יום שישי , מרץ 29 2024
ההצלחה בהישג ידך, הוצאת אסטרולוג

ההצלחה בהישג ידך

 

דנה מישלי, קריסטיאן הרווי, דקלן טרייסי, פרופ׳ קארי קופר ואליסון סטראו

 

ההצלחה בהישג ידך

אסרטיביות, מוטיבציה, ניהול זמן והתמודדות עם לחץ

עורך: אלישע בן-מרדכי

          הוצאת אסטרולוג

      *****

      319 עמודים,  98 ש"ח


 

יסודות ההצלחה נמצאים בתכונות פשוטות לכאורה, שכולן נמצאות בכל אחת ואחד מאתנו, כולם ניתנות לפיתוח ולחיזוק ואת כולן ניתן ללמוד, לשכלל ולהעצים:

 

אסרטיביות הינה התקשורת ״הטובה״, האופן בו מבוצעת התקשורת עם אחרים כך שהתוצאה תענה בצורה הטובה ביותר על צרכי כולם — ובעיקר צרכי האדם המתקשר עצמו, ה״אני״.

 

מוטיבציה היא הדרך המובילה לאימוץ גישה חיובית, פעילות היוצרת שינויים, בניית הערכה עצמית והגברת יכולת ההשגה והמימוש של יעדים ומטרות.

 

זמן הוא המשאב היקר ביותר העומד לרשותו של כל אדם, הן בחייו הפרטיים והן בחיי העבודה והחברה. ניהול זמן, שיפור וייעול השימוש בזמן, הינו הכלי היעיל ביותר העומד לרשות האסרטיביות והמוטיבציה המוכלים באדם.

 

לחץ, בצורות שונות, הינו הגורם העיקרי הפוגע וחוסם התנהלות יעילה ומועילה. ההתמודדות עם מצבי לחץ היא הצעד הראשון בדרך המובילה אל ההצלחה.

 

ספר זה, ״ההצלחה בהישג ידך״, נותן בידי הקורא את הכלים להצלחה, תוך הצגת הנושאים השונים באופן ברור, ממצה ועדכני. הכותבים השונים הינם מומחים — כל אחד בתחומו — המציגים את הנושאים אותם הם חוקרים ועליהם הם מרצים.


 

״תקשורת אסרטיבית איננה מבטלת אחרים או מזלזלת בהם. היא איננה רומסת את זכויותיו של האחר ואיננה חוששת לדון בנושאים חשובים. במקום זאת, היא מעודדת התקשרות טובה שבה נענים צרכיהם של כולם בדרך הטובה ביותר. התכונה המאפיינת התנהגות אסרטיבית היא השימוש במילה ״אני״. זה מצביע על כך שהאדם המדבר לוקח אחריות על המסר שהוא משדר.״ – (דנה מישלי, אסרטיביות)

 

ד״ר דנה מישלי היא מהנדסת בהשכלתה המקצועית, סופרת שחיברה מספר ספרים בתחום התקשורת (המילולית והלא מילולית) שתורגמו לשפות רבות, מרצה מבוקשת בתחומים אילו ויועצת מומחית לארגונים בנושאי כח אדם.

 

קריסטיאן הרווי היא מהמרצות הידועות ביותר בתחומי המכירות והמוטיבציה, מנחה ויועצת בתחומים אלו בחברות ענק בינלאומיות ביותר מעשרים מדינות. היא חיברה 6 ספרים שהיו לרבי־מכר. מרכז פעילותה הוא בלונדון, שם היא מנהלת את חברת הייעוץ שייסדה ומעבירה קורסים שונים.

 

דקלן טרייסי הוא מומחה בינלאומי לניהול זמן, שכתב מספר ספרים בנושא. דקלן מרצה מזה שנים על ניהול זמן, והרצאותיו לימדו והשפיעו על עשרות אלפי אנשים.

 

פרופסור קארי קופר שימש במשך 50 שנה כפרופסור לפסיכולוגיה ארגונית בבית הספר הגבוה לעסקים באוניברסיטת של מנצ׳סטר, אנגליה. כתב עשרות ספרים — שחלקם היו לרבי מכר —  ומאמרים מקצועיים. זכה בכל תואר כבוד, עיטור וציון לשבח אפשרי על פעילותו לאורך השנים בתחום הפסיכולוגיה הארגונית.

 

אליסון סטראו, בעלת מספר תארים אקדמאיים, עומדת בראש ארגון לפיתוח וניהול קריירה מקצועית, כולל גיוס וניהול כוח אדם מקצועי. כתבה מספר ספרים המבוססים על עבודתה כיועצת ארגונית.

 

יש לבדוק גם

הינשוף העיוור

"אבי הסיפור האיראני הקצר בתקופה המודרנית"                                                                       ה'גארדיאן' האנגלי   הינשוף העיוור כולל 13 סיפורים שהופיעו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.