יום שישי , מרץ 29 2024
Zeekit שמלות כלה

יח"צ: אפליקציה לשמלות כלה זולות

אפליקציה לשמלות כלה החל מ-22 דולר

 

שיתוף פעולה בין הסטארטאפ Zeekit ואמזון מאפשר למדוד וירטואלית שמלות כלה דרך הטלפון הנייד ולרכוש אותן

 

 

שיתוף פעולה בין הסטארטאפ הישראלי Zeekit ואמזון מאפשר למדוד שמלות כלה באופן וירטואלי דרך הטלפון הנייד. הקולקציה מתחילה במחירים נוחים של 22 דולר לשמלה וכוללת שמלות גם במידות גדולות עד מידה 48. באשר למחיר המוזל שעשוי להעלות שאלות לגבי האיכות, קולקציית השמלות המגוונות הורכבה מחנויות אמזון שזוכות לביקורות טובות מצד לקוחותיהן לאחר קבלת הסחורה.

 

כלות הרוצות לבצע מדידה יכולות להעלות לאפליקציית Zeekit תמונת גוף שלהן ובתוך שניות לצפות בהדמיות שלהן לובשות את כל הקולקציה במדידה וירטואלית, ולקבל המלצה על המידה המתאימה מכל דגם במטרה לדייק את הרכישה און ליין. כלות שאינן מעלות תמונה יכולות להיעזר במדידת הקולקציה על מאגר דוגמניות קיים ולחפש דוגמנית עם מבנה גוף וגוון עור דומים לכלה. אם שמלה מוצא חן ניתן לעבור ישירות בלחיצת כפתור לעמוד רכישת השמלה באמזון.

 

באפליקציה קיימת אפשרות לסנן דגמים לפי מחיר, המשתמשת יכולה גם לשתף את ההדמיה עם חברות או משפחה ולקבל פידבק ודירוג לכל דגם. המחירים הנוחים מאפשרים לכלות רבות להגשים את חלום השתי שמלות ולהחליף הופעה במהלך החתונה, או להזמין שמלה נפרדת לצילומי החתונה.

 

לדברי יעל ויזל, מנכ"ל וממייסדי Zeekit: "אחת הנישות שעדיין לא פרצה לגמרי את מחסום האון ליין היא רכישת שמלות כלה בשל החשיבות להתאמתן לגוף ולטעם הכלה. הטכנולוגיה מאפשרת לקלוע למידה והגזרה המתאימים, כשכל שמלה נסרקת ונשברת לעשרות אלפי פיסות קטנות המאפשרות לתוכנה להלביש אותן על גוף הכלה בדיוק רב. במידה ויש צורך בתיקונים ההתאמה הווירטואלית מאפשרת לצמצם את העבודה על השמלה להתאמות קלות שבכל מקרה נהוג לבצע לפני הארוע גם ברכישה מסלון או חנות."

 

אפשר לצפות בגלריית השמלות דרך אפליקציית Zeekit. הטכנולוגיה של זיקית פותחה על ידי היזמים אלון קריסטל, ניר אפלבוים ויעל ויזל, רב סרן במיל׳ בחיל האויר שלקחה את יכולות ניתוח הטופוגרפיה והמיפוי שצברה בשירות הצבאי וכמהנדסת אלגוריתמים בתעשיות הבטחוניות ויישמה אותן על הטופוגרפיה של גוף האדם וכיסויה בבגדים. המיזם גייס 12.5 מיליון דולר ומשתף פעולה עם הרשתות והמותגים המובילים בתעשייה.

יש לבדוק גם

שחר מולכו מונתה

  שחר מולכו מונתה לתפקיד האוצרת לאמנות עכשווית במוזיאון תל אביב לאמנות   ועדת הבחירה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.