שבת , אפריל 20 2024
ג'ויטונס - מוצר - צילום: עמרי שפירא

יח"צ: ג'ויטונס מגייסים

הסטארטאפ המוסיקלי JoyTunes השלים גיוס של 10 מיליון דולר

 

הסטארטאפ המוסיקלי JoyTunes השלים גיוס של 10 מיליון דולר. לחברה שתי אפליקציות מרכזיות, Simply Piano, אפליקציית הדגל של החברה, האפליקציה המובילה בעולם ללימוד נגינה בפסנתר עם מעל 10 מיליון הורדות ברחבי העולם, אשר נבחרה כ- Best App על ידי גוגל ואפל.

 

ואפליקציית Piano Maestro , המיועדת למורים לנגינה בפסנתר, המשמשת כ-10% מהמורים לנגינה בפסנתר בארה״ב על בסיס שבועי. הטכנולוגיה הייחודית של JoyTunesמתבססת על מנוע MusicSense המזהה את הנגינה של המשתמש בזמן אמת ומתאים את תגובת היישום לקצב ההתקדמות באופן אישי.

 

לדברי יובל קמינקא, מנכ"ל וממייסדי JoyTunes: "אנו סטארט אפ מוסיקלי שנוגע בחיים של אנשים ועושה טוב בעולם באמצעות מוסיקה. הגיוס הנוכחי יאפשר לנו לעבוד במכפלות ויחד עם זאת חשוב לנו לשמור על הצביון שהוביל אותנו להצלחה יוצאת הדופן. למרות היכולת הכלכלית שלנו לגייס עשרות רבות של עובדים אנו מבינים שאחד ממרכיבי המפתח להצלחה שלנו הוא הצוות המיוחד והמדויק שלנו ולכן מגייסים רק את הטובים ביותר שיצטרפו אלינו למסע.״

 

בין המשקיעים שהשתתפו בגיוס ניתן למצוא את קרן הצמיחה Insight Venture Partners מהגדולות בארה״ב, שהשקיעה בחברות כמו udemy, וויקס וטוויטר. קרן Alephשלקחה חלק גם בגיוסים הקודמים של החברה וקרן Genesis Partners. להשקעה הצטרף גם מנכ״ל Yelp שבעצמו  משתמש נלהב של מוצרי החברה. עד היום סך הכל גייסה החברה 17 מיליון דולר.

 

JoyTunes נוסדה על ידי רועי איציקובסקי והאחים יובל ויגאל קמינקא, החברה מונה כיום 26 עובדים ביניהם מפתחים, מעצבים מוסיקאים ואנשי חינוך. החברה ממוקמת בתל אביב ולאחרונה שכרה משרדים נוספים בעיר.

יש לבדוק גם

השביתה הגדולה: אפשר לקדם את הסרט?

בשבוע שעבר דווח על מקבץ אישורי חריגים של ארגון השחקנים להפקות, שעמדו רגע לפני סיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.