יום שישי , אפריל 19 2024
מכושפות, באדיבות יס

חזרה לשנות ה-90

 

היכן הופ ומייקל היום? ומיהן המכושפות של הדור החדש?

הסדרות האהובות של שנות ה-90  ב-yes EDGE,  yes DRAMA ו-yes VOD במהלך חודש דצמבר


 

Thirtysomething

בואו להיזכר איפה הכל התחיל: הדרמה האייקונית זוכת 13 פרסי אמי ושני פרסי גלובוס הזהב שיצרו מרשל הרשקוביץ ("טראפיק", "הסמוראי האחרון") ואד זוויק ("הסמוראי האחרון", "רוחות של תשוקה"), עוקבת אחר קבוצת חברים בני שלושים ומשהו שחיים בפילדלפיה בסוף שנות ה-80, יאפים צעירים שמנסים להתמודד עם החיים כבעלי משפחות, קריירות ואחריות.

הופ ומייקל הם זוג נשוי בשנות השלושים שלהם, החיים בפילדלפיה ומתמודדים עם חרדות היומיום ועם החיים כאנשים בוגרים. מייקל מנהל חברת פרסום עם חברו אליוט שנישואיו לננסי מתחילים להיסדק, כמו מערכת היחסים בין הופ לחברתה הטובה איליין, רווקה קרייריסטית שמתקשה להבין את הקשיים של חברתה. מהצד השני, חברו הטוב של מייקל, גארי, מנסה להמשיך בחייו כרודף נשים ולהתגבר על הרומן ההרסני שניהל עם בת דודתו של מייקל, מליסה.

האוירה הייחודית, התסריטים האינטלגנטים, הדמויות האמינות והקריצות למציאות האמריקאית, הפכו את הסדרה לאחת המצליחות והאהובות בסוף שנות ה-80 ולסדרה שנחשבת לאבן דרך בסדרות האיכות האמריקאיות.

 

Charmed2018

היוצרות של  "ג'יין הבתולה" מקימות לחיים את דרמת העל-טבעי האהובה, בחידוש צעיר ועכשווי המבוסס על סדרת המקור.

כמה חודשים לאחר מותה הטרגי והמסתורי של אימן, מגלות האחיות מל ומגי שיש להן אחות גדולה שמעולם לא ידעו על קיומה. מייסי חדשה בעיר ואינה מכירה איש, היא להוטה לפגוש את אחיותיה, אבל הן מתקשות לקבל את החדשות בנוסף להלם של מות אימן. יחד עם הגעתה של מייסי, כל אחת מהבנות מגלה בעצמה כוחות חדשים ובלתי אפשריים: מל יכולה לעצור את הזמן, מגי מתחילה לשמוע מחשבות של הסובבים אותה ולמייסי יש כוחות טלקיניזיס. מסתבר שלעניין יש הסבר פשוט- או כל לפחות טוען הארי גרינווד, ראש המחלקה ללימודי נשים באוניברסיטה שבה מל עובדת, שאוסף את שלוש האחיות וחושף בפניהן את האמת: הן מכשפות חזקות ומוכשרות, כפי שהיתה אימן והוא אינו באמת פרופסור, אלא היועץ  והמדריך שלהן. הבנות לוקחות על עצמן את ייעודן החדש, להגן על המין האנושי משדים המסתובבים בינינו.. ואשר אחד מהם הרג את אמא שלהן. עם כוח השלוש הן חזקות יותר יחד, אפילו אם אינן יודעות באמת מול מה הן עומדות.


Charmed

 

כל שמונה העונות של הסדרה המקורית "מכושפות" יעלו
ל-yes VOD   ב- 9/12/2018.

 

מכושפות הדור החדש, באדיבות יס

מכושפות, באדיבות יס

שלושים ומשהו, באדיבות יס

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: הביתן בביאנלה לא ייפתח

האמנית והאוצרות של הביתן הישראלי בביאנלה בוונציה יפתחו את התערוכה כאשר תושג עסקת חטופים ועצירת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.