יום שישי , מרץ 29 2024
יהודה לוי, איש חשוב מאוד עונה 2, הוט

דצמבר 2018 בערוצי הסדרות של הוט

X:\Shivuk\Photos\לשימוש יחצ בלבד\לוגואים חדשים\חתוכים וקטנים\hot.jpg

היילייטס לעיתונות – דצמבר 2018

X:\Shivuk\Photos\לשימוש יחצ בלבד\לוגואים חדשים\קטנים\hot_3_square.jpg

 

איש חשוב מאוד – עונה 2                         עונה חדשה

"איש חשוב מאוד", הדרמה ששינתה את חוקי המשחק והפכה לאירוע טלוויזיוני, חוזרת לעונה שנייה, מפתיעה מרגשת, בוטה, ואינטימית. העונה השנייה עוקבת אחרי יהודה לוי, הכוכב מספר אחת בארץ, שבגיל 40 מחליט להתחיל הכל מחדש ולהגשים את החלום האמריקאי.

באמריקה ייאלץ לוי לראשונה בחייו להסתגל לחיים כאדם אנונימי, ללא פמליה של סוכנים ומנהלים שעושים בשבילו הכל, ללא מעריצים שעוצרים אותו ברחוב, וללא הנחות סלב. במהלך העונה יפגוש לוי את אלי שיין (נטע ריסקין), ישראלית לשעבר שעשתה את זה בגדול  ומתכחשת לישראליות שלה, ויתמודד עם השאלה עד כמה רחוק הוא מוכן ללכת כדי להצליח ומה המחיר שיהיה מוכן לשלם.

העונה הראשונה של "איש חשוב מאוד" קטפה שישה פרסים בטקס פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה בשנת 2014, ביניהם  :"סדרת הדרמה הטובה ביותר" ו"השחקן הטוב ביותר".

יוצרת תסריטאית ובימאית: שירלי מושיוף

הפקה: דוד מנדיל, "מובי פלוס"

במהלך דצמבר ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

גולסטאר תאילנד                                  עונה חדשה

לאחר שכבשו את ארגנטינה ומקסיקו, נבחרת גולסטאר טסה להביא את הגביע מיעד חדש ומרענן – תאילנד. העונה הצטרף לנבחרת מאמן חדש, אייל גולן, זמר ונשיא הכבוד של קבוצת הכדורגל הפועל מרמורק בה גם שיחק, שינסה יחד עם המאמן המיתולוגי שייע פייגנבוים להשיג את הניצחון המיוחל.

הזוגיות של אייל ושייע יודעת עליות ומורדות, שניהם מאוד תחרותיים ושונאים להפסיד, כשהם מתחרים אחד נגד השני במגרש הם לא רואים בעיניים – אבל מחוצה למגרש השניים בירח דבש.

בנבחרת החדשה מככבים: עיתונאי ופרשן הספורט רז זהבי, השחקן דין מירושניקוב, ירון ברלד, שחקן נבחרת ישראל לשעבר פליקס חלפון, השף יונתן רושפלד שעזיבתו בפתאומיות את הסדרה מהווה את אחד מרגעי השיא של העונה, הכדורגלן דוד רביבו, חמימו שועי, יוסי בובליל ואלכסיי מורוזוב ("היפה והחנון"). לראשונה בתולדות גולסטאר ולאחר סדרת מיונים ארוכה, הצטרף מתמודד אנונימי ואוהד של הסדרה, אושרי קסרי שהגשים את חלומו להצטרף לנבחרת גולסטאר.

במסגרת העונה החדשה והמסקרנת, מגיעים כוכבי גולסטאר לצ'אנג מאי, בירת צפון תאילנד הידועה בנופיה המיוחדים. בין היתר שיחקו חברי הנבחרת מול נבחרות תאילנדיות מקצועיות, בילו לילה בכפר של שבט ארוכות הצוואר המפורסם, ערכו מבחן שוערים עם פילים בועטים, שיחקו על מגרש כדורגל צף בלב אגם, נלחמו על המגרש ומחוצה לו, ובעיקר הותירו את התאילנדים בהלם.

לאחר חמש עונות מצליחות, גולסטאר נחשבת לדוקו-ריאליטי המצליח ביותר של HOT ואחת הסדרות הנצפות ביותר ב-HOT בכל הזמנים.

הסדרה שברה שיאים עם עשרות מיליוני הזמנות ב-VOD HOT, רכשה לעצמה קהל מעריצים רב ונאמן, וזכתה למעמד של קאלט.

יוצרים: ירון ליכטנשטיין, אליאב גולדפריד

חברת הפקה: ADD

במהלך דצמבר ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV


 

 

טיימלס –Timeless              ספיישל סיום הסדרה

"טיימלס" ("Timeless") דרמת המד"ב של רשת NBC, נוצרה על ידי אריק קריפקי ("על טבעי", "Revolution") והמועמד ל"אמי" שון ראיין ("המגן", "אנג'ל") ומפיקי "הרשימה השחורה", ג'ון דייויס וג'ון פוקס. את הקאסט של הסדרה מובילים אביגיל ספנסר ("התיקון", "מד מן"), מאט לאנטר ("90210") ומלקולם בארט ("אי אפשר בלי טד").

אחרי שהודיעה על ביטול הסדרה בתום העונה השנייה, החליטה רשת NBC להפיק – בלחץ המעריצים – ספיישל סיום בן שני חלקים שישודר בחג המולד הקרוב בארה"ב. יוצרי הסדרה הבטיחו סיום אפי, מרגש ובלתי נשכח למעריצים המושבעים, שיסגור את עלילת הסדרה האהובה. שני פרקי הסיום ישודרו ברצף ב-HOT3 ויעלו ב-HOT VOD.

עלילת "טיימלס" סובבת סביב צוות בלתי צפוי שמגויס בעקבות פושע חסר מעצורים, גרסיה פלין (גוראן ויסניץ', "אי.אר"), שגנב מכונת זמן: לוסי (ספנסר) ההיסטוריונית, וואייט (לאנטר) איש הצבא ורופוס (בארט) המדען. בספיישל הסיום, שעלילתו תתרחש בשלוש מאות שונות ובשתי יבשות, ינסו וואייט, לוסי והצוות להציל את רופוס, לשמר את ההיסטוריה ולעצור את ריטנהאוס אחת ולתמיד.

בסדרה מככבים גם פטרסון ג'וזף ("חוק וסדר", "הנותרים"), המועמדת ל"סאג" סקינה ג'פרי ("בית הקלפים") וקלאודיה דומיט ("סקנדל").

במהלך דצמבר, ב-HOT3 וב-HOT VOD

X:\Shivuk\Photos\לשימוש יחצ בלבד\לוגואים חדשים\קטנים\hot_vod_square.jpg

 

החברה הגאונה – My Brilliant Friend     סדרה חדשה

"החברה הגאונה" ("My Brilliant Friend"), סדרת הדרמה המדוברת של העונה, מבוססת על הסנסציה הספרותית, רב המכר הראשון בסדרת "הרומנים הנפוליטניים" של הסופרת המסתורית אלנה פרנטה. כל פרקי העונה הראשונה יעלו בבת אחת ל-HOT VOD, בקטגוריית Xtra VOD.

הסדרה, שנוצרה כקו-פרודוקציה של רשתות HBO ו-RAI ובוימה על ידי הבמאי עטור הפרסים סאווריו קונסטנזו ("בדידותם של המספרים הראשוניים"), עוסקת בחברות ארוכת השנים בין לילה צ'רולו (אותה מגלמות לודוביקה נסטי וגאיה ג'יראצ'ה) ואלנה גרקו (אליזה דל ג'ניו ומרגריטה מאצ'וקו), ונפתחת בהיעלמותה של לילה המבוגרת – אירוע שמביא את אלנה לשבת ולכתוב את זיכרונות ילדותן וחייהן. עלילת הסיפור, שמתחילה ב-1950 עם היכרותן של שתי הילדות, נפרשת על פני שישה עשורים ומתרחשת בתקופה מרתקת ומסוכנת בנאפולי שבאיטליה. אלנה מנסה לפתור את התעלומה שהיא לילה – החברה הגאונה – חברתה הטובה ביותר ובה בעת גם האויבת הגדולה שלה.

זו היא אחת ההפקות השאפתניות של השנה האחרונה: יותר מ-150 שחקנים ו-5,000 ניצבים לקחו בה חלק. כ-8,000 ילדים ו-500 שחקנים בוגרים נבחנו בתהליך ליהוק שנמשך שמונה חודשים. הסט, שנבנה על ידי 150 אנשי צוות, מתפרש על פני 20 אלף מ"ר. ההפקה עשתה שימוש בכ-1,500 תלבושות, חלקן פריטים ארכיוניים מקוריים. על פסקול הסדרה אמון המלחין מקס ריכטר ("הנותרים", "ואלס עם באשיר", "כנס העתידנים").

"החברה הגאונה" הושקה במסגרת פסטיבל ונציה האחרון. המבקרים היללו את הסדרה, שזכתה לציון 85 באתר Metacritic: "'החברה הגאונה' היא עיבוד מסחרר לרב המכר" (טיים מגזין), "אפוס אינטימי" (הניו יורק טיימס), "מדובר במועמדת מאוחרת לתואר 'סדרת השנה', דרמה על המקום שבו תקוות ומציאות מתנגשות" (Vulture), "זו דרמה התבגרות של דור שלם… זו דרמת הנוער הטובה של השנה, ואני מתכוון לזה כמחמאה, כי היא מושכת אותך לתוך חייהם, אהבותיהם ומאבקיהם של קבוצת ילדים על סף בגרות" (אנטרטיינמנט וויקלי), "הסדרה הזו תופסת אותך מהפריים הראשון, למרות שהיא מספרת סיפור מאוד קטן ואינטימי" (Vox),  "שני הפרקים ראשונים הם התחלה מבטיחה ויוצאת מן הכלל" (הוליווד ריפורטר).

גם בארץ היא זכתה לשבחים: "עבודת הליהוק פגעה בול בפוני, והשחקניות הצעירות והאלמוניות שמגלמות את הגיבורות בילדותן ובצעירותן מתהדרות בפנים מלאות הבעה ובנוכחות כובשת… המוזיקה של ריכטר מוסיפה הרבה כוח ועוצמה; והעשייה כולה קולחת, רהוטה, יפה לעין ונוגעת ללב; בסך הכל, חווית הצפייה היתה מרגשת ועוררה תקוות לבאות" (וואלה). ב"הארץ" נכתב: "סדרה עשירה, אינטימית ומהפנטת… הבינג' רק מבליט את עושרה הויזואלי, המשחק הנפלא והבימוי הזהיר, שמקפיד ליצור חווית צפייה הדומה בעוצמתה לקריאה בספר שאי אפשר להניח מהיד".

החל מה-19.12, כל הפרקים ב-Xtra VOD וב-NEXT TV

 

המתופפת הקטנה – The Little Drummer Girl     סדרה חדשה

"המתופפת הקטנה" ("The Little Drummer Girl") היא מיני-סדרה המבוססת על רב המכר של ג'ון לה-קארה. "המתופפת הקטנה", קו-פרודוקציה בין BBC ו-AMC שצולמה בלוקיישנים ברחבי אירופה, נוצרה על ידי מפיקי המיני-סדרה זוכת "גלובוס הזהב" "מנהל לילה" (גם היא עיבוד לספרו של לה-קארה) בבימויו של הבמאי הקוריאני עטור הפרסים פארק צ'אן-ווק ("שבעה צעדים", "אזור ביטחון", "צמא") והיא תעלה במלואה רק ב-HOT VOD בקטגוריית Xtra VOD.

אנסמבל של שחקנים הוליוודיים וישראלים משתפים פעולה במותחן הריגול הבינלאומי, שעלילתו הבדיונית סובבת סביב מבצע חשאי של המוסד ללכידת טרוריסטים פלסטינים. בתפקידים הראשיים מככבים המועמד לשני פרסי האוסקר מייקל שאנון ("צורת המים", "יצורים ליליים"), זוכה "גלובוס הזהב" וה"אמי" אלכסנדר סקארסגרד ("שקרים קטנים גדולים", "דם אמיתי"), והמועמדת ל"באפטה" פלורנס פיו ("ליידי מקבת'"), כשלצדם זוכה שני פרסי "אופיר" מיכאל מושונוב ("איים אבודים", "נבלות").

עלילת "המתופפת הקטנה" מתרחשת בסוף שנות השבעים ועוקבת אחר צ'ארלי (פיו), שחקנית ואידיאליסטית נלהבת שנחישותה עומדת למבחן כשהיא פוגשת את בקר המסתורי (סקארסגרד) בחופשה ביוון. עד מהרה מסתבר כי כוונותיו של בקר כלפיה הן לא כפי שנראו, וצ'ארלי מוצאת את עצמה מסובכת בפרשיית ריגול מסוכנת תחת ניצוחו של קורץ (שאנון). כעת, צ'ארלי צריכה לגלם את התפקיד הגדול ביותר בחייה – סוכנת כפולה – אך נאמנותה למטרה הולכת ומתערערת ככל שהמשימה מתקדמת.

בסדרה משתתפים שחקנים ישראלים נוספים, בהם שלמה בראבא ("אורי ואלה"), דניאל ליטמן ("שלטון הצללים", "פולמון") ואמיר חורי ("7 ימים באנטבה").

החל מה-3.12, כל הפרקים רק ב-Xtra VOD וב-NEXT TV

 

דויטשלנד 86' – Deutschland '86           עונה חדשה

"דויטשלנד 86'" ("Deutschland '86") היא הסיקוול לסדרת המתח התקופתית "דויטשלנד 83'", פרי יצירתם של בני הזוג אנה וג'ורג' ווינגר, סופרת אמריקנית ממוצא יהודי (מחברת הרומן "This Must Be The Place") ומפיק טלוויזיה גרמני. הסדרה, שהופקה כקו-פרודוקציה בין רשת SundanceTV ("התיקון") ו-RTL, תעלה במלואה ב-HOT VOD בקטגוריית Xtra VOD.

"דויטשלנד 86'", שמתרחשת (כפי שמרמז שמה) ב-1986, חוזרת אל מרטין ראוך (ג'ונאס ניי, "Hirngespinster"), דודתו לאונורה (כוכבת הקולנוע מריה שרדר, שגם ביימה את הסרט "חיי אהבה" עם נטע גרטי על פי ספרה של צרויה שלו) וחבריהם בסוכנון המודיעין הזר של מזרח גרמניה, שלוש שנים לאחר מאורעות העונה הראשונה. מזרח גרמניה במשבר, פרסטרויקה היא עובדה בשטח, אירופה מוכת טרור, מגפת האיידס משתוללת והמאבק נגד האפרטהייד עולה מדרגה. הנהגת מזרח גרמניה, שננטשה על ידי ברית המועצות ומשוועת לכסף, שולחת את סוכניה החשאיים לחקור את הקפיטליזם העולמי בניסיון להציל את ספינת הסוציאליזם הטובעת.

מרטין, שגורש לאפריקה בגלל פשעיו ב-1983, נשלח חזרה לשטח כעת: עסקאות אפלות ומשימה מסוכנת מובילות אותו לדרום אפריקה, אנגולה, לוב, פריז, מערב ברלין ולבסוף חזרה למזרח ברלין, שם הוא יהיה חייב לקבל החלטה בלתי אפשרית.

"דויטשלנד 83'" זכתה לשבחי המבקרים ולציון המושלם 100% באתר "Rotten Tomatoes". ב"אנטרטיינמנט וויקלי" השוו אותה ל"האמריקאים" והוסיפו "זו תוכנית ששווה לכם להכיר", ב"ניו יורק טיימס" כינו אותה "מרעננת ומהנה" וב-"Vulture" הכתירו אותה כ"אחת הסדרות הטובות של 2015". ב"ישראל היום" כינו אותה "זוהרת למרחקים ארוכים… תשאיר אתכם מרותקים למסך" וב"הארץ" נכתב עליה: "יש לה את כל מה שצריך… שילוב בין ליטוש וטלוויזיוניות מהוקצעת מחד, להעדר מלודרמטיות".

אחד המאפיינים הבולטים של "דויטשלנד 83'" הוא ללא ספק הפסקול שלה. לכל פרק יש פלייליסט שנוצר על ידי די ג'יי או מלחין מפורסם. כמו בעונה הראשונה, גם הפעם ילווה מסעו של מרטין בפסקול פופ בינלאומי משירי התקופה. ל"דויטשלנד" מתוכננת סדרת המשך נוספת ואחרונה, שתתרחש בשנת 1989 ותיקרא, כצפוי, "דויטשלנד 89'".

לצידם של נייר ושרדר מככבים גם פלורנס קסומבה ("הפנתר השחור", "הנוקמים: מלחמת האינסוף"), לאוויניה ווילסון, סילבסטר גרות' ("ממזרים חסרי כבוד"), סוניה גרהארט, אלכסנדר בייר ("הרשות החמישית"), קארינה נ. ווייס ("גנבת הספרים") ולודוויג טרפטה.

החל מה-26.12, כל פרקי העונה ב-Xtra VOD

 

הרשימה השחורה – עונה 5 –The Blacklist                     חדש ב-HOT VOD

זוכה ה"אמי" והמועמד ל"גלובוס הזהב" ג'יימס ספיידר חוזר לעונה חמישית של "הרשימה השחורה" ("The Blacklist"), שתעלה במלואה ל-HOT VOD.

במרכז המותחן זוכה ה"אמי" והמועמדת ל"גלובוס הזהב" מבית NBC עומד ספיידר, המגלם את ריימונד "רד" רדינגטון – לשעבר סוכן ממשלתי וכיום אחד מהפושעים המבוקשים בעולם. רד מציע את שיתוף הפעולה שלו ל-FBI בתפיסת הפושעים המסוכנים ביותר ב"רשימה השחורה", אך מוכן לעבוד אך ורק מול סוכנת אחת – אליזבת' קין (מייגן בון, "שוטרים בדם").

בעונה החמישית, חייו של רד נכנסים לשפל חדש כשאימפריית הפשע שלו קורסת והוא נאלץ לגור בקרוואן. במאמץ לבנות מחדש את עסקיו המפוקפקים, הוא רותם לעזרתו את ליז ובעלה טום, שמתמודד בעצמו עם בעיה משלו: מזוודה המכילה שרידי אדם.

עוד מככבים: דיאגו קלטנהוף ("הומלנד"), הארי לניקס ("24"), ראיין אגולד ("הרשימה השחורה: גאולה") ואמיר אריסון ("חוק וסדר: מדור מיוחד").

החל מה-4.12, כל פרקי העונה ב-HOT VOD

 

Suits – עונה 7                    חדש ב-HOT VOD

העונה השביעית של הדרמה המשפטית מבית רשת USA, בכיכובם של גבריאל מאכט ("על אהבה וסמים אחרים") ופטריק ג'יי אדמס ("אולד סקול"), מצטרפות לשש העונות הראשונות שכבר זמינות ב-HOT VOD. מייק רוס (אדמס) הוא צעיר מבריק שנשר מלימודיו בקולג' ומתפרנס מכתיבת עבודות עבור סטודנטים למשפטים. אחרי שהוא מסתבך בעסקת סמים, הוא מוצא עבודה במשרדו של הארווי ספקטר (מאכט) – אחד מעורכי הדין הממולחים והמבריקים בעיר. הבעיה היחידה היא שלמייק אין רישיון לעסוק בעריכת דין, והשניים חייבים להסתיר את העובדה הזו מהלקוחות, השופטים, השותפה הבכירה (ג'ינה טורס, "פיירפליי"), מהיריב המושבע של הארווי, לואיס ליט (ריק הופמן, "נשק קטלני 4") ומאהובתו של מייק, רייצ'ל (מייגן מרקל, רעייתו הטרייה של הנסיך הארי).

בעונה השביעית, הארווי ולואיס מנסים לשמור על שליטה במה שנותר מהמשרד אחרי עזיבתה של ג'סיקה לטובת חיים חדשים בשיקגו. בזמן שהם מנסים להגן על החברה מהשתלטות עוינת, מייק מקבל תיק שמציג אותו במסלול התנגשות מול אלכס (דולה היל, "הבית הלבן"), בעוד שרייצ'ל ודונה (שרה רפרטי, "השטן לובשת פראדה") נאבקות להסתגל לתפקידים החדשים שלהן ב"פירסון ספקטר ליט". מייק ורייצ'ל מגיעים להחלטה אישית שתשפיע על עתיד החברה.

החל מה-4.12, כל הפרקים ב-HOT VOD

X:\Shivuk\Photos\לשימוש יחצ בלבד\לוגואים חדשים\קטנים\hot_hbo_flach.jpg

 

האמת על הרובוטים הרוצחים – The Truth About The Killer Robots        דוקו

סרט דוקומנטרי מהיוצר עטור הפרסים מקסים פוזדורובקין ("Pussy Riot: A Punk Prayer"), שהוקרן לראשונה בפסטיבל הסרטים בטורונטו בספטמבר 2018.

כשרובוט הורג אדם, מי נושא באשמה? "האמת על הרובוטים הרוצחים" חוקר את השאלה הזו, כמו גם נושאים אתיים, מוסריים ומעשיים רבים שעמם האנושות תתמודד עם הזמן, ככל שנהפוך תלויים יותר ויותר ברובוטים. פוזדורובקין מציין כמה תקריות בהן גרמו רובוטים למותם של אנשים – במפעל של "פולסוואגן", במכונית אוטומטית של "טסלה" ומידי רובוט חבלן של משטרת דאלאס – מקרים שנחשבים לאנומליה ונופלים בין הכיסאות.

הסרט מציע מבט יוצא דופן על עתיד דיסטופי, בוחן כיצד הטכנולוגיה הופכת לחכמה, זולה ומתוחכמת יותר ויותר, תוך דגש על ההשפעות המזיקות – פיזית ופסיכולוגית – של תהליך האוטומטיזציה על חייהם של בני האדם.

שבת ה-1.12 ב-22:00 ב-HOT HBO והחל מה-27.11 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

 

ילד על הגבול – Icebox       סרט

סרט הבכורה של הבמאי-תסריטאי דניאל סאוקה (המבוסס על סרט קצר באותו שם, שיצר ב-2016 והיה בין המועמדים לפרס האוסקר בקטגוריית הסרט הקצר) עוקב אחרי אוסקר (אנת'וני גונזלס, "קוקו"), ילד בן 12 מהונדורס שנאלץ לברוח מביתו ולבקש מקלט בארה"ב, שם הוא מוצא עצמו לכוד במערכת ההגירה האמריקנית.

אוסקר מנסה להגיע אל דודו מנואל באריזונה, אך הוא נתפס על ידי משטרת הגבולות ומוכנס ל"אייס בוקס", מתקן כליאה שבו מוחזקים ילדי מהגרים נוספים שהופרדו ממשפחותיהם. אוסקר, שמתמודד עם אדישותה של מערכת ההגירה האמריקנית, נאבק לצאת לחופשי בעזרתם של דודו ושל עיתונאי מקומי.

לצדו של גונזלס משתתפים גם עומר לייבה ("לוציפר"), ג'וני אורטיז ("פשע אמריקאי"), מת'יו מורנו, ג'סיקה חוארז ("חוליגן אמריקאי") וג'נסיס רודריגז ("6 גיבורים").

שבת ה-8.12 ב-22:00 ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

 

חייה ומותה של סנדרה בלנד – Say Her Name: The Life and Death of Sandra Bland               דוקו

ב-2015 נעצרה סנדרה בלנד – אישה שחורה בת 28 משיקגו – על עבירת תנועה בעיירה קטנה בטקסס. שלושה ימים לאחר מכן היא נמצאה תלויה בתא המאסר. למרות שמותה נקבע כהתאבדות, הוא הצית האשמות ברצח גזעני נגד המשטרה המקומית והפך את בלנד לסמל עבור פעילים בכל רחבי ארה"ב.

הסרט הדוקומנטרי "חייה ומותה של סנדרה בלנד", בבימויה של קייט דיוויס, עוקב אחר משפחתה של סנדרה והצוות המשפטי שלהם, מציג קטעים מתוך הוידאו-בלוג שצילמה ומנסה להבין מה באמת קרה לה – ומדוע.

שבת ה-8.12 (אחרי "ילד על הגבול") ב-HOT HBO והחל מה-4.12 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

 

פיט הולמס: נקי מלוכלך – Pete Holmes: Dirty Clean סטנד אפ

רגע לפני העונה השלישית של "קראשינג" (שתעלה בינואר ב-HOT HBO), פיט הולמס חוזר לספיישל קומי נוסף ב-HBO שצולם לפני קהל חי בתיאטרון "אלאדין" בפורטלנד.

הספיישל של הולמס, שיצר את "קראשינג" יחד עם ג'אד אפאטו ("בנות"), כולל חומרים חדשים לגמרי בסגנונו הייחודי ואמיתות אישיות על הדרך שבה התודעה שלנו עובדת, מייקל ג'קסון, החיים אחרי המוות ואילון מאסק, כמו גם מחשבותיו על חייו החדשים כאב טרי.

הולמס, אחד מאמני הסטנד-אפ הפופולאריים בעולם, הנחה את תוכנית הלייט-נייט "The Pete Holmes Show" (שהופקה על ידי קונאן או'בריאן) וממשיך להגיש את הפודקאסט האהוב "You Made It Weird", בו התארחו בערב מפורסמים כמו אנדי סמברג, ג'ימי קימל וריי רומנו.

שבת ה-22.12 ב-22:00 ב-HOT HBO והחל מה-16.12 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

X:\Shivuk\Photos\לשימוש יחצ בלבד\לוגואים חדשים\קטנים\hot_comedy_centra_square.jpg

 

תאגיד – Corporate       סדרה חדשה

"תאגיד" ("Corporate") היא סדרה קומית חדשה של ערוץ "קומדי סנטרל", מבית היוצר של פאט בישופ, מאט אינגברטסון וג'ייק וייסמן ("מורות"). הסדרה, שתעלה בשידור יומי רק ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD, כבר חודשה לעונה שנייה.

מאט וג'ייק (אינגברטסון ו-וייסמן) הם שני מנהלים זוטרים בתאגיד בינלאומי וחסר נשמה, הנתונים לחסדיו של המנכ"ל הרודן כריסטיאן דה-ויל (לאנס רדיק, "פרינג'") וסגניו הפסיכופתים ג'ון (אדם לסטיק, "קז'ואל") וקייט (אן דודק, "מד מן", "האוס").

בעודם מנסים לנווט בין סדרה של אסונות, מאט וג'ייק נעזרים בבת הברית היחידה שלהם בתאגיד, גרייס ממשאבי האנוש (אפרנה ננצ'רלה, "בוג'אק הורסמן", "קראשינג"), שקורסת תחת עומס העבודה שלה ומערכת היחסים המתישה שלה עם שני העובדים התלותיים הללו. בסדרה משתתפים גם בארון ווהן ("גרייס ופרנקי") ואנה אקנה ("אנטמן").

החל מה-16.12, ראשון-חמישי בשעה 22:45 ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD


 

X:\Shivuk\Photos\לשימוש יחצ בלבד\לוגואים חדשים\קטנים\hot_vod_young_square.jpg

 

פוראבר – חינם         סדרה חדשה

מכירים את זה שההורים אומרים לך – "כשאני הייתי בגילך?" אבל מה היה קורה אם הם באמת היו… בגילך? "פוראבר" היא דרמה מוסיקלית מקורית של היוצר אורי גרוס (״אובוי״), בכיכובם של אליאנה תדהר ולי בירן. השניים יגלמו בה זוג הורים בני 45, הורים לתאומים בני 17 (ליאנה עיון ואדם שנל) וילדה בת 12, שחייהם עומדים להשתנות. האמא, ד״ר בתיה גילמן, היא מדענית המפתחת ללא הצלחה מכונה להצערת תאים, והאבא, דודו גילמן הוא רוקר מזדקן וכרסתן שוויתר על חלומות המוזיקה שלו והיום הוא הסוכן של דפי וספייס-בר, התשובה הנשית לסטטיק ובן אל. 

בעקבות תאונה במעבדה הביתית של דוקטור בתיה – ההורים האפורים הופכים ברגע אחד בגופם לבני 17… בגיל של התאומים שלהם. ואם זה לא מספיק, הילדה הקטנה שלהם, רומי בת ה-12 הופכת לבת 32 (נלי תגר),  וזה לא עוזר שכדי להיחלץ מהמצב חסר התקדים הם נאלצים לשמור על התאונה בסוד ולהצטרף כתלמידים מן המניין לכיתה של הילדים שלהם בתיכון. 

החל מה-27.12, חינם בבכורה רק ב-HOT VOD young

 

 

המלאך השומר שלי – עונה 2 – חינם       עונה חדשה

הסיטקום האהוב חוזר בעונה 2, מפתיעה כיפית וקורעת במיוחד!  יניב המלאך הכי גרוע בעולם ממשיך (לא) להיות המלאך השומר של רועי.

החל מה-4.12, חינם רק ב-HOT VOD young

 

 

מסיבת יצירה – יום הולדת – חינם       עונה חדשה

ברוכים הבאים לעונת יום ההולדת של מסיבת יצירה. בכל פרק מור ושי-יה יילמדו אתכם להכין את כל מה שצריך למסיבת יומולדת מושלמת: קישוטים, כיבודים, משחקים, ברכות ועוד. אז בואו נתחיל!

החל מה-4.12, חינם רק ב-HOT VOD young

 


 

ספיישלגו – חינם        קטגוריה מיוחדת

פותחים חורף לוהט במיוחד עם ספיישלגו מטורף בחנוכה! שמונה ימים של טירוף לגו עם פרקים נבחרים מתוך לגו נינג׳גו, לגו: אבירי נקסו, לגו סטאר וורס, והכל בחינם! נס כזה עוד לא היה פה…

מה-4.12 עד ה-10.12 חינם ב-HOT VOD young

 

האתגר הגדול – חינם         סדרה חדשה

סדרה חדשה המשלבת כוח, מוח, לב ומזל. גבי מנהלת המפקדה בעיר הגיבורים מקבלת קריאה לעזרה ומפעילה את אחד מגיבורי העל כדי להציל את המצב! אך מסתבר שגם גיבורים צריכים סיוע שרק ילד או ילדה ממועצת הילדים העליונה יוכלו לתת.  איך הם יעמדו באתגרים? האם יצליחו לפענח את הרמז שבפאזל הענק? הצטרפו אלינו כדי לגלות! עם שני קליין, איילת רובינסון, מירב שירום, אלון פרידמן, שחר רז וילדים מוכשרים מכל הארץ.

החל מה-26.12, חינם ב-HOT VOD young

 

 

דיג'ימון פיוז'ן – חינם חינם ב-young

עונה סוערת ומותחת, מלאה באקשן, דרמה, דמוית חדשות, דיג'ימונים חדשים וסכנות גדולות שמאיימות על העולם. בדיג'מון פיוז'ן, מייקי ושני החברים שלו, אנג'י וג'רמי, נשאבים לעולם הדיגיטלי שם הם פוגשים ביצורים חדשים ומשונים – הדיג'ימונים! הם נודדים מאזור לאזור ונלחמים בצבא של בגרה, שמנסה להשתלט על העולם.

החל מה-31.12, חינם ב-HOT VOD young

 

 

פאוור ריינג'רס – נינג'ה סטיל – חינם חינם ב-young

כשכוחם העצום של ה"פאוור סטארס" הגיע לידיו של גלוואנאקס, שליטה האכזר של גלקסיית "לוחמים", לוחם הנינג'ה החזק ביותר הקריב את חייו כדי לשמור על שלום היקום. עשר שנים לאחר מכן, דור חדש של לוחמים קם כדי להגן על ה"נינג'ה פאוור סטארס". והם הפאוור ריינג'רס – נינג'ה סטיל!                             

החל מה-12.12, חינם ב-HOT VOD young

 

 

בלינקי ביל – חינם חינם ב-young

הרפתקאותיהם של בלינקי ביל וחברו הטוב ג'אקו, אשר מגנים על ביתם בעיירה הנידחת מכל סכנה אפשרית, אמיתית או דמיונית.                                                                                                         

החל מה-16.12, חינם ב-HOT VOD young

 

 

נילס הולגרסון – חינם חינם ב-young

נילס הפזיז והנמהר הוא טיפוס שאוהב למרוד בסמכות. יום אחד, השדון השובב, אתנור, הופך אותו לבן-אנוש פצפון. נילס מגלה שהוא יכול לדבר עם חיות כעת והוא רוכש חבר חדש: מולי האווז. בליווי חברו החדש, נילס יוצא למסע יוצא-דופן יחד עם אווזי הבר. בחברתה של אקה, המנהיגה הוותיקה של האווזים, גורגו, הנשר שמאמין שהוא אווז, אינגריד המקסימה ושתי אחיותיה היריבות, הילד לומד כיצד לחיות על פי החוקים בקהילה.

החל מה-16.12, חינם ב-HOT VOD young


 

תכנים שעולים בחודש דצמבר

 

תאריך עלייה

תוכן

ימי שידור

שעת שידור

ערוץ

01.12.18

האמת על הרובוטים הרוצחים

שבת

22:00

HOT HBO

03.12.18

המתופפת הקטנה

Xtra VOD

04.12.18

הרשימה השחורה 5

HOT VOD

04.12.18

Suits7

HOT VOD

04.12.18

המלאך השומר שלי 2

HOT VOD young

04.12.18

מסיבת יצירה

HOT VOD young

04.12.18

ספיישלגו

HOT VOD young

08.12.18

ילד על הגבול

שבת

22:00

HOT HBO

08.12.18

חייה ומותה של סנדרה בלנד

שבת

HOT HBO

12.12.18

פאוור ריינג'רס – נינג'ה סטיל

HOT VOD young

16.12.18

תאגיד

ראשון-חמישי

22:45

HOT קומדי סנטרל

16.12.18

בלינקי ביל

HOT VOD young

16.12.18

נילס הולגרסון

HOT VOD young

19.12.18

החברה הגאונה

Xtra VOD

22.12.18

פיט הולמס: נקי מלוכלך

שבת

22:00

HOT HBO

26.12.18

דויטשלנד 86'

Xtra VOD

26.12.18

האתגר הגדול

HOT VOD young

27.12.18

פוראבר

HOT VOD young

31.12.18

דיג'ימון פיוז'ן

HOT VOD young

יעודכן בהמשך

גולסטאר תאילנד

HOT3

יעודכן בהמשך

איש חשוב מאוד 2

HOT3

יעודכן בהמשך

טיימלס – ספיישל סיום הסדרה

HOT3


 

תכנים שמסתיימים בחודש דצמבר

 

תאריך ירידה

תוכן

יום

שעה

ערוץ

03.12.18

מינדי 5

שני

20:45

HOT3

04.12.18

קמפינג

שלישי

22:00

HOT HBO

11.12.18

יאנגר 4

שלישי

21:05

HOT3

17.12.18

חדר 104 2

שני

22:30

HOT HBO

20.12.18

מלכות

חמישי

20:15

HOT3

23.12.18

מייק ג'אדג': סיפורים מהאוטובוס 2

ראשון

HOT HBO

24.12.18

סאלי לנצח

שני

22:00

HOT HBO

24.12.18

הוואי חמש-אפס 8

שני

22:00

HOT Zone

 

יש לבדוק גם

מארס 2024 בערוצי הסדרות של HOT

HOT גאה להציג: ״גולסטאר יוון״  בכיכובו של כוכב בברלי הילס 90210, איאן זירינג  גולסטאר, סדרת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.