יום שלישי , מרץ 19 2024
טקס פרסי MTV , 2019

לקראת טקס MTV

ערוץ MTV חושף את סוללת המגישים, הכוכבים וההפתעות למעריצים בטקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה 2019

אוברי פלאזה, דן לוי, דייב בטיסטה, דיוויד ספייד, ג'מילה ג'אמיל, קיארנן שיפקה, קומאל ננג'יאני, מוד אפאטו, אם ג'יי רודריגז, סטורם ריד ואחרים עתידים להופיע בטקס שיועבר בשידור חי ביום שני, ה-17 ביוני, ובגרסה ערוכה ומתורגמת ב-18 ביוני בשעה 21:00 בערוצי MTV – MTV מיוזיק (75 ביס, 189 בהוט) וב-MTV סדרות (88 בהוט)

ערוץ MTV חושף את סוללת המגישים הנוצצת של טקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה 2019, כמו גם את האירועים ברשתות הדיגיטליות שיקדמו את הטקס. בין המגישים השנה ניתן למצוא את: אוברי פלאזה, דן לוי, דייב בטיסטה, דיוויד ספייד, גמ'ילה ג'אמיל, קיארנן שיפקה, קומייל ננג'יאני, מוד אפאטו, אם ג'יי רודריגז, סטורם ריד ואחרים. למעריצים תינתן ההזדמנות לעקוב אחר הטקס מן הבית באמצעות שידורי לייב סטרים מהשטיח האדום ולייב סטרים אינטראקטיבי במדיות החברתיות (פייסבוק, טוויטר וערוץ MTV ביוטיוב).

זאקרי לוי, כוכב שובר הקופות "שאזאם!" ינחה את טקס שיועבר בשידור חי ביום שני, ה-17 ביוני, ובגרסה ערוכה ומתורגמת ב-18 ביוני בשעה 21:00. סנסציית הסול והאר נ' בי ליזו תופיע על הבמה וכוכב הפופ באזי יבצע את הלהיט שלו "Paradise".

במסגרת הטקס תזכה השחקנית והפילנטרופית ג'יידה פינקט בפרס "פורצת הדרך". הפרס, המוקיר יוצרים שתרמו לשינוי חברתי של ממש הן בעולם הבידור והן מחוצה, הפרס יוגש לפינקט על ידי שותפתה לסרט "Girls Trip" ומגישת הטקס של השנה שעברה, השחקנית והקומיקאית טיפני האדיש.

כבוד נוסף שיוענק במהלך הטקס הוא פרס ה-"ג'נריישן" שיינתן לשחקן ולפילנתרופ דוויין ג'ונסון. בעשור האחרון ביסס את עצמו ג'ונסון כתופעה תרבותית שוברת קופות, עם רצף להיטים שהניב תשואות של למעלה מ-10 מיליארד דולר. מאז תפקידו המרכזי הראשון ב-"מלך העקרבים" השתתף ג'ונסון בלמעלה מ-40 סרטים, ביניהם סדרת "מהיר ועצבני", "ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל", "גורד שחקים" ו-"פרא. ב-2019 נכלל ברשימת "100 האנשים המשפיעים ביותר" של מגזין טיים.

פרס ה-"ג'נרשיין" מוענק לשחקנים אהובים על תרומתם לתעשיית הקולנוע והטלוויזיה. בין הזוכים בו בעבר:  כריס פראט, וויל סמית', ריס ווית'רספון, רוברט דאוני ג'וניור, מארק וולברג, סנדרה בולוק ואחרים.

לרגל הטקס יעניק לנו MTV הצצה אקסקלוסיבית אל הקריירה המוסיקלית של כוכב "משחקי הכס" ג'ייקוב אנדרסון במסגרת תכנית מיוחדת שתעלה בערוץ היוטיוב של הערוץ ביום הטקס, יום שני, ה-17 ביוני.

ערוץ –MTV כבר הכריז כי הסרט הדוקומנטרי "RBG", התכנית "משחקי הכס" ושובר הקופות "הנוקמים: סוף המשחק" זכו במירב המועמדויות, עם 4 מועמדויות לכל אחד.

השנה תושקנה מספר קטגוריות חדשות, ביניהן: "אצולת ריאליטי" ו-"גיבור אמיתי", לצד קטגוריות פופולריות כמו "הנשיקה הטובה ביותר", "הגיבור הטוב ביותר",  "הנבל הטוב ביותר" ועוד.

MTV ימשיך לשבור את המחיצות בין קולנוע, טלוויזיה, שידורי סטרימינג ולכבד את ההופעות הטובות ביותר, ללא כל קשר למסך, לז'אנר ולמגדר.

 

טקס פרסי MTV , 2019

טקס פרסי MTV , 2019

יש לבדוק גם

יום האישה ב-yes

  יום האישה 2024 ב-yes       שיתוף פעולה עם 'שבוע הנערה הישראלית' וסרטי דוקו על נשים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.