יום שלישי , אפריל 16 2024
תחנת ברלין עונה 3, באדיבות סלקום טיוי

וידאו: תחנת ברלין 3 – מהיום בסלקום טיוי

אשלי ג'אד ("סיכון כפול"), רי'צארד ארמיטאז' ("חניבעל", "ההוביט") ומישל פורבס ("The Killing")

חוזרים בעונה שלישית של מותחן הריגול המתוחכם, הסוחף והריאליסטי

"תחנת ברלין" Berlin Station

7.12.18

רק בסלקום tv

ניו יורק טיימס: "מותח כמו ספר שאי אפשר להניח מהיד, אם יש לכם מקום על שולחן הלילה".

לוס אנג'לס טיימס: "מותחן רווי מתח, יפה למראה אך לא יומרני, מאזן באופן מספק את הדמויות עם העלילה… כמו חליפה חדשה שנתפרה לפי דגם קלאסי".

וראייטי: "ל'תחנת ברלין' יש שחקנים יוצאים מן הכלל שמעלים בכמה דרגות בכישרון ובקסם האישי שלהם את התסריט החזק למדי של הסדרה"

אנטרטיינמנט ויקלי: "סדרה בהשראת ג'ון לה קארה שנדמה שג'ון לה קארה עצמו היה קורא בהנאה"

אירועי העונה השלישית של "תחנת ברלין" מתרחשים במהלך 11 ימים בלבד, ובפעם הראשונה, יוצאים מגבולות ברלין – והסיכון עולה. העונה החדשה מתמקדת ביחסי ארצות הברית ורוסיה ובוחנת את השינויים וההשפעות על השותפויות שנקבעו בין המדינות השונות לאחר מלחמת העולם השנייה. האדמה הפוליטית רועדת מתחת לרגלי המערב והמדיניות האמריקנית עוברת שינוי משמעותי.

בעונה הראשונה סוכן ה- CIA דניאל מילר (ריצ'ארד ארמיטאג', "חניבעל", "ההוביט") הגיע לתחנת ברלין כדי למצוא מדליף, בעונה השנייה תפקידו היה לעצור התקפת טרור שתכנן ארגון גרמני ימני-קיצוני. בעונה השלישית והחדשה, הסוכנים בתחנת ברלין ממשיכים בתפקידם הרגיל – למצוא את העובדות ולהביאן לנשיא. אך באקלים הפוליטי החדש, הסוכנים יצטרכו להתמודד עם מקרים בהם מסקנות הבית הלבן שונות מהמסקנות שלהם – בהחלטות הרות גורל שישפיעו על מעמדה של ארה"ב ועל תפקודה כמעצמת על לאחר מלחמת העולם השנייה.

יוצר הסדרה, אולן שטיינהאואר, מדגיש את ייחודה של הסדרה: "עבודת מודיעין מבוססת על יצירת קשרים. זאת עבודה של הרבה אנשים העובדים יחד. 'תחנת ברלין' מציגה כיצד אנשים נורמליים מתמודדים עם עבודה לא נורמלית… כיצד הם פועלים יחד. אין בסדרה גיבורי על. עבודת מודיעין היא עבודת צוות".

הסדרה נהנית מצוות שחקנים מרשים לצידו של ריצ'ארד ארמיטאג': מישל פורבס ("The Killing"), אשלי ג'אד ("סיכון כפול"), ריצ'ארד ג'נקינס ("עמוק באדמה", "אוליב קיטרידג'"), וריס איפנס ("ספיידרמן", הארי פוטר", "נוטינג היל").

מותחן הריגול עוצר הנשימה "תחנת ברלין" (עונה 3) חוזר ב- 7 בדצמבר – רק בסלקום

תחנת ברלין עונה 3, באדיבות סלקום טיוי
תחנת ברלין עונה 3, באדיבות סלקום טיוי
תחנת ברלין עונה 3, באדיבות סלקום טיוי

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: קמרון מזהיר מהסלמה מיותרת

לורד דייויד קמרון, שר החוץ של בריטניה, קורא לישראל שלא להגיב בצורה שתסלים את המצב. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.