יום שלישי , אפריל 23 2024
מכת מחץ עונה 6, באדיבות הוט

מכת מחץ עונה 6

העונה השישית של סדרת הלהיט

תמונה קשורה

"מכת מחץ", דרמת הפעולה של "סינמקס" ו-Sky, חוזרת לעונה שישית ומלאת טוויסטים באסיה

 

החל מה-27.1 בהוט, יס וסלקום טיוי

 

"מכת מחץ" ("Strike Back") היא דרמת אקשן של רשת "סינמקס" האמריקאית ו-Sky הבריטית, שנוצרה על ידי אנדי האריס ("המלכה", "החשוד העיקרי") ואיליין פייק ("רליק") על פי הספר "מכת נגד" מאת כריס ראיין, סוכן ששירת בכוחות המיוחדים הבריטיים. האריס, יחד עם התסריטאי ג'ק לות'יאן, ישובו להפקת העונה השישית של הסדרה שתשודר ב-HOT בצמוד לשידורה בארה"ב.

 

"מכת מחץ" מתמקדת בארגון בריטי וסודי נגד טרור בשם "מדור 20". הצוות החדש של "מדור 20" חוזר לעונה השישית: דניאל מקפירסון האוסטרלי ("שכנים שכנים") כסמואל ווייאט, סוכן אמריקני שלהוט לחזור לשטח אחרי שהושעה מתפקידו והועבר לאמן חיילים בריטיים; וורן בראון ("לות'ר") כ"מאק" מק'אליסטר, טייס בריטי לשעבר שקיבל את הפיקוד על המשימה האחרונה; אלין סומרוואטה ("קרוב רחוק") כגרייסי נובין האוסטרלית, חובבת מכוניות וצלפית מוכשרת.

 

אליהם יצטרפו גם ג'יימי במבר ("באטלסטאר גלקטיקה") כאלכסנדר קולטריין, מפקד חדש ביחידה, ויסמין אלן ("Water And Fire") כקטרינה זרקובה, סוכנת ביון רוסייה.

 

כשמפציץ רוסי מתרסק בחופי סין, הסוכנים נובין, ווייאט ומק'אליסטר מתאחדים למשימה חדשה. הם מגיעים למלזיה ופושים את קטרינה זרקובה, סוכנת רוסייה מיומנת שנאמנותה מוטלת בספק. תחת פיקודו של המפקד החדש, קולטריין, "מדור :20 חוברים למשטרה המלזית בניסיון למצוא את המטען היקר שנגנב מהמפציץ, לנטרל כנופייה בקואלה למפור, לסכל מזימה של פוליטיקאים הודים עשירים ולמנוע משבר עולמי.

 

"מכת מחץ", הסדרה המתוסרטת הראשונה של "סינמקס" ששודרה בפריים-טיים, היתה להצלחה גדולה הן בארה"ב והן בבריטניה – השקתה גרפה את הרייטינג הגבוה ביותר ב"סינמקס" מאז 2005, וב-Sky 1 היא שילשה את הרייטינג הממוצע לרצועת השידור שלה.

 

החל מה-27.1, ימי ראשון ב-יס, הוט וסלקום טיוי


 

יש לבדוק גם

"ימי חיינו" חוזרת להוט

"ימי חיינו", זוכת פרסי ה"אמי" וזוכת פרס "סדרת הדרמה היומית הטובה ביותר" חוזרת בפרקים חדשים ל-HOT!   "ימי חיינו", אופרת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.