצודה הרמה", "שובר שורות") מפוטר לאחר שירה בנער שחור וחף מפשע, הונדו מקבל את התפקיד שלו. מהר מאוד הוא מגלה שהקידום שלו היה תרגיל יח"צ שנועד לשפר את דימויה של משטרת ל.א. הטבע הפוליטי של קידומו של הונדו יוצר מתחים במערכת היחסים שלו עם המפקדת שלו, ג'סיקה קורטז (סטפני סטיגמן, "נרקוס", "הגשר") ומביא לעוינות כלפיו מצד חבריו לצוות וחבריו לקהילה. למרות כל זאת, הונדו מנסה לבצע את תפקידו החדש על הצד הטוב ביותר.

 

לאחר שבסוף העונה הראשונה השוטר ג'ים סטריט (אלכס ראסל, "ג'ונגל", "קארי") סולק מהמשטרה על סירוב פקודה, בעונה השנייה הוא מתכנן נקמה כנגד הצוות של הונדו. בנוסף, במהלך העונה הצוות יתמודד מול איומים חדשים כגון ארגון לסחר בבני-אדם, קרטל סמים בינלאומי, גנבי יהלומים, כנופיות מקסיקניות, מיליציות אזרחיות ועוד.

 

לצדם של מור וסטיגמן מככבים גם קני ג'ונסון ("המגן", "להציל את גרייס"), פיטר אונוראטי ("החיים עצמם", "כולם שונאים את כריס") ולינה אסקו ("LOL", "ממלכה").

 

החל מה-20/7, ימי שני-חמישי בשעה 22:45, ב-HOT Zone, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

יש לבדוק גם

דם וכסף

דם וכסף Of Money And Blood "דם וכסף" ("Of Money And Blood") היא דרמת מתח …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.