יום חמישי , אפריל 18 2024
לוגו ערוץ הטיולים , 2019

ספטמבר 2019 בערוץ הטיולים

 

ערוץ הטיולים: אפיק 27 ב- yesוערוץ 40 ב-HOT

רצועת טיולים חדשה

 

ארצות ערב בהליכה סדרה חדשה

ימי ראשון, החל מה-15 בספטמבר בשעה 22:00

ההרפתקן המנוסה לוויסון ווד מסייר בחצי האי ערב ואף מתארח בישראל! לוויסון יפתח את מסעו על גבול סוריה-עירק, כשהוא וצוותו תחת איום מתמיד של תקיפת דעאש. משם ימשיך אל סולטנות עומאן, תימן שסועת הקרבות וערב הסעודית. בחלקו השני של המסע יבקר בפטרה שבירדן, בבית לחם ובירושלים, ויחתום את מסעו בסוריה המדממת.

 

המרוץ למיליון 31  עונה חדשה

ימי שני, החל מה-16 בספטמבר שעה 22:00

גרסת המקור האמריקאית לריאליטי הגדול בעולם שבה בעונה חדשה.  הפעם ישתתפו במרוץ 11 זוגות המונים מתחרי ריאליטי בדימוס מעונות קודמות של "האח הגדול", "הישרדות" וגם "המרוץ למיליון".

המסע הגלובלי יחלוש על 11 ארצות ובסופו של כל חלק ינופה זוג אחד עד לשלב האחרון, שבסופו פרס על סך מיליון דולר.

 

ברזיל מלמעלה סדרה חדשה

ימי שלישי, החל מה-17 בספטמבר בשעה 22:00

ערוץ הטיולים גאה להציג ספישל נוסף של סדרת התיירות האווירית היוקרתית. הפעם נתמקד במבט מלמעלה על נופיה החד פעמיים של ברזיל, עם תיעוד מקיף ומרהיב ביופיו של ריו דה ז'נרו וסאו פאולו, כמו גם גולות כותרת שאסור להחמיץ על קו החוף המזרחי והצצה עוצרת נשימה אל עיר הבירה ברזיליה.

 

החופשה האיטלקית של ג'ינו 6 עונה חדשה

ימי רביעי, החל מה-18 בספטמבר בשעה 22:00

השף ג'ינו דקמפו יוצא למסע בן 1100 קילומטרים על קו החוף האדריאטי, החל מוונציה הקסומה שבצפון ודרך רכסי הרים מלכותיים, ערים היסטוריות ודרכים מרהיבות עם נוף אל מים צלולים כקריסטל. מסעותיו של דקמפו ישמשו לו השראה לבישול מנות אותן יחלוק עם האנשים שפגש בדרך.

 

קרוזים בעולם 5 עונה חדשה

ימי חמישי, החל מה-19 בספטמבר בשעה 22:00

ג'יין מקדונלד חוזרת לעונה נוספת של מסע הקרוזים שלה. הפעם תצא ג'יין למסע תענוגות ביוון שייקח אותה מאתונה לאי המסיבות מיקונוס, לאי מילוס השלו, לסנטוריני התוסס, לחיי התרבות בכרתים ולבסוף לסאמוס; בפורטוגל היא תפקוד, בין היתר, את העיר פורטו השנייה בגודלה במדינה  ואת למגו ההיסטורית; ולבסוף, מסע מרתק בהודו הכולל שיט על נהר הגנגס הקדוש, ביקור בעיר הוורודה ג'ייפור, סיור בטאג' מאהל ועוד.

יש לבדוק גם

ספטמבר 2023 בסלקום TV

חודש ספטמבר 2023 בסלקום TV   בחודש ספטמבר, עם תחילת השנה החדשה תשפ"ד וחגי תשרי,  …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.