יום חמישי , אפריל 18 2024
משיח אכזר , כרמי גילון ויוסף שביט, כנרת-זמורה

משיח אכזר

חדש בהוצאת כנרת-זמורה

 

משיח אכזר

כרמי גילון ויוסף שביט


 

"איך, לדעתך, ניתן לזרז את פעמי המשיח מבלי להרוס את כל מה שבנינו כאן?" 

"זה הכול עניין של מנהיגות. אם יקום קומץ של אנשים איכותיים בעלי השפעה, שלא יחשוש להפר את החוק החילוני, אפשר יהיה להחיש את התהליך. אני בטוח שהקדוש ברוך הוא יהיה בעזרם."

 

סדרה של פיגועי טרור מתוחכמים זורעים מוות והרס ברחבי הארץ, ופוגעים אנושות בשיווי המשקל החברתי־אזרחי במדינת ישראל. כל הסימנים מוליכים את חוקרי השב"כ אל ארגון אסלאמי חדש ולא מוכר האחראי לפיגועים, אבל בכירי המחלקה היהודית של השב"כ מוטרדים. משהו בתמונה הכללית לא מסתדר להם, והם חוזרים שוב ושוב אל המודיעים שלהם במאחזים ובהתנחלויות בחיפוש אחר דבר־מה שבעצמם אינם יודעים להגדיר מה הוא. 

 

משיח אכזר מזמין את הקוראים להציץ אל חדרי החקירות של השב"כ ואל חדרי הלימוד של הרבנים והוגי הדעות של הימין המשיחי. הקריאה בספר מורטת עצבים, שכן עד לרגע האחרון לא ברור מי ינצח במלחמת המוחות — השב"כ את המְפַגעים או להיפך. 

כרמי גילון ויוסף שביט כתבו על מעשים שאינם רחוקים מאוד ממקרים שהתרחשו, שמתרחשים ושעלולים להתרחש בקרבנו. 

 

כרמי גילון, לשעבר ראש שירות הביטחון הכללי, הביא ב־1984 ללכידתה של המחתרת היהודית שתיכננה לפוצץ את כיפת הסלע בהר הבית בירושלים. לאחר פרישתו מהשירות מילא שורת תפקידים ציבוריים, היום הוא עומד בראש חברת סייבר.

יוסף שביט הוא עיתונאי ותיק שמילא תפקידים בכירים ב"ידיעות אחרונות". הוא גם סופר מוּכר, שפירסם עד כה עשרה ספרי־מתח. רובם היו רבי־מכר וזכו לשבחי המבקרים.

 

332 עמודים, 98 ₪ 

 

יש לבדוק גם

האלמונית מנהר הסן

חדש בהוצאת כנרת־זמורה   האלמונית מנהר הסן המותחן החדש של גיום מוסו מצרפתית: דורית דליות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.