יום שישי , מרץ 29 2024
האפ ולנארד עונה 3, באדיבות הוט

עונה 3 של "האפ ולנארד" בישראל

 

 

העונה השלישית של קומדיית הפשע עטורת השבחים

 

 

מייקל קנת' וויליאמס וג'יימס פיורפוי ממשיכים להסתבך בצרות בעונה החדשה של "האפ ולנארד"

 

החל מה-25.4 בערוץ AMC וב-HOT VOD, ב-יס ובפרטנר טיוי

 

"האפ ולנארד" ("Hap And Leonard") היא קומדיית פשע שחורה ומדוברת המבוססת על סדרת רומנים מאת ג'ו ר. לנסדייל, בהפקתם של היוצרים ניק דמיסי וג'ון מיקל (שעיבדו בעבר רומן אחר של לנסדייל, "קר ביולי").

 

במרכז הסדרה, שמתרחשת בשנות השמונים ובדרום החם של ארה"ב, נמצאים שני החברים הטובים מילדות – האפ קולינס (ג'יימס פיורפוי, "רומא", "האויב שבפנים", "The Following" ולאחרונה גם "פחמן משודרג") ולנארד פיין (מייקל קנת' וויליאמס, "הסמויה", "אימפריית הפשע"). הראשון הוא אסיר לשעבר שאיבד את אשתו והשני הוא חייל משוחרר הומוסקסואל וחם מזג.

 

כשפלורידה גראנג' (טיפאני מאק, "טיימלס") נעלמת בעיירה הנשלטת על ידי הקו-קלוקס-קלאן, האפ ולנארד יוצאים לחפש אותה ומוצאים את עצמם מתמודדים מול אוסף טיפוסים קשוחים. העלילה מתרחשת במזרח טקסס, על רקע סערת ענק המתקרבת ובאה. האפ ולנארד ממהרים למצוא את פלורידה לפני שתיפול לידיהם של הקו-קלוקס-קלאן. הם לומדים שהטובים לא תמיד מנצחים – ושאיש לא יכול לנצח את הטבע.

 

לצדם של וויליאמס, פיורפוי ומאק מככבים בעונה השלישית גם אוון גאמבל ("יומני הערפד"), קרנסטון ג'ונסון ("סודות ושקרים", "אטלנטה"), דאגלס מ. גריפין ("בלש אמיתי"), סידני וויז ("יומני הערפד") וניקולס לוגאן ("גולדן בוי").

 

החל מה-25.4, ימי רביעי בשעה 21:00, בערוץ AMC וב-HOT VOD, יס וגם פרטנר טיוי


 

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי

הקיסרית סיסי Sisi בלעדי ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת על סיפור חייה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.