יום שישי , מרץ 29 2024
זרה עונה 4, באדיבות סלקום טיוי

וידאו: מהיום בישראל- זרה עונה 4

קלייר וג'יימי מנסים להגשים את החלום האמריקאי ולבנות יחד חיים חדשים
בעונה הרביעית והחדשה של דרמת הפנטזיה הרומנטית

"זרה" Outlander

בכיכובם של קטרינה באלף וסם היוגן

החל מה- 5.11.18 בסלקום tv

אנטרטיינמנט ויקלי: "סיפור האהבה הטוב ביותר בטלוויזיה ממשיך להמריא ולגרום לצופים להתאהב בו שוב ושוב".

קלייר וג'יימי, בני הזוג שאהבתם חוצה זמנים ויבשות, מקימים בית בעולם החדש של צפון קרוליינה שבאמריקה, בעונה הרביעית של "זרה".
העונה הרביעית (13 פרקים) עולה ב-5 בנובמבר בסלקום tv. הסדרה המבוססת על סדרת ספרי המסע בזמן "נוכרייה" של דיאנה גבלדון והעונה הרביעית מבוססת על "תופי הסתיו", הספר הרביעי מתוך שמונת ספרי הסדרה הפופולרית. הסדרה זכתה לאחוזי צפייה גבוהים ולשבחי הביקורת ורשת Starz כבר הזמינה מראש עונות חמישית ושישית.

הסדרה מביאה את סיפורה של קלייר רנדל (קטרינה באלף), ששימשה אחות בזמן מלחמת העולם השנייה, נקלעת לנסיעה בזמן ופוגשת בסקוטלנד של המאה ה- 18 את ג'יימי פרייזר (סאם היוגן).
בעונה החדשה קלייר וג'יימי ממשיכים לדלג בין העידנים ומגיעים לאמריקה הקולוניאלית. השניים רוצים להגשים את החלום האמריקאי, שנראה מתוק בהתחלה, עד שמתבררים המכשולים והקשיים. העונה החדשה עוסקת במגוון נושאים בהם: מהות של בית, הקמת משפחה, וביסודות שהופכים את אלה ליציבים.

בעלילה המתרחשת במאה ה-18 קלייר וג'יימי מנסים להתמודד עם הסכנות והבעיות הקשות של התקופה והאזור בצפון קרוליינה, לקראת המהפכה האמריקאית המתרגשת עליהם, המפגש המטלטל עם העבדות, וכן הכיבוש והמלחמה בילידים האמריקאיים. בינתיים, במאה ה-20, הבת שלהם בריאנה רנדל (סופי סקלטון) וההיסטוריון רוג'ר וייקפילד (ריצ'ארד רנקין) מחפשים עדות לכך שההורים מצאו זה את זה בעבר.

בעונה זו, שחלקה צולמה בגלאזגו, יחיו קלייר וג'יימי כחלוצים ויחוו חוויות של מהגרים האמורים לבנות יחסים של אמון עם השכנים שלהם. גם הפעם, הזוג הנפרד ונפגש זה עם זה בדילוגים על פני הזמנים וההיסטוריה, יצטרך לברר לעצמו ולצופים האם הם יישארו אותם אנשים בכל פעם שייפגשו מחדש.

"זרה", בעונה רביעית, החל מה-5 בנובמבר בסלקום tv.

זרה עונה 4, באדיבות סלקום טיוי
זרה עונה 4, באדיבות סלקום טיוי
זרה עונה 4, באדיבות סלקום טיוי
זרה עונה 4, באדיבות סלקום טיוי
זרה עונה 4, באדיבות סלקום טיוי
זרה עונה 4, באדיבות סלקום טיוי

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: "טור פרידה"

טור פרידה סרט של רוני ניניו תקציר: כרמי, עיתונאי תל אביבי, נקרע בין חיי האהבה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.