יום שישי , מרץ 29 2024
מגי ג'ילנהול, וויל פרל, "מעבר לכל דימיון", באדיבות יס

חדשות קולנוע: ג'ילנהול בפרויקט חדש עם טליה קלינהנדלר ואסנת הנדלסמן-קרן

זוכת האוסקר אוליביה קולמן, ג'סי בקלי, דקוטה ג'ונסון ופיטר סרסגרד יככבו בסרטה הראשון של מגי ג'ילנהול כבמאית, "הבת האפלה", על פי ספרה של אלנה פרנטה.

את הסרט עתיר הכוכבים יפיקו הישראליות טליה קלינהנדלר ואסנת הנדלסמן-קרן מ'פאי סרטים' עם ג'ילנהול, בשיתוף עם טמירה ירדני.

 

מגי ג'ילנהול, אחת השחקניות המוערכות בתעשיית הקולנוע האמריקאי, תביים לראשונה על פי תסריט שעיבדה לספרה של הסופרת אלנה פרנטה. זהו שיתוף פעולה שני בין מגי ג'ילנהול, המפיקות טליה קליינהנדלר ואסנת הנדלסמן קרן מ'פאי סרטים' ("מילים נרדפות", "ישמח חתני") וטמירה ירדני, לאחר הצלחה לה זכה "הגננת" בכיכובה של ג'ילנהול, רימייק לסרטו של הבמאי נדב לפיד באותו השם.

 

בסרט יככבו זוכת האוסקר וגלובוס הזהב אוליביה קולמן ("המועדפת", "הכתר"), ג'סי בקלי ("צרנוביל", "השיר של רוז"), דקוטה ג'ונסון ("סוספירה", "זמנים קשים באל רויאל"), ופיטר סרסגרד ("ג'קי", "יסמין הכחולה").

 

הסרט מביא את סיפורה של לדה, מרצה באוניברסיטה, אשר מפגש מקרי עם אם צעירה וביתה הקטנה במהלך חופשה בעיירת קייט, מעורר זיכרונות מורכבים וכואבים מהימים שלה כאם צעירה. מערכת היחסים שנרקמת בין לדה לבין האם הצעירה גורמת לה לבחון מחדש את הבחירות שעשתה וההשלכות שהיו להן על חייה ועל משפחתה.

 

"כשסיימתי לקרוא את "הבת האפלה" של אלנה פרנטה הרגשתי שסוד מלא אמת נאמר בקול רם וזה הטריד וניחם אותי בו זמנית. חשבתי לעצמי כמה התחושות האלו יכולות להתעצם בחוויית צפייה בסרט עם עוד אנשים סביבך". אמרה ג'ילנהול. " לשמחתי התסריט משך אליו עוד אנשים שרצו לגלות את הסודות הללו על אימהות, נשיות, מיניות ותשוקה, ואני נרגשת לשתף פעולה עם שחקניות ויוצרות אמיצות ומלהיבות בסרט הזה".

 

צ'רלי דורפמן וחברת Endeavor Content  מממנים את ההפקה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יש לבדוק גם

שחר מולכו מונתה

  שחר מולכו מונתה לתפקיד האוצרת לאמנות עכשווית במוזיאון תל אביב לאמנות   ועדת הבחירה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.