יום שישי , אפריל 19 2024
גומורה - הסרט , הוט

גומורה- הסרט

 

דרמת הפשע האיטלקית המצליחה ביותר חוזרת רק ל-HOT

 

 

"גומורה", דרמת הפשע עטורת השבחים, חוזרת עם פרק פריקוול מיוחד 

 

החל מה-15.4, רק ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

"גומורה" ("Gomorrah"), דרמת הפשע האיטלקית של Sky Italia וחברת Beta Film, חוזרת לפרק פריקוול מיוחד בשם "גומורה – בן האלמוות", שיעלה ל-HOT VOD בקטגוריית XTRA – סדרות איכות מהעולם. "גומורה" מבוססת על רב המכר הבינלאומי של העיתונאי רוברטו סביאנו (שערך מחקר ארוך ומעמיק על ה"קאמורה" – ארגון הפשע השולט בנאפולי) ועל הסרט "גומורה" – שגרף את פרס האוסקר האירופאי ופרס פסטיבל קאן. "בן האלמוות" מהווה פריקוול לעונה החמישית של הסדרה, שצפויה לעלות בשנה הבאה רק ב-HOT. 

 

הסרט מתחיל עם סצנת המוות של צ'ירו (מארקו ד'אמור, שגם מביים את הסרט) מסוף העונה השלישית, ונועד לגשר בין העונות הרביעית והחמישית שתצא בשנה הבאה. הסרט עוסק בצ'ירו, שבעודו שוקע אל מותו במצולות של מפרץ נאפולי, עולים אצלו זיכרונות ישנים. הוא חוזר ל-1980, לזמן שהיה תינוק שנמצא בודד בין ההריסות שהותירה רעידת אדמה. עשר שנים לאחר מכן, הוא נאלץ לשרוד בעצמו ברחובות נאפולי ולגדול בצל העולם התחתון הפושה בעיר. ילד אבוד, שלא שייך לאף אחד ומקבל את הכינוי "בן האלמוות".

 

מאז עלתה לאוויר, "גומורה" קבעה רף חדש בתעשיית הטלוויזיה האיטלקית כשהפכה לסדרה המצליחה ביותר שיצאה מארץ המגף. היא שברה שיאי רייטינג, הפכה ללהיט ברשתות החברתיות ונמכרה לשידור ליותר מ-190 מדינות. 

 

גם בישראל הסדרה צברה קהל מעריצים נלהב והמבקרים היללו אותה כיצירת מופת: על העונה הראשונה נכתב שהיא "צפיית חובה לחובבי הז'אנר" ("פנאי פלוס"), "חזקה והחלטית כמו כדור בראש" ("הארץ") וב"מעריב" סיכמו: "תשכחו מהסופרנוס". גם העונה השנייה זכתה לכינוי "יצירת מופת מותחת ומצמררת" ב"ישראל היום".

 

על הסרט "בן האלמוות" נכתב במגזין Wired כי "לא מדובר במיחזור של "גומורה", אלא בפרק חדש וחשוב בסאגה", וכי "מדובר במוצר מרהיב ומורכב, שנכתב ונהגה בקפידה".

 

בסרט מככבים גם גוספ איילו, סלבאטור ד'ונופריו, מריאנה רובוסטלי, מרטינה אטאנסיו, ג'יאני ואסטרלה, נלו מסצ'יה, ג'נרו די קולנדראה ואחרים.

 

החל מה-15.4, רק ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

יש לבדוק גם

דם וכסף

דם וכסף Of Money And Blood "דם וכסף" ("Of Money And Blood") היא דרמת מתח …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.