יום חמישי , אפריל 18 2024
מסע דילוגים, חיים באר, עם עובד

מסע דילוגים מאת חיים באר

ספר חדש בהוצאת "עם עובד"

חיים באר

מסע דילוגים

372 עמ' * 94 ₪

 

בספר זה מאיר חיים באר רגעים קטנים וגדולים מחמישים שנותיו בעולם הספר – תחילה כשוליית מגיהים ולבסוף כסופר בעל שם. אלה סיפורים על ספרים ובעיקר על האנשים שמאחוריהם בחולשותיהם ובגדולתם. 

 

במישור נוסף זהו ספר על הסמוי מן העין ועל מה שנדמה שולי, שבמבטו של הסופר מתגלה דווקא כעקרוני וכרב-חשיבות. מסע הדילוגים של באר איננו כמסעות הדילוגים של ראשי מדינות בין בירות בשליחויות גורליות, אלא כפשוטו: תנועה רבת-חן ומעוף מעניין לעניין, אל אחורי הקלעים, המשקפים את החיים עצמם טוב הרבה יותר מקַדמת הבמה.

 

חיים באר חיבר את הרומנים נוצות, עת הזמיר, חבלים, לפני המקום, אל מקום שהרוח הולך, חלומותיהם החדשים ובחזרה מעמק רפאים; את ספרי העיון גם אהבתם גם שנאתם: ביאליק, ברנר עגנון – מערכות יחסים, מזיכרונותיה של תולעת ספרים: מסעות בעקבות סופרים וספרים, חדרים מלאים ספרים וקשר לאחד: מסעות, בתים ואנשים בירושלים; ואת ספר השירים שעשועים יום יום. זכה, בין השאר, בפרס ביאליק לספרות יפה, בפרס ברנר ובפרס עגנון לאמנות הסיפור.

 

 

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: שמרית גריילסאמר – מחפש את האור

להאזנה בכל הפלטפורמות: https://nanadisc.lnk.to/Mehapes פייסבוק / shimritgreilsammer אינסטגרם / shimritgreilsammer בוקינג – מיקי נירון \\ …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.