יום שישי , מרץ 29 2024
נחמה, באדיבות הוט

יוני 2019 בערוצי הסדרות של הוט

X:\Shivuk\Photos\לשימוש יחצ בלבד\לוגואים חדשים\חתוכים וקטנים\hot.jpg

היילייטס לעיתונות – יוני 2019

X:\Shivuk\Photos\לשימוש יחצ בלבד\לוגואים חדשים\קטנים\hot_3_square.jpg

נחמה          סדרה חדשה

"נחמה" – בדרמה הקומית החדשה והמרהיבה של HOT, נוגע רשף לוי ("הבורר", "איים אבודים", "אהבה קולומביאנית)" בפחד הכי גדול של כל הורה: לגדל את הילדים לבד.

באמצע החיים כשהוא איש הייטק מצליח אבל מתוסכל, תפנית לא צפויה מותירה את גיא נחמה (לוי), אב חד-הורי לחמישה ילדים. ודווקא בעיתוי הקריטי הזה, הוא בוחר להגשים חלום ישן – לעזוב את עבודתו ולכבוש את עולם הסטנדאפ עליו ויתר לפני שנים. אל רשף מצטרפים שלום מיכאלשווילי, בתפקיד ענק כאחיו של גיא, וגם ערן זרחוביץ', גאלה קוגן, לירון ויסמן, שלומי קוריאט, יובל סגל, יובל שרף, גילה אלמגור וכוכבים נוספים.

"נחמה" נבחרה השנה לפתוח את התחרות הבינלאומית של פסטיבל CANNESERIES, הפסטיבל החשוב והיוקרתי ביותר לסדרות טלוויזיה, המתרחש בקאן שבצרפת. "נחמה" היא הסדרה הישראלית היחידה שהוצגה בפסטיבל, במסגרתו זכה רשף לוי בפרס השחקן הטוב ביותר.

יוצרים:  רשף לוי ותומר שני

תסריטאים: רשף ורגב לוי, תומר שני

במאי: תומר שני ("איש חשוב מאוד")

הפקה: יואב גרוס הפקות

החל מה-27.6 (פרק כפול), חמישי ב-20:15 ב-HOT3, ובבכורה ב-24.6 ב-HOT VOD וב-NEXT TV


 

 

מצולמים          סדרה חדשה

קומדיה דרמטית חדשה של HOT עם שלישיית "מה קשור" (ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי) כפי שמעולם לא ראיתם: שש דמויות הנמצאות בנקודות מפנה בחייהן, המתעדות את עצמן מול המצלמה בסיטואציות קיצוניות ובמונולוגים חושפניים תוך שימוש בשפה של "מחוברים". "מצולמים" נעה בין קומדיה פרועה לדרמה מרגשת בצורה שעוד לא נראתה בטלוויזיה.

לירון ברדה – בן 39  (אסי ישראלוף) נשוי להילה (פאולה רוזנברג) + 2 , סוכן ביטוח מפתח תקווה, במשבר זוגיות. לירון מבין שהוא לא מרוצה במקום שהוא נמצא בו ועוזב את הבית במטרה להספיק להגשים את כל הפנטזיות שלו.

קובי הצ'יטה – בן 42 (אסי ישראלוף) הוא רווק, בין עבודות, מסובך בחובות הימורים וחוזר לגור עם ההורים בשכונת התקווה. פגישה מקרית עם פסיכולוגית (מאיה מעוז) מתחילה מערכת יחסים שיכולה לשנות את מסלול חייו.

שיר ונטורה – בת 36 (שלום מיכאלשוולי) היא רווקה תל אביבית, בעלת סלון לסידור גבות. לאחר שנפרדה מבן זוגה מזה שלוש שנים, שיר מחליטה שבעוד שנה מהיום היא תהיה בזוגיות ובהריון. האם זוגיות תביא לה את האושר המיוחל?

שמשון אשכנזי – בן 48 (שלום מיכאלשווילי)  איש ליכוד ועובד עירייה במחלקת גינון שמחליט לרוץ לבחירות לרשימה לכנסת. הוא מגייס את אחיו חגי (יגאל עדיקא) לעזור לו בקמפיין ויוצא למשימת חייו במטרה לעבור את הפריימריז ולהיבחר לכנסת.

מני ומשה – מני (ציון ברוך) ומשה (אורי גבריאל) הם בני זוג טריים ובעלי עסק של צ'יינג' וניכוי צ'קים.  משה, גרוש בן 55 עם שני ילדים גדולים,  יצא מהארון רק לא מזמן, ומני בן 30 בחוץ כבר שנים ונחוש להביא ילד. יחד הם צריכים להבין איך לקיים זוגיות ולעבוד ביחד בעולם קשוח על גבול העברייני. 

אלי לוטטי – אלילו (ציון ברוך), הוא כוכב עולה בשמי הזמר הים תיכוני המכונה "הנסיך מנס ציונה", עד שמס הכנסה פושטים על הבית שלו ומאיימים להכניס אותו לכלא. במאמץ לזכות את עצמו עוזרים לו שלומי, המנהל האישי (שלום מיכאלשווילי), מיכה, חבר הילדות/נהג/סנג'ר (אסי ישראלוף), עו"ד ששי גז בתפקיד עצמו ונטע (דניאל גרינברג) בת זוגו לשעבר שחוזרת כדי לשפר את התדמית התקשורתית שלו

יוצרים: אסי ישראלוף, שלום מיכאלשווילי,  ציון ברוך, רם לנדס, עמי טיר, אורי כץ.

הפקה: קודה תקשורת ("מחוברים")

החל מה-4.6, ימי שלישי-רביעי ב-20:15 ב-HOT3, ובבכורה מה-30.5 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

הטופ מודל הבאה – עונה 22 – America's Next Top Model       עונה חדשה

ריאליטי הדוגמנות המצליח בהפקתה ובהנחייתה של הסופר מודל טיירה בנקס, חוזר לעונה האחרונה ששודרה ברשת CW (לפני שעבר ל-VH1). גם העונה יתמודדו שבעה גברים ושבע נשים על התואר הנכסף לצד שורת פרסים שווים, כגון חוזה דוגמנות בסוכנות "נקסט", חוזה בשווי 100 אלף דולר עם חברת האופנה "זאפוס" והפקה יוקרתית במגזין "ניילון".

אל שולחן השופטים הקבוע, לצדה של בנקס, ישובו העונה יח"צנית האופנה קלי קטרון ("הוליווד הילס", "הסיטי"), יחד עם מאמן המסלול ג'יי אלכסנדר. לתפקיד המנהל האמנותי חוזר העונה צלם האופנה יו טסאי.

העונה יגיעו להתארח שורה של ידוענים, בהם הדוגמנית כריסי טייגן, מעצבי הפנים המפורסמים דרו וג'ונתן סקוט ("אחים לנכס"), עורך האופנה ג'ו זי וזוכת העונה העשירית, דוגמנית הפלאס-סייז וויטני תומפסון.

החל מה-4.6, ימי שלישי בשעה 20:45, ב-HOT3 וב-HOT VOD

 

 

פרויקט מסלול – עונה 15 – Project Runway       עונה חדשה

תוכנית הריאליטי של ערוץ "בראבו" וחברת Fremantle, שגרפה שני פרסי "אמי" וזכתה לגרסאות מקומיות בכ-25 מדינות בעולם,  חוזרת לעונה 15.

16 מעצבי אופנה מתחילים יקבלו העונה הזדמנות להתחרות על יצירת קולקציה שלמה שתוצג בשבוע האופנה בניו יורק, ולזכות בחבילת פרסים בשווי מאות אלפי דולרים.

לצדה של דוגמנית העל ואושיית האופנה היידי קלום, שמנחה את התוכנית, מככבים גם המנטור הוותיק טים גאן והשופטים הקבועים – מעצב האופנה זוכה הפרסים זאק פוזן והמנהלת הקריאייטיבית של "מארי קלייר", נינה גארסיה.

העונה יגיעו להתארח בפאנל השופטים גם כוכבת "יומני הערפד" נינה דוברב, שדרנית חדשות NBC סוואנה גאת'רי, ג'יימי קינג ("חשיפה לדרום), הסופרמודל אמילי רטאייקאוסקי, קרלי חייקין ("מר רובוט"), שירי אפלבי ("UnReal"), פריאנקה צ'ופרה ("קוונטיקו"), מעצב העל מייקל קורס, קלי אוסבורן, כוכבת "אופוריה" זנדאיה ועוד.

החל מה-6.6, ימי חמישי 20:45, ב-HOT3 וב-HOT VOD

 

טופ שף – עונה 13 – Top Chef             עונה חדשה

הריאליטי הפופולארי והמוערך של ערוץ "בראבו" ואולפני "יוניברסל" חוזר לעונה נוספת, שמתרחשת הפעם בקליפורניה. אל השף ואושיית הקולינריה טום קוליקיו, עיתונאית הבישול גייל סימונס, זוכה עונת האול-סטארס ריצ'ארד בלאיס והמנחה פדמה לקשמי מצטרף העונה המסעדן והשף אמריל לגאסי ("הנסיכה והצפרדע").

בכל פרק מתחרים המתמודדים בשתי משימות – אתגר בזק, שבוחן את יכולותיהם הטכניות במטבח, ואתגר ההדחה שמאלץ אותם להפגין כישרון קולינארי ייחודי ולהתמודד עם מרכיבים בלתי שגרתיים או לקוחות תובעניים.

"טופ שף", תוכנית הבישול המצליחה ביותר בכבלים האמריקאיים, גרפה לאורך עונותיה שני פרסי "אמי" וזכתה לתוכניות בת, בהן "טופ שף מאסטרס", "טופ שף ג'וניור" ו"טופ שף: קינוחים בלבד".

החל מה-12.6, ימי רביעי בשעה 20:45 ב-HOT3

X:\Shivuk\Photos\לשימוש יחצ בלבד\לוגואים חדשים\קטנים\hot_hbo_flach.jpg

 

סיפורה של שפחה – עונה 3 – The Handmaid's Tale      עונה חדשה

"סיפורה של שפחה" (The Handmaid's Tale""), סדרת הדרמה של רשת Hulu ואולפני MGM, מבוססת על רב המכר עטור הפרסים של הסופרת הקנדית המוערכת מרגרט אטווד ("עין החתול"). על העיבוד הטלוויזיוני אמון היוצר ברוס מילר ("4400", "The 100") ובתפקיד הראשי מככבת אליזבת' מוס ("מד מן", "קצה האגם"). העונה השלישית של סדרת הדרמה עטורת הפרסים תהיה זמינה רק ב-HOT בצמוד לשידורה בארה"ב, ושלושת פרקי הבכורה של העונה ישודרו ברצף. הפרקים יעלו ל-HOT VOD כבר בשעות הבוקר וישודרו בערוץ HOT HBO ב-22:00 בערב.

"סיפורה של שפחה" מתרחשת בהווה דיסטופי בו חלק מארה"ב, שכעת מכונה "רפובליקת גלעד", נשלט על ידי משטר דתי קיצוני ומדכא. אחרי אסון סביבתי שגרם לירידה משמעותית בילודה, נשים הפכו לרכוש המדינה; אלה שעדיין מצליחות להרות נלקחות בכפייה לשרת כשפחות עבור זוגות מהמעמד הגבוה וזהותן נמחקת ומוחלפת בכינוי המשייך אותן לאדוניהן. ג'ון (מוס), המכונה שלפרד, הופרדה מבעלה ובתה באכזריות ונלקחה לשרת בביתו של אחד ממפקדי המשטר. בעונה השנייה ילדה ג'ון תינוקת, אותה הצליחה להבריח מחוץ לגלעד בסיוע המחתרת.  

עלילת העונה השלישית סובבת סביב מאבקה של ג'ון במשטר הדיקטטורי של גלעד, אחרי שוויתרה על האפשרות לברוח בעצמה לקנדה והחליטה להישאר ולהילחם. כעת, היא מנסה להכות חזרה בממשל כנגד כל הסיכויים, תחת התפילה המחודשת "יבורך המאבק". העונה החדשה תביא איתה מפגשי איחוד מרגשים, בגידות ומסע אל לבה המצמרר של גלעד.

"סיפורה של שפחה" הפכה מסדרת טלוויזיה מטלטלת, אינטליגנטית ומעוררת מחשבה לסמל המאבק ולמונח שמבטא התפכחות מול עוול ודיכוי. היא זכתה לביקורות מהללות ולהצלחה מסחררת בארץ ובעולם, כולל מערכונים פארודיים ב"סאטרדיי נייט לייב" וב"ארץ נהדרת", וכיכבה ברשתות החברתיות זמן רב אחרי שהסתיימה. היא גרפה שני פרסי "גלובוס הזהב" לסדרת הדרמה הטובה ביותר והשחקנית הטובה ביותר בדרמה (מוס) וכן 11 פרסי "אמי", ביניהם פרס הדרמה הטובה ביותר, השחקנית הטובה ביותר, בימוי ותסריט. כך הותירה חותם נוסף בהיסטוריה של הטלוויזיה, כשהיתה לסדרת הסטרימינג הראשונה לזכות בקטגוריית "הדרמה הטובה ביותר".

לצדה של מוס ישובו לככב בעונה השלישית גם זוכת ה"אמי" אן דאוד ("הנותרים"), זוכה ה"באפטה" ג'וזף פיינס ("שייקספיר מאוהב"), אלכסיס בלדל ("בנות גילמור"), איבון סטרהובסקי ("צ'אק", "דקסטר"), מקס מינגלה ("הרשת החברתית"), או.טי פגבנל ("Looking"), סמירה וויילי ("כתום זה השחור החדש"), זוכה ה"אמי" בראדלי וויטפורד ("הבית הלבן"), ומדלין ברואר ("כתום זה השחור החדש").

החל מה-6.6, ימי חמישי בבוקר ב-HOT VOD וב-NEXT TV וב-22:00 ב-HOT HBO

 

אופוריה – Euphoria           סדרה חדשה

"אופוריה" ("Euphoria") היא סדרת דרמה חדשה של רשת HBO, המבוססת על דרמה ישראלית מקורית של HOT שיצר וכתב רון לשם ("בופור") ודניאל אמסל ויצרה וביימה דפנה לוין ("מיגל", "בטיפול", "נבלות"). את "אופוריה" עיבד התסריטאי סם לוינסון ("אשף השקרים", "עוד יום שמח") ועם מפיקיה נמנה המוזיקאי והשחקן דרייק.

את הקאסט של "אופוריה" מובילה המוזיקאית, השחקנית ואושיית האופנה זנדאיה ("ספיידרמן השיבה הביתה", "האמן הגדול מכולם") ולצידה כוכב "האנטומיה של גריי" אריק דיין.

זנדאיה מגלמת את רו בנט, נערה נרקומנית שהשתחררה לאחרונה ממוסד גמילה ומתקשה להישאר נקייה ולפתוח דף חדש. חייה משתנים כשהיא פוגשת את ג'ולס ווהן, נערה טרנסג'נדרית שעברה לעיר אחרי גירושי הוריה – וכמו רו, מחפשת מקום להשתייך אליו. הסדרה עוקבת גם אחרי חברי כיתתה של רו – נייט ג'ייקובס, ספורטאי עם בעיות כעס שמסתיר חוסר ביטחון מיני; מאדי פרז, חברתו של נייט; כריס מק'קי, כוכב פוטבול שמתקשה להסתגל לחיים בקולג'; קאסי הווארד, נערה מתוקה שעברה המיני ממשיך לרדוף אותה; לקסי הווארד, אחותה הצעירה של קאסי וחברתה של רו; וקאט הרננדז, נערה גדולה שחוקרת את מיניותה.

למרות שרו היא הדמות המובילה את הסדרה, כל פרק נפתח בהצצה אל תוך עולמה של אחת הדמויות, שכל אחת מהן נאבקת למצוא אושר וזהות משלה. "אופוריה" מספקת נקודת מבט חדשה על חייהם של צעירים בימינו, דרך סיפורים כנים, מרגשים, מצמררים ומפתיעים.

לצדם של זנדאיה ודיין מככבים בסדרה גם האנטר שייפר, סטורם ריד ("קמט בזמן"), סידני סוויני ("סיפורה של שפחה", "חפצים חדים"), ג'ייקוב אלורדי ("תא הנשיקות"), מוד אפאטו (בתם של ג'אד אפאטו ולזלי מאן, ששיחקה ב"הדייט שתקע אותי" וב"בנות"), ברבי פררה ("גירושים") והראפר הצעיר אסטרו.

ב"אופוריה" המקורית, ששודרה ב-HOT3 ב-2012 והופקה על ידי "טדי הפקות" וטמירה ירדני, כיכבו רוני דלומי, מאור שוויצר, רועי ניק, דולב מסיקה, אבי מצליח, דקל עדין ועוד.

החל מה-17.6, ימי שני ב-05:00 ו-22:00, ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

שקרים קטנים גדולים – עונה 2 – Big Little Lies                עונה חדשה

"שקרים קטנים גדולים" ("Big Little Lies"), סדרת הדרמה של רשת HBO המבוססת על רב המכר באותו שם מאת הסופרת האוסטרלית ליאן מוריארטי, חוזרת לעונה שנייה שתשודר בשידור ישיר ב-HOT. מאחורי הדרמה עומדים הבמאי המועמד לאוסקר ז'אן-מארק ואלה ("מועדון הלקוחות של דאלאס") והתסריטאי זוכה ה"אמי" דיוויד אי. קלי ("אלי מקביל", "הפרקליטים"), אליהם מצטרפת הבמאית זוכת האוסקר אנדריאה ארנולד ("אמריקן האני") שביימה את פרקי העונה השנייה.

אנסמבל השחקניות המרשים של "שקרים קטנים גדולים" כולל את זוכות האוסקר ריס ווית'רספון ("הולך בדרכי", "הולכת רחוק") וניקול קידמן ("השעות"), שנמנות גם על מפיקי הסדרה, כשלצדן מככבות גם המועמדת ל"גלובוס הזהב" שיילין וודלי ("אשמת הכוכבים", "היורשים", "מפוצלים"), המועמדת לאוסקר לורה דרן ("מוארת", "הולכת רחוק") וזואי קרביץ ("מפוצלים").

אל החמש מצטרפת העונה השחקנית הוותיקה, עטורת שלושה פרסי האוסקר, תשעה פרסי "גלובוס הזהב" ושלושה פרסי "אמי" מריל סטריפ ("בחירתה של סופי", "קרמר נגד קרמר", "העיתון", "ג'ולי וג'וליה", "מאמא מיה" ועוד עשרות סרטים) ששבה למסך הקטן לראשונה מאז "מלאכים באמריקה" ב-2003.

על פני השטח הכל נראה רגיל בעיירה מונטריי שבקליפורניה – אימהות עסוקות, בעלים תומכים, ילדים מתוקים, בתים יפים. אבל הלילה הגורלי של ערב ההתרמה שינה את הכל, והותיר קהילה שסועה ורוחשת שמועות. "חמישיית מונטריי" – מדליין (ווית'רספון), סלסט (קידמן), ג'יין (וודלי), רנאטה (דרן) ובוני (קרביץ) מתאחדות בניסיון לאסוף את שברי חייהן. בינתיים, אמו האבלה של פרי, מרי לואיז רייט (סטריפ), מגיעה לעיירה לחפש תשובות למותו של בנה. העונה השנייה תביא עמה שלל טוויסטים והפתעות, בגידות, יריבויות, תככים ומערכות יחסים מתפרקות, בעוד שהסכנה – פיזית ורגשית – עדיין מרחפת מעל ראשיהן.

"שקרים קטנים גדולים" היתה הזוכה הגדולה של עונת הפרסים האחרונה, כשגרפה את הפרסים החשובים בקטגוריית המיני-סדרה – כולל ארבעה פרסי "גלובוס הזהב", שמונה פרסי "אמי", שני פרסי גילדת השחקנים ("סאג") ופרס בחירת המבקרים. בארץ ובעולם היא זכתה לביקורות מהללות ואף דורגה ברשימת הסדרות הטובות של השנה: "סואופית, כיפית, קלילה… כתובה היטב ובעלת פוטנציאל התמכרות מסוכן" (מאקו), "איחדה צופים ממגדרים, גילים ורקעים שונים סביב סיפור אחד, מותח ומושך" (טיים אאוט), "סיפור מצוין ודמויות שתופסות אותך חזק, תעלומה מסקרנת עם התחלה, אמצע וסוף ברור ולא מתחכם. נוסחה פשוטה שכשעושים אותה טוב, זה עובד נהדר" (7 לילות).

בסדרה מככבים גם אדם סקוט ("מחלקת גנים ונוף"), ג'יימס טאפר ("נקמה") וג'פרי נורדלינג ("סאלי: נס על ההדסון"), ואליהם יצטרף העונה דאגלס סמית' ("אהבה גדולה").

החל מה-10.6, ימי שני ב-04:00 ו-21:00, ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

Pure                                                סדרה חדשה

"Pure" היא דרמה קומית של ה-BBC ו-Channel 4, שיצרה קירסטי סוויין ("קליקה") על פי ספרה של רוז קרטרייט. ובכיכובה של הכוכבת הבריטית העולה צ'ארלי קלייב.

למארני (קלייב) בת ה-24 יש מחשבות מלוכלכות כל הזמן והיא לא יכולה לספר לאיש. היא סובלת מהפרעה טורדנית-כפייתית (OCD) המכונה "Pure O", שבה האובססיה שלה מתבטאת במחשבות מיניות טורדניות והכפייתיות שלה מיתרגמת לשורה של טקסים מנטליים סודיים שמשפיעים על חייה. ברגע של משבר, מארני אורזת תיק ועולה על רכבת ללונדון, בלי תוכנית פעולה ובלי מושג מה תעשה שם. בעיר הגדולה, מארני מגלה שהיא לא לבד.

בחיפוש אחר האני האמיתי שלה, מארני מוצאת קבוצת חברים חדשה עם מוזרויות משלהם – היא עוברת לגור עם שרין, חברתה הוותיקה שמסתתרת מאחורי חזות חיובית במיוחד. היא מתיידדת עם צ'ארלי, בחור שנמצא בגמילה מהתמכרות לפורנו שהרסה את חיי האהבה והקריירה שלו. עוד בחבורה – אמבר, עיתונאית בעלת מוניטין מפוקפק, והשותף שלה לדירה ג'ו, שאיתו חולקת מארני מתח מיני בלתי ממומש.

המבקרים בחו"ל שיבחו את הסדרה, שעוסקת ב-OCD בדרך שלא נראתה בעבר. "היא חכמה, שנונה ולעיתים – למרות התוכן שלה – תמימה ומקסימה" ("טיים"), "מצחיקה, מבלבלת ומשונה – ותוך שלושים דקות, מתפשטת מכל סטיגמה" ("הדיילי טלגרף").

לצדה של קלייב מככבים גם ג'ו קול ("כנופיית ברמינגהם"), אנת'וני וולד ("פליבאג"), קירן סוניה סוייר ("מראה שחורה") וניאם אלגר ("אם אב ובן").

החל מה-12.6, ימי רביעי בשעה 23:00 ב-HOT HBO, וכל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

ג'ט –Jett                               סדרה חדשה

"ג'ט" ("Jett") היא דרמת פשע של רשת "סינמקס" בכיכובה של קארלה גוג'ינו ("מי מתגורר בבית היל", "רואדיז", "עיר החטאים"). הסדרה, שנוצרה, נכתבה ובוימה על ידי סבסטיאן גוטיירז ("גותיקה"), בן זוגה של גוג'ינו, תעלה ב-HOT בצמוד לשידורה בארה"ב.

ג'וג'ינו מגלמת את הגנבת הבינלאומית דייזי "ג'ט" קוולסקי, שמשתחררת מהכלא אך נשאבת בעל כורחה חזרה לעולם הפשע. כעת, כשהיא מוקפת בחבורה של פושעים מסוכנים, אקסצנטריים ונטולי כל מוסר – מנשים מפתות ועד שוטרים מפוקפקים, הנחושים לנצל לרעה את יכולותיה וכישוריה – ג'ט מגלה שהיא תיאלץ לשוב ולעשות את מה שהיא עושה הכי טוב.

לצדה של גוג'ינו מככבים גם ג'יאנקרלו אספוזיטו ("שובר שורות", "סמוך על סול"), אלנה אנאיה ("העור שבו אני חי"), מיכאל ארונוב ("האמריקאים"), גאיטה יאנסן ("כנופיית ברמינגהם"), כריס בקוס ("שקרים קטנים גדולים"), גיל בלואוז ("אלי מקביל"), ג'ודי טרנר-סמית' ("Nightflyers"), גנטרי ווייט ("עלילות שאנארה"), ויולט מק'גרו ("מי מתגורר בבית היל"), לוסי וולטרס ("תפוס את שורטי") ומוסטפה שאקיר ("הצמד").  

החל מה-16.6, ימי ראשון בשעה 22:00 ב-HOT HBO, ושבת ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

 

לוס אספוקיז –Los Espookys                           סדרה חדשה

"לוס אספוקיז" ("Los Espookys") היא סדרה קומית חדשה של רשת HBO, ממוחם הקודח של המועמד ל"אמי" חוליו טורס ("סאטרדיי נייט לייב"), אנה פבריגה ("המופע של כריס גטהארד") וזוכה ה"פיבודי" פרד ארמיסן ("סאטרדיי נייט לייב", "פורטלנדיה") שאף מככבים בסדרה.

את "לוס אספוקיז" מפיק גם היוצר האגדי של "סאטרדיי נייט לייב" לורן מייקלס, שגרף 16 פרסי "אמי" על עבודתו ואף שיתף פעולה עם ארמיסן ב"פורטלנדיה", תוכנית המערכונים המשודרת ב-HOT.

"לוס אספוקיז" היא לא עוד קומדיה שגרתית: הסדרה, שדוברת ברובה ספרדית, עוסקת בקבוצת חברים שהופכת את אהבתם לאימה לעסק יוצא דופן – לספק חוויות אימה למי שזקוקים להן.

רנלדו (ברנרדו ולסקו) הוא חובב אימה שמקים סטארט אפ ייחודי עם חבריו – אנדרס (טורס), אורסולה (קסנדרה ציאנגרוטי) וטאטי (פבריגה), המתגוררים במדינה דרום-אמריקאית בדיונית. יחד עם דודו, טיקו (ארמיסן), מחנה מכוניות באל.איי, ה"לוס אספוקיז" מנסים להוציא לפועל שלל פרויקטים מצמררים – מגירוש שדים מזויף, דרך מפלצת-ים שנצפית מהחוף ועד סצנות מפחידות באחוזתו של מיליונר מנוח.

החל מה-18.6, ימי שלישי בשעה 22:30 ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV


 

 

דדווד: הסרט – Deadwood       סרט

"דדווד" ("Deadwood"), סדרת המופת של HBO שהסתיימה ב-2006, חוזרת לטלוויזיה בסרט מקורי שיאחד בין הדמויות האהובות ויעניק למעריצים, שהמתינו שנים ארוכות לשובה, סגירת מעגל.

"דדווד", שנוצרה על ידי זוכה ה"אמי" דיוויד מילץ' ("NYPD"), מתרחשת במחנה שהוקם כבית למחפשי זהב בדרום דקוטה ב-1876. הדרמה הנועזת סיפקה נקודת מבט חדשה על התקופה הסוערת בהיסטוריה האמריקאית, סביב דמויות של מהגרים, זונות, אנשי חוק ובעלי עסקים.

עלילת הסרט מתרחשת עשר שנים לאחר אירועי סיום הסדרה: חברים ואויבים ותיקים מתאחדים לרגל חגיגות הפיכת דרום דקוטה למדינה. יריבויות ישנות ניצתות שוב, בריתות ישנות עומדות למבחן ופצעים ישנים ייפתחו כשהשינויים והמודרניזציה מאלצים את כולם לנווט בין ישן וחדש.

לתפקידיהם האיקוניים ישובו זוכה "גלובוס הזהב" איאן מקשיין ("אלים אמריקאים"), המועמד לאמי טימותי אוליפנט ("צדק פרטי"), מולי פארקר ("בית הקלפים"), פולה מלקומסון ("ריי דונובן"), המועמד לאוסקר ג'ון הוקס ("קר עד העצם"), זוכת ה"אמי" אנה גאן ("שובר שורות"), דייטון קאלי ("ילדי האנרכיה"), המועמד לאוסקר בראד דוריף ("קן הקוקיה"), רובין ווייגרט ("שקרים קטנים גדולים"), וויליאם סנדרסון ("דם אמיתי"), קים דיקנס ("טרמה"), זוכה ה"אמי" ג'רלד מקרני ("החיים עצמם") ועוד.

במהלך שלוש עונותיה גרפה "דדווד" שמונה פרסי "אמי" ופרס "גלובוס הזהב" לשחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה (מקשיין).

יום שבת ה-1.6 ב-23:00 ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

אקסיוס: להציל את התקשורת – עונה 2– Axios       עונה חדשה

העונה השנייה של הסדרה התיעודית מבית היוצר של זוכה ה"אמי" והמועמד לאוסקר מת'יו אוניל ("Baghdad ER", "אוספי הפחיות") ופרי פלץ ("שתייה בסיכון").

"אקסיוס: להציל את התקשורת" היא סדרת ספיישלים דוקומנטריים שנוצרה בשיתוף פעולה בין HBO וחברת התקשורת פורצת הדרך "אקסיוס", והיא תעלה בסמוך לבחירות לסנאט ולבית הנבחרים בארה"ב. בכל שבוע תעסוק התוכנית בנושאים החשובים שעל סדר היום, מעסקים דרך פוליטיקה ועד טכנולוגיה. התוכנית תכלול כתבה גדולה ואקטואלית שלאחריה ישודרו כמה כתבות דוקומנטריות, ראיונות מאירי עיניים וקטעי חדשות קצרים בפורמט שהפך את "אקסיוס" להצלחה תקשורתית.

החל מה-8.6, ימי שבת ב-21:00 ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

רמי יוסף: סטנד אפ – Ramy Youssef Stand-Up Special                   סטנד אפ

ספיישל הסטנד אפ הראשון של הקומיקאי רמי יוסף ברשת HBO, צולם לפני קהל חי בניו יורק באביב האחרון והופק על ידי ג'ארד קרמייקל ויוסף עצמו.

הסטנדאפיסט המוסלמי כיכב בין השאר ב"מר רובוט", ב"למה דווקא הוא" וב"אל דאגה, הוא לא יגיע רחוק ברגל", השתתף בתוכנית הלייט-נייט של סטיבן קולבר ויככב בקרוב בתוכנית משלו, "רמי".

שבת ה-6.7 ב-21:00 ב-HOT HBO והחל מה-30.6 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

X:\Shivuk\Photos\לשימוש יחצ בלבד\לוגואים חדשים\קטנים\hot_vod_square.jpg

 

נולד להרוג –Born To Kill                           סדרה חדשה

"נולד להרוג" ("Born To Kill") היא מיני-סדרה בריטית בת ארבעה פרקים של Channel 4, שנוצרה על ידי השחקנית קייט אשפילד ("מת על המתים") והתסריטאי טרייסי מאלון ("Rillington Place") ותעלה במלואה רק ב-HOT VOD בקטגוריית XTRA – סדרות איכות מהעולם.

דרמת המתח הפרובוקטיבית עוקבת אחר סם וודפורד, נער בן 16 שנראה רגיל למראה אבל מתחת לפני השטח מסתיר נטיות פסיכופתיות. הגעתה של נערה חדשה לבית ספרו, כריסי, מוציאה את סם מאיזון ומתניעה שורת אירועים דרמטיים.

את הסדרה מוביל השחקן העולה ג'ק רואן ("Beowulf: Return to the Shieldlands") כשלצדו מככבים גם המועמדת ל"גלובוס הזהב" רומולה גראי ("כפרה"), לארה פיק ("בני ערובה"), דניאל מייז ("הג'וב הבריטי"), ריצ'ארד קויל ("הנסיך הפרסי: חולות הזמן"), אליזבת' קאנסל ועוד.

החל מה-19.6, כל הפרקים רק ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

 

נטל האמת – עונה 2 – Burden Of Truth                        עונה חדשה

"נטל האמת" ("Burden Of Truth"), סדרת דרמה קנדית של רשת CBC וחברת Entertainment One, חוזרת לעונה שנייה בכיכובה של קריסטין קרוק ("סמולוויל", "היפה והחיה") שגם משמשת כמפיקה בפועל לצד אילנה פרנק ("רוקי בלו") וג'וסלין המילטון ("מרי הורגת אנשים").

ג'ואנה הנלי (קרוק), עורכת דין מצליחה מהעיר הגדולה, חוזרת לעיר הולדתה מילווד – עיירה כפרית עם עבר תעשייתי ועתיד בלתי ידוע – כדי לייצג לקוח גדול במשפט נגד בן כיתתה לשעבר בילי קרופורד (פיטר מוני, "רוקי בלו").

בעונה השנייה, ג'ואנה מוצאת את עצמה במשרד עורכי דין מובל בוויניפג, מוכנה להתחלה חדשה הרחק מהמשרד הקודם שלה. היא נשאבת בעקבות תיק חדש אל העולם האפל של האקרים, פעילים חברתיים ותנועה פוליטית שלא לוקחת שבועיים. התיק הזה לוקח את ג'ואנה לדרך מפותלת ומלאה הפתעות, עד שלבסוף היא הופכת למטרה בעצמה. אביה המנוכר מנסה לסייע לה, מה שמוביל לסדרת אירועים שתשנה את חייהם לנצח.

בינתיים, בילי מתרחק מהעיירה השסועה בגלל גל האבטלה ששטף אותה אחרי פשיטת הרגל של הטחנה. כשאחיו חסר האחריות מגיע לעיר, בילי נאלץ להתמודד עם זיכרונות לא נעימים מילדותו.

בעונה החדשה מצטרפים לקאסט מישל נולדן ("להציל את הופ"), וארון סרנגה ("קרטר"), אנדרו צ'ון ("היפה והחיה", "ממלכה") וריימונד אבלק ("אורפן בלאק").

החל מה-26.5, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV, ומה-27.5, ימי שני ב-20:45 ב-HOT3

 

X:\Shivuk\Photos\לשימוש יחצ בלבד\לוגואים חדשים\קטנים\hot_comedy_centra_square.jpg

 

ברוקלין תשע-תשע – עונה 6 – Brooklyn Nine-Nine                   עונה חדשה

"ברוקלין תשע-תשע" ("Brooklyn Nine-Nine") היא סדרה קומית של רשת Fox מבית היוצר של המפיקים והתסריטאים זוכי ה"אמי" דן גור ומייקל שור ("מחלקת גנים ונוף"). העונה השישית של הקומדיה המופרעת, שגרפה שני פרסי "גלובוס הזהב" (הקומדיה הטובה ביותר והשחקן הטוב ביותר בקומדיה), שני פרסי "אמי" ופרס בחירת המבקרים, מגיעה ל-HOT קומדי סנטרל.

"ברוקלין תשע-תשע" עוסקת בתחנת המשטרה הניו יורקית ובעיקר בכוכב העולה שלה, הבלש ג'ייק פרלטה (זוכה ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" אנדי סמברג, "סאטרדיי נייט לייב"), שמחזיק בשיא מעצרים ואגו ענק למרות שמעולם לא נאלץ לעבוד קשה מדי או להיצמד לחוקים. אחרי הגעתו של קצין חדש וקשוח לתחנה, הולט (זוכה ה"אמי" אנדרה ברואר, "רצח מאדום לשחור"), מעמדו של ג'ייק מתערער והוא נאלץ להיאבק על מקומו.

העונה השישית נפתחת בנקודה המותחת שבה הסתיימה העונה הקודמת – כשקפטן הולט עמד לחשוף האם קיבל את תפקיד מפכ"ל המשטרה. העונה תעסוק גם בירח הדבש של הנשואים הטריים ג'ייק ואיימי (מליסה פומרו, "אחת שיודעת"), הפרידה העצובה מג'ינה (צ'לסי פרטי, "מחלקת גנים ונוף") ופלאשבקים לימי הזוהר של היצ'קוק (דירק בלוקר) וסקאלי (ג'ואל מקינון מילר).

העונה ישובו לככב גם טרי קרוז ("כולם שונאים את כריס"), זוכה ה"סאג" ג'ו לו טרוליו ("רינו 911", "סופרבאד") וסטפני ביאטריז ("משפחה מודרנית"). כוכבים נוספים שיגיעו להתארח: זוכת "גלובוס הזהב" קירה סדג'וויק ("המפענחת"), טים מדואוז ("סאטרדיי נייט לייב"), מריו לופז (בתפקיד עצמו), בוב ריגל ("רחוב ג'אמפ 21"), ניקול באייר ("הצלחתי!") לין-מנואל מירנדה (יוצר וכוכב המחזמר המצליח "המילטון")

שון אסטין (טרילוגיית "שר הטבעות"), אייק ברינהולץ ("מינדי") ועוד רבים אחרים.

החל מה-23.6, ראשון-חמישי ב-22:00 ב-HOT קומדי סנטרל

X:\Shivuk\Photos\לשימוש יחצ בלבד\לוגואים חדשים\קטנים\hot_vod_young_square.jpg

 

סקרנים – חינם                 קטגוריה חדשה

HOT VOD Young מזמין את כל הסקרנים לגלות עולמות מופלאים של מדע, טבע ומילים – כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול, כל מה ששאלתם ומעולם לא קיבלתם תשובה, או בקיצור- כל התשובות לכל השאלות!

הקטגוריה תכלול מגוון רחב של תכנים לכל הגילאים – מפרה סקול ועד בני הנוער, וגם מבחינת נושאי התכנים – טבע, בעלי חיים, היסטוריה, תנ"ך, המצאות, מדע, אנגלית מתמטיקה ועוד. בין התכנים בקטגוריה: הבולשת – הבולשת הוא ארגון חדשני המנוהל על ידי ילדים סקרנים אשר יוצאים לשטח לחקור כל מה שמוזר, משונה ויוצא דופן. בעזרת חשיבה מחוץ לקופסה, שיתוף פעולה ושימוש במושגים מתמטיים, סוכני הבולשת פותרים כל בעיה. הפסקת עשר – חבורת תלמידים שנפגשים כל יום בהפסקת עשר וכל אחד בדרכו, מחפש פתרונות לבעיות שכולנו חווים בבי"ס. מרתה מדברת – מרתה הכלבה אכלה מרק אותיות והתחילה לדבר. בני המשפחה לומדים מהר מאוד את היתרונות של כלבה מדברת ומרתה מתגלה כיועצת מעולה וחברה טובה. זורו – ביום הוא דון דייגו דה לה וגה, אציל שאוהב ספרות ושירה אבל בלילה הוא זורו, הגיבור הנודע במסכה השחורה. הוא ידהים אתכם בקרבות סיף, ויצחיק אתכם בתחבולות ומעללים, והכל למען צדק חברתי! סינבד ושבע הגלקסיות – סינבד, נער-חייזר, גר על כדור הארץ יחד עם חבריו: זאק, לנה ולי האנדרואיד. הם יוצאים להרפתקאות כל יום אחרי הלימודים, להציל את שבע הגלקסיות מאסונות שונים ומשונים. בנוסף תכלול הקטגוריה תכני העשרה  ולימוד ממגוון ערוצי הילדים השונים – כאן חינוכית, A+, KIDZ ועוד.

החל מה-16.6, חינם ב-HOT VOD young וב-NEXT TV

 

נולדו לרקוד – עונה 6 – חינם                עונה חדשה

עונה 6 מצטרפת לחמש העונות של הסדרה שכבר משודרות – סדרת מוקומנטרית שעוקבת אחר חייהם של קבוצת רקדנים שאפתנית בסטודיו "הצעד הבא".

בעונה השישית חברי הסטודיו ישתתפו בכנס ריקוד, יתנסו במשימת חדר בריחה מגבשת, יערכו נשף, וכמובן יתמודדו עם הגעת רקדנים חדשים שמאיימים לתפוס את מקומם, לפרק חברויות, אך גם יפתחו פתח לרומנים חדשים

החל מה-11.6, חינם ב-HOT VOD young

 

ספיישל שבועות – חינם                  קטגוריה מיוחדת

ילדי HOT VOD Young חוגגים את שבועות עם מגוון תכניות מהנות ומעשירות לחג והפקות המקור האהובות, ביניהן: יש לי חג עם רינת וחברים – רינת מסבירה לגיא מהו טנא ומדוע חוגגים את שבועות כשגיא מפיל בטעות את הטנא שלו על השמלה של רינת ומלכלך אותה. רינת מתעצבת והולכת אל חלי ורלי שמנסות לתפור שמלה חדשה ולבנה וגם הן בטעות מלכלכות את השמלה של רינת בצבע כחול. מזל שרלי וחלי מגיעות להציל את המצב… חיפזון וזהירון לשבועות: הדוד יובב, מזמין את כל חברי השכונה לחגיגת ביכורים אצלו במושב. כולם מכינים טנא מקושט, מרתה אופה לחם מקמח שהכינה בעצמה, וטישו מכין זר חגיגי לטופי. אך מה גדולה ההפתעה כשהוא רוצה להגיש לטופי את הזר הנפלא, מולי וצומי חוגגים את שבועות – מולי מספר לצומי על החג ועל מאפייניו המרכזיים, שבועות שמח עם רינת ויויו: בחג שבועות אוכלים גבינות, עוגות, לובשים לבן ושרים שירים נפלאים. רינת מלמדת את יויו את המנהגים, מתכון מיוחד וכמובן – את שירי החג. בואו לבלות את החג כמו שרק רינת ויויו יודעים. לולי לשבועות – לולי לובש לבן וחוגג את שבועות עם מיטב השירים, הסיפורים והנושאים שמתחברים לחג: חלב, גבינות וביכורים! מועדון המאפים הטובים: כוכב הילדים, "גילי בא לבקר" והקונדיטור מיקי שמו, מארחים ילדים ב"מועדון המאפים הטובים", עם סיפורים, משחקים, והמון הפתעות. עוד בספיישל: פרקים נבחרים מתוך הפקות המקור של הופ! לחג, שירים וקטעים חגיגיים לכבוד החג.

החל מה-3.6 עד ה-10.6, חינם ב-HOT VOD young

 

 

האתגר הגדול – לילדים בלבד – עונה 2 – חינם                עונה חדשה

גבי המפקדת וגיבורי העל ממשיכים לקבל קריאות לעזרה. בעזרת ילדים ממועצת הילדים העליונה, הם מצליחים להתגבר על ארבעת האתגרים: מח, כח, לב ומזל ולהציל את המצב!

החל מה-9.6, חינם ב-HOT VOD young וב-NEXT TV

תכנים שעולים בחודש יוני

 

תאריך עלייה

תוכן

ימי שידור

שעת שידור

ערוץ

26.05.19

נטל האמת 2

HOT VOD

01.06.19

דדווד: הסרט

שבת

23:00

HOT HBO

03.06.19

סקרנים

HOT VOD young

04.06.19

הטופ מודל הבא/ה 22

שלישי

20:45

HOT3

05.06.19

מצולמים

ד-ה

20:15

HOT3

06.06.19

סיפורה של שפחה 3

חמישי

22:00

HOT HBO

06.06.19

פרויקט מסלול 15

חמישי

20:45

HOT3

08.06.19

אקסיוס: להציל את התקשורת 2

שבת

21:00

HOT HBO

09.06.19

נולדו לרקוד 6

HOT VOD young

10.06.19

שקרים קטנים גדולים 2

שני

04:00, 21:00

HOT HBO

11.06.19

ספיישל שבועות

HOT VOD young

12.06.19

PURE

רביעי

23:00

HOT HBO

12.06.19

טופ שף 13

רביעי

20:45

HOT3

16.06.19

ג'ט

ראשון

22:00

HOT HBO

16.06.19

האתגר הגדול – לילדים בלבד 2

HOT VOD young

17.06.19

אופוריה

שני

05:00, 22:00

HOT HBO

18.06.19

לוס אספוקיז

שלישי

22:00

HOT HBO

19.06.19

נולד להרוג

HOT VOD

23.06.19

ברוקלין תשע-תשע 6

א-ה

22:00

HOT קומדי סנטרל

27.06.19

נחמה

חמישי

20:15

HOT3

06.07.19

רמי יוסף: סטנד אפ (ב-30.6 ב-HOT VOD)

שבת

21:00

HOT HBO


 

תכנים שמסתיימים בחודש יוני

 

תאריך ירידה

תוכן

יום

שעה

ערוץ

05.06.19

רופא כלבבי 2

רביעי

20:45

HOT3

11.06.19

לוחם

שלישי

22:00

HOT HBO

12.06.19

וואייט סנאק: האזורים הבעייתיים 2

רביעי

HOT HBO

13.06.19

ג'נטלמן ג'ק

חמישי

21:00

HOT HBO

17.06.19

ממי 6

שני

22:00

HOT קומדי סנטרל

 

יש לבדוק גם

מארס 2024 בערוצי הסדרות של HOT

HOT גאה להציג: ״גולסטאר יוון״  בכיכובו של כוכב בברלי הילס 90210, איאן זירינג  גולסטאר, סדרת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.