יום שישי , אפריל 19 2024
אם אב ובן, באדיבות הוט

אם אב ובן

 

מבית היוצר של טום רוב סמית' ("הרצח של ורסאצ'ה")

זוכה "גלובוס הזהב" ריצ'ארד גיר מככב בתפקידו הטלוויזיוני המשמעותי הראשון, במיני סדרה הבריטית "אם אב ובן"

 

החל מה-29.5 ב-יס ובהוט

 

"אם אב ובן" ("MotherFatherSon") היא מיני סדרה בת שמונה פרקים של ה-BBC, שנוצרה על ידי התסריטאי טום רוב סמית' ("הרצח של ורסאצ'ה") ובכיכובו של זוכה "גלובוס הזהב" ריצ'ארד גיר.

 

גיר, אחד הכוכבים הוותיקים בהוליווד, כיכב בסרטים כמו "אישה יפה", "שיקגו", "ג'יגולו אמריקאי", "קצין וג'נטלמן" ולאחרונה גם בסרטו של הבמאי הישראלי יוסף סידר, "נורמן: עלייתו המתונה ונפילתו התלולה של מאכער אמריקאי". ב"אם אב ובן" הוא עושה את תפקידו הטלוויזיוני המשמעותי הראשון.

 

גיר מגלם את מקס פינץ', העומד בראש אחת מאימפריות התקשורת המשפיעות בעולם. הכוח שלו טמון במידע שבו הוא סוחר: הוא מחזיק בסודות אפלים על כולם ומשתמש בכוח הזה ללא רחם. בנו קיידן הוא העורך הצעיר ביותר של המגזין היוקרתי של מקס, ה"נאשיונל ריפורטר" – אבל הוא לא מצליח לעמוד בציפיות של אביו, קורס תחת הלחץ ומטביע את כאבו בסמים. כשקיידן עובר שבץ קשה שמותיר אותו חסר אונים כמו ילד, הוא נאבק לבנות מחדש את חייו.  

 

עבור קת'רין, אמו של קיידן ואשתו לשעבר של מקס, מדובר בהזדמנות שנייה להיות אימא לבנה. כעיתונאית מכובדת לשעבר ממשפחה בריטית עשירה, היא נחושה להתחבר מחדש לבן הרגיש שמקס הרחיק ממנה. בעוד שמקס וקת'רין נלחמים על נשמתו של בנם, קרב נוסף מתרחש ברקע. קיידן יודע סודות שעלולים להביא למפלתו של מקס, אבל אי אפשר לקנות את שתיקתו. זו מלחמה על המשפחה, מלחמה על האמת – מלחמה על לבה של המדינה כולה.

 

לצדו של גיר מככבים גם הלנה מקרורי (סדרת סרטי "הארי פוטר", "המלכה"), בילי האוול ("עדת התביעה") ושרה לנקשייר ("עמק האושר"), קירן היינדס ("משחקי הכס") וזוכת פרס ה"גויה" אלנה אנאיה ("העור שבו אני חי", "וונדר וומן").

 

החל מה-29.5, יס והוט

יש לבדוק גם

yes משיקה ערוצים חדשים

  yes  משיקה שני ערוצי סרטים חדשים:   yes+CINEMA ו-yes+DIAMONDS  הערוצים החדשים ישדרו את הסרטים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.