יום חמישי , אפריל 25 2024
לוגו פופ טארטס

ליגת היאבקות בערוץ אגו טוטאל

"ענני תקשורת" שמחים להודיע על ליגת ההיאבקות החדשה

של ערוץ אגו טוטאל –  MLW- Major League Wrestling !

 

מיום שלישי ה-22/1/19 בשעה 18:10 תשודר התכנית השבועית של הליגה – Fusion במתכונת של 2 פרקים ברציפות כדי להדביק את הפער מתחילת 2019. החל מה-05/2/19 ובכל יום שלישי בשעה 19:00 ישודר הפרק הסמוך לזמן השידור בארצות הברית.

סגן מנהל הערוץ, עדי כפיר, התייחס להצטפרות MLW ללוח השידורים של אגו טוטאל: "כבית הישראלי של היאבקות מקצוענית בעשור האחרון, אנחנו גאים להוסיף את MLW לסגל השידורים שלנו ושמחים על השותפות החדשה".

מקים הליגה והמנכ"ל בפועל, קורט באוור, הגיב על החוזה הטלוויוזני הבינלאומי הראשון של MLW: "זהו הבית המושלם עבורנו כאשר אנחנו ממשיכים להיות הליגה בעלת הצמיחה המהירה ביותר בעולם ההיאבקות. כליגת ספורט לחימה זוהי התאמה מושלמת עבורנו ועבור השותפים החדשים שלנו, אנחנו מתרגשים להביא את MLW באופן שבועי למסכי הטלוויזיה בישראל".

 

MLW משודרת על ידי רשת הספורט הבינלאומית BeIN Sports, שהחלה לשדר את הליגה ב-2018. מנכ"ל הליגה, באוור, תיפקד ככותב ב-WWE בעברו והוא משמש כפרומוטר הראשי של הליגה. בין השמות המעניינים ב-MLW תוכלו למצוא את השדרן האגדי של WWE  ו-WCW טוני שאבוני, שחזר מפרישה לאחר ש-WCW נרכשו על ידי וינס מקמהן ב-2001. ביחד איתו ניתן למצוא בצוות השידור את מאט סטרייקר (מתאבק WWE לשעבר ושדרן לוצ'ה אנדרגראונד) ואת ריץ' בוצ'יני שגם כן שידר בעבר ב-WWE.

 

הסגל של MLW עמוס במתאבקים מוכשרים ואתלטים שחלקם מוכרים ומחלקם תוכלו להנות לראשונה. האלוף במשקל כבד של MLW הוא לא אחר מ- Low Ki שבילה המון שנים ב-Impact וגם תקופה קצרה ב-WWE. האלוף במשקל בינוני הוא טדי הארט (האחיין של ברט 'היטמן' הארט) והוא המהנהיג של הסטייבל The Hart Foundation  ביחד עם דייבי בוי סמית' ג'וניור (בנו של בריטיש בולדוג ז"ל) ובראיין פילמן ג'וניור (בנו של בראיין פילמן ז"ל). אלופי הזוגות הם Lucha Bros – פנטג'ון ג'וניור וריי פניקס, שכבשו את עולם ההיאבקות בשנים האחרונות.

 

בסגל של MLW תוכלו גם למצוא את טום לולר (לוחם ה-UFC לשעבר), ריץ' סוואן, סמי קאליהן, סיימון גוץ', ג'ואי ראיין, מקסוול ג'ייקוב פרידמן, טומי דרימר, קונאן, אייס אוסטין, לה פארק ועוד.

 

יש לבדוק גם

יום השואה בסינמטק תל אביב

יום השואה בסינמטק תל אביב מכתב לחזיר, בגלל המלחמה ההיא, חיי ילד, עקבות: קולות של …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.