יום שישי , אפריל 19 2024
אלון ברמן, מנכ"ל אריקסון ישראל, צילום יח"צ

יח"צ: התחזית של אריקסון ישראל

4 ביוני 2018

כנס ה- Road Map  השנתי של אריקסון:

אריקסון: בעוד 5 שנים כ- 80 אחוזים מתעבורת הדאטה תעבור על גבי רשתות ה- LTE. 20 האחוזים הנותרים יעברו על תשתיות הדור החמישי G5

 

אריקסון ישראל ערכה את כנס ה- Roadmap השנתי שלה, בהשתתפות בכירים ומומחים של החברה משוודיה, ספרד איטליה וישראל. בכנס החברה הציגה דפוסי התנהגות של המשתמשים בעולם הדיגיטאלי וההשפעה שלהם על מגמות ההתפתחות של רשתות הסלולר בעולם. דגש מיוחד ניתן לפתרונות  חדשים בעולם הרדיו, התמסורת, רשתות הליבה והתפתחותם לטכנולוגית דור 5, ענן והאינטרנט של דברים – תחומי המיקוד של החברה.

כרמן אגונדז, ראש תחום ענן באזור אירופה ואמריקה הלטינית באריקסון הציגה התפתחות של רשת הליבה לענן: "המסע של רשתות הליבה של מפעילים לענן הוא בתחילת הדרך. כל התעשייה לומדת ומתפקחת עם הזמן. בהתחלה חשבו שמספיק לנתק את תוכנת האפליקציה מהחומרה, אבל עם הזמן הבינו שלא OPENSTACK ולא VMWARE נותנים מספיק פונקציונליות בשביל להעלות אפליקציות לענן, ולהבטיח את אותה רמת האיכות כפי שקיימת בחומרה ייעודית  של ספקי ציוד הטלקום. כל היצרנים הגדולים עובדים על התאמת ה- OPENSTACK לעולם הטלקום ואריקסון מובילה בתחום עם מוצרי ה -Cloud Execution Environment ו Ericsson Cloud Manager."

אלכס רובינשטיין, מנהל פתרונות הרדיו של אריקסון ישראל, דיבר על מגמות ואבולוציה של עולם הרדיו והציג את התחזית של אריקסון לפיה בשנת 2023 כ- 80 אחוזים מתעבורת ה-DATA  תעבור על רשתות ה LTE. 20 האחוזים הנותרים יעברו על תשתיות ה- G5. אריקסון כבר הכריזה כי כל מוצרי הרדיו שלה מסדרת ה-Ericsson Radio System , אותה היא מספקת כבר החל משנת 2015, תומכים ב G5 באמצעות שדרוג תוכנה בלבד. חידוש נוסף, עידכן רובינשטיין הוא תמיכתה של אריקסון בספקטרום משותף  G4 ו G5 באותו רדיו. באמצעות תכונות אלו מפעילים יוכלו להתחיל לספק שרותי G5 אפילו בספקטרום הקיים ברשותם.

אלון ברומר ופריס דאטורה, מנהלי פתרונות התמסורת, סקרו את חשיבות עולם התמסורת בפיתוח הרשת לתמיכה ב G5. הדרישות מעולם התמסורת לכיוון ה- 5G משתנות ויציגו אתגרים חדשים בהיבטים של סנכרון רישתי, השהייה נמוכה מאוד לצד קיבולות גבוהות ודרישות אבטחה משתנות ביישום אתרים חדשים אצל המפעילים. אריקסון פיתחה פתרונות שעומדים בדרישות האלה. בנוסף ארכיטקטורת ה- G5 שונה מהותית בשל כניסת ה- Virtual RAN, Fronthauling וטכנולוגיות אחרות, המחייבות התאמת פתרונות התמסורת לארכיטקטורות אלו.

אלון ברמן, מנכ"ל אריקסון ישראל מסר: "אנחנו מעדכנים את לקוחותינו על מגמות, התקדמות הטכנולוגיה ומה תרומתה לרשתות שלהם. אנחנו רואים גידול של כ-50 אחוז כל שנה בתעבורת הנתונים ברשתות של המפעלים בעולם ובארץ וצופים שמגמה זו תמשך בשנים הקרובות. יישומים מסחריים בעולם של הדור החמישי יתחילו כבר בשנה הבאה וארייקסון כבר ערוכה להוביל את המעבר לדור הבא".

 

אריקסון היא המובילה העולמית בטכנולוגיית ושירותי תקשורת. קו המוצרים והשירותים של החברה כולל רשתות, שירותים דיגיטליים, שירותים מנוהלים ועסקים מתעוררים ומטרת החברה לעזור ללקוחותיה לבצע את המהפך הדיגיטלי, להתייעל ולמצוא זרמי הכנסות חדשים. השקעותיה של אריקסון בחדשנות מספקות את יתרונות הטלפוניה והפס הרחב הנייד למיליארדי בני אדם בעולם. החברה מעסיקה יותר מ-111,000 מומחים המספקים פתרונות ושירותים חדשניים ללקוחות ב-180 מדינות. מניות אריקסון נסחרות בנאסד"ק שטוקהולם ובנאסד"ק ניו יורק. www.ericsson.com

 

אריקסון ישראל, המנוהלת על ידי אלון ברמן, נוסדה ב- 1997 ומשמשת כספקית הגדולה בישראל של תשתיות רשתות הסלולר המתקדמות בארץ וכן מעניקה שירותי אינטגרציה, ניהול מיזמים ופרויקטים מורכבים ושירותי תמיכה טכנית מתקדמים ומגוונים ללקוחות ממגזר הביטחון, תשתיות אנרגיה וחשמל, תשתיות התעבורה, טלוויזיה ומדיה.

 

למידע נוסף, בקרו ב– www.ericsson.com.

 

 

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: הביתן בביאנלה לא ייפתח

האמנית והאוצרות של הביתן הישראלי בביאנלה בוונציה יפתחו את התערוכה כאשר תושג עסקת חטופים ועצירת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.