יום חמישי , אפריל 18 2024
משחקי הכס עונה 8, באדיבות הוט

משחקי הכס עונה 8 – הוט

עונת הסיום של סדרת הדגל המצליחה של HBO

 

 

הקרב על כס הברזל יגיע לשיאו בעונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס", שתשודר ב-HOT בשידור חי ומתורגם מארה"ב

 

החל מה-15.4 ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

"משחקי הכס" (Game Of Thrones""), סדרת הדגל המצליחה של HBO המבוססת על סדרת רבי המכר "שיר של אש ושל קרח" מאת ג'ורג' ר. ר מרטין, חוזרת לעונה שמינית ואחרונה שתשודר בשידור ישיר ומתורגם ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV.

 

הדרמה הפנטסטית, שנוצרה על ידי דיוויד בניוף ודי.בי וייס, היא ללא ספק אחת הסדרות המדוברות בעולם (ואף הוגדרה כך על ידי ה"גארדיאן" ב-2014). היא קנתה לעצמה מעריצים אדוקים ברחבי העולם, שעוקבים ומנתחים כל פרק ברשתות החברתיות וכמהים לדעת כיצד תסתיים. "משחקי הכס" אף שברה את שיא הזכיות לסדרה ב"אמי" עם 47 פסלונים – זאת, בנוסף לפרס "גלובוס הזהב", שבעה פרסי "סאג", פרס "בחירת המבקרים" ועוד.

 

"משחקי הכס", המתרחשת בווסטרוז הבדיונית, מגוללת את סיפור מאבקן של המשפחות השולטות בשבע הממלכות על כס הברזל הנכסף. בעונה הסיום האפית, שאורכה שישה פרקים, תעמוד הברית החדשה בין הטוענים לכתר למבחן האמיתי מול האויב המסוכן והמצמרר מכולם: מלך הלילה, שליט ההלכים הלבנים, שהגיע בסוף העונה הקודמת עם צבאו (שכעת מונה גם דרקון) אל החומה ומוטט אותה. כעת, ייאלצו דאינריז טארגריין, סרסיי לאניסטר, ג'ון סנואו ובני בריתם לשים מאחור את המרוץ לכס ולשלב כוחות במערכה האחרונה והעקובה מדם. מי ישרוד את המלחמה וייצא כשידו על העליונה?

 

עם כוכבי הסדרה נמנים אמיליה קלארק ("ללכת בדרכך"), פיטר דינקלג' ("אקס-מן: העתיד שהיה"), קיט הארינגטון ("פומפיי"), ניקולאי קוסטר-וולדו ("אבדון"), לנה הידי ("300"), גוונדולין כריסטי ("קצה האגם: הנערה הסינית"), סופי טרנר ("אקס-מן: אפוקליפסה"), מייזי וויליאמס ("דוקטור הו") ועוד רבים אחרים.


החל מה-15.4, ימי שני ב-04:00 ו-22:00, ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

יש לבדוק גם

נאמנות כפולה

נאמנות כפולה The Sympathizer "נאמנות כפולה" ("The Sympathizer") היא דרמת מתח תקופתית המבוססת על הנובל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.