יום שישי , מרץ 29 2024
מארס 2018 בשירות ה-VOD של יס

מארס 2018 בשירות ה-VOD של יס

 


G:\VOD\VOD\היילייטס\2018\מרץ\2018_MARCH_VOD_page-1.jpg

G:\VOD\VOD\היילייטס\2018\מרץ\2018_MARCH_VOD_MOVIES_24-7.jpgG:\VOD\VOD\היילייטס\2018\מרץ\2018_MARCH_VOD_MOVIES.jpg


G:\VOD\VOD\היילייטס\2018\מרץ\2018_MARCH_VOD_MOVIES_24-7.jpg
G:\VOD\VOD\היילייטס\2018\מרץ\2018_MARCH_VOD_SERIES.jpg

3 סדרות מקור חדשות – רק לצופי yes!


 

VOD>עולם הילדים

כדברא 2 – עונה חדשה

15.3 בכורה ב-yesVOD והחל מ-18.3 בערוץ טיניק

הדרמה העל טבעית שלyes  וערוץ ניקלודיאון, המועמדת ל-4 פרסי אקדמיה 2018 כולל הסדרה הטובה ביותר, חוזרת בעונה חדשה!  

 

בעונה החדשה סוד העל טבעי נחשף בפני חבורת הנערים של כנען ומשנה את חייהם כליל. חברויות ישנות נהרסות, אהבות חדשות נוצרות, ומעל לכל  מרחף האיום של המלפיקים, על טבעיים חדשים ועוצמתיים שמגיעים לקיבוץ במטרה לחסל את מי שגרם לחשיפה המסוכנת.                                                                  

 

תסריטאית ראשית: מיכל קופר-קרן

במאי: עודד רז

שחקנים:  דניאל ליטמן, אביה מלכה, גילי איצקוביץ', דנה לב, רועי ניב ושלר, דין גרבר, יהונתן וילוז'ני, מור סרוסי, אור גרוס, אינה בקלמן, אייל שקרצי, שירה האס, ארבל קינן ועוד.

 

לקראת עליית העונה החדשה יחזור גם האירוע "פנטזיה וכישוף"  – חוזרים לעולם הקסמים, כישופים ולחשים עם סדרות וסרטים קסומים במיוחד.

 

VOD> סדרות                                     

האחיות המוצלחות שלי 2

עונה חדשה

23.3 כל הפרקים ב-yesBinge ובשידור יומי ב-yesComedy

הקומדיה זוכת 5 פרסי האקדמיה כולל לסדרה הקומית הטובה ביותר, חוזרת לעונה חדשה!

חצי שנה אחרי העונה הקודמת, האחיות נמצאות כבר במקום אחר, נטלי (נלי תגר, זוכת פרס האקדמיה לשחקנית הטובה ביותר בעונה הראשונה) עושה צעדים ראשונים בשוק עבודה, אורית (דנה סמו) מגלה שליחות חינוכית חדשה ומאתגרת.

מור (טס השילוני), אמנם עדיין ממתינה לשחרור מצה"ל- אבל עכשיו, כשהפז"ם לטובתה, היא מרשה לעצמה הרבה יותר.

 

אפשר היה לחשוב שעכשיו הן בדרך להצליח אלא שהחיים עצמם לא מפסיקים להפריע להן- כסף, בוסים שתלטניים מדי, חוסר ביטחון, הורים לא מתפקדים, בירוקרטיה, בחורים מהעבר והמצב הביטחוני של מדינת ישראל עומדים.

העונה השנייה תלווה את מסען של האחיות המוצלחות ב"חיים של הגדולים", על ההצלחות המינוריות, הכשלונות המהדהדים והקשיים החדשים- מבפנים ומבחוץ שעוד מחכים להן.

 

יוצרות הסדרה: נועה ארנברג, גלית חוגי

במאי: גורי אלפי

שחקנים: נלי תגר, דנה סמו, טס השילוני, עדי חבשוש ,גל תורן, גילי סער, עלמה זק, גלעד כהנא, גאיה באר גורביץ,

שלומי אברהם, תיקי דין, טונה, גילה אלמגור, ירמי שיק בלום.

תפקידי אורח: ערן זרחוביץ', תום אבני, דפני ליף

VOD>yes  דוקו      

האזרח ק' – סדרה חדשה\\filesrv.yesdbs.co.il\ProductionsMedia\דוקו\!!!מקור עתידי - לא לשימוש\האזרח ק\תמונות לשימוש פנימי בלבד!!!!!\Castel CU.jpg

18.3

האם משה קסטל, שיושב בכלא כבר יותר מ-20 שנה, הוא אכן הַאשם בפרשת הרצח הכפול בְּנַטף?

בתאריך 4/9/97 נשמעו נקישות על דלת ביתו של משה קסטל, נהג מונית ירושלמי שנח באותה עת מול הטלוויזיה. השוטרים שהתפרצו פנימה הודיעו לו כי הוא עצור באשמת רצח כפול. במהלך החיפושים בבית התבררה גם זהות הנרצחים – יגאל דניאל, חברו הטוב של קסטל, ואילן דבש, עובר אורח שנקלע לזירת הרצח בטעות. במשפט, שנפתח כחצי שנה מאוחר יותר, נקבע כי שורת ראיות נסיבתיות מצביעה באופן חד משמעי על קסטל כרוצח.

הסדרה מעוררת המחשבה "האזרח ק." מתעדת את המאמצים לפתוח מחדש את התיק ולברר את האמת מאחורי סימני השאלה המטרידים התלויים מעל הפרשה. במהלך המסע הבלשי אליו יוצאת הסדרה – מתוך מטרה להבין האם הזעקה של קסטל שכלוא כבר יותר מ-20 שנה היא אכן זעקתו של חף מפשע – מתברר כי הקביעות העובדתיות בתיק רחוקות מלהיות מבוססות. ראיות חדשות שנחשפות במהלך הסדרה, כמו גם נתונים עדכניים על הממצאים בזירה ואיכוני הפלאפון שלא היו זמינים במהלך החקירה  –  הופכים את התיק למקרה מבחן קיצוני של הרשעה ברצח הנסמכת על ראיות נסיבתיות בלבד.

 

VOD>עולם הסרטים

פסח דיסני פיקסאר

החל מ-23.3 ב-yes5 בספריית 24/7 yesVOD סרטים חינם

היכונו היכונו! חופשת הפסח הגיעה וב-yes5 הכנו לכם חגיגה מדהימה, צבעונית וחגיגית. במשך כל חופשת הפסח, yes5 ו-yesvod24/7 יהיה חלק מהעולם המופלא של דיסני פיקסאר עם הסרטים האהובים, המצליחים ועטורי הפרסים; כל הסודות מאחורי הקלעים; כל הקטעים שהורדו בעריכה וכל הסרטים הקצרים של  דיסני פיקסאר. בין הסרטים: צעצוע של סיפור 1-3, מכוניות 1-3, מוצאים את נמו וגם מוצאים את דורי, מפלצות בע"מ ו-ביה"ס למפלצות, משפחת סופר על, רטטוי, וול-E, אמיצה, למעלה, הקול בראש, הדינוזאור הטוב ועוד.

 

סופ"ש מבוסס על סדרות טלוויזיה

החל מ-29.3 ב-yes2 ובספריית 24/7 סרטים חינם

הם עברו מהמסך הקטן, אל  המסך הגדול ובחזרה – ערוץ yes2 וספריית 24/7 סרטים חינם מקדישים סופשבוע לסרטים שצמחו מסדרות הטלוויזיה האהובות, עם בכורה בלעדית של "פאוור ריינג'רס" וסרטים נוספים בהם "המלאכיות של צ'ארלי", "משימה בלתי אפשרית", "רובוטריקים", "רחוב ג'אמפ 21", "סקס והעיר הגדולה", "משמר המפרץ", "צוות לעניין" ועוד.

 

סופ"ש אקשן צרפתי

החל מ-23.3 ב-yes3 ובספריית 24/7 סרטים חינם

סופשבוע של הקולנוע הצרפתי שקצת פחות מוכר במחוזותינו – סרטי האקשן, הפשע והמתח המשובחים שלו כולל בכורה בלעדית ל- "הצרפתי" עם ז'אן דוז'ארדן ו"היחידה: פריז" עם ז'אן רנו. סרטים נוספים –  "אל תגלה", "פרבר 13", "ניקיטה", "אויב הציבור מספר 1", "22 קליעים" ועוד.


 

VOD>עולם הסרטים

 

גיבורי העל של MARVEL

החל מ-8.3 ב- VOD STORE

לרגל עליית שובר הקופות 'תור: ראגנארוק' בכיכובו של כריס המסוורת' ובהפקת אולפני MARVEL, קטגוריה מיוחדת עם סרטי היקום הקולנועי המתבססים על מותג חוברות הקומיקס המצליח. הקטגוריה כוללת את כל 17 סרטי זיכיון הסרטים של MARVEL (המצליח בעולם לאחר שעבר את זיכיון סרטי 'הארי פוטר'), החל מ'איירון מן' בכיכובו של רוברט דאוני ג'וניור מ-2008, סרטי 'שומרי הגלקסיה', 'קפטן אמריקה' וכמובן שלושת סרטי האל הנורדי 'תור'.

 

גיבורי העל של DC קומיקס

החל מ-26.3 ב- VOD STORE

להשלמת חגיגית גיבורי העל בחודש מרץ, קטגוריה מיוחדת עם סרטי DC קומיקס לכבוד עליית הסרט הפנטזייה שובר הקופות 'ליגת הצדק' (בכיכובם של בן אפלק וגל גדות) המאגד בתוכו את גיבורי העל המפורסמים של DC: סופרמן, באטמן, וונדר וומן, פלאש ואקווהמן. הקטגוריה תכלול את כל סרטי היקום הקולנועי של האחים וורנר ו- DC: 'איש הפלדה', 'באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק', 'יחידת המתאבדים', 'ונדר וומן' ו'ליגת הצדק', וגם סרטים וותיקים יותר מבוססי הקומיקס המצליח כמו סרטי סופרמן ובאטמן (ו'האביר האפל').

פסח ישראלי 2018

החל מ-21.3 ב- VOD STORE

חגיגת קולנוע ישראלי עם מיטב הסרטים הישראלים שעלו למסכים בתקופה האחרונה. במרכז הקטגורייה המיוחדת 'פוקסטרוט', הסרט המדובר ביותר של השנה האחרונה, מאת הבמאי שמוליק מעוז ("לבנון") ובכיכובו של ליאור אשכנזי, וקומדיית הפשע "מכתוב", הסרט הישראלי הנצפה ביותר של השנה (מעל חצי מיליון צופים בבתי הקולנוע), מאת צמד היוצרים חנן סביון וגיא עמיר. עוד בקטגוריה: סרטי הדרמה 'אמור' (לירון לבו, ענת עצמון, דן תורג'מן), 'געגוע' של שבי גביזון בכיכובו של שי אביבי, 'אנטנה' (גילה אלמגור, דניאל גל, מיכאל אלוני) וגם קומדיות הילדים והנוער המצליחות: "מבצע ביצה', 'ג'סטה', 'כמעט מפורסמת' ועוד ועוד…

 

VOD STORE>חדשים מהקולנוע

 

פוקסטרוט  Foxtrot

21.3

דרמה, ישראלי

במאי: שמוליק מעוז ("לבנון"), ישראל 2017

שחקנים: ליאור אשכנזי, שרה אדלר, יונתן שיראי, גפן ברקאי, יהודה אלמגור, שירה האס.

תקציר: זוכה פרס חבר השופטים בפסטיבל ונציה, זוכה 8 פרסי אופיר כולל הסרט הטוב ביותר. מועמד ב-Short List  לאוסקר 2018.  סיפורה של משפחה: האב והאם חיים בדירתם המרווחת ובנם החייל, משרת הרחק מהם, אך למרות הניתוק המוחלט ביניהם – הם משנים זה את גורלו של זה. סיפור על משפחה שמתפרקת ומתאחה, על אהבה שמתמודדת מול כאב, על קבלה, על השלמה, ועל הפער בין הדברים שבשליטתנו לבין אלו שלא. סיפור עם תקווה. 113 דק'.

 

מכתוב

29.3

קומדיית אקשן ישראלית

במאי: חנן סביון  גיא עמיר  עודד רז, ישראל 2017

שחקנים: חנן סביון, גיא עמיר, איציק כהן, יגאל נאור, חן אמסלם זגורי.

תקציר: הלהיט הישראלי שהביא מעל לחצי מיליון צופים בקולנוע. סטיב ו"צ'ומה" הם צמד גובים קשוחים בארגון פשע ירושלמי, שאירוע מכונן בחייהם גורם להם לעשות תפנית ולהחליט להגשים לאנשים משאלות מפתקים שהם שמים בכותל. העלילה מסתבכת כשראשי הארגון מחליטים שהחופשה נגמרה והשניים צריכים לחזור לעבוד. 100 דק'

 

ליגת הצדק Justice League

26.3

אקשן גיבורי על

במאי: זאק סניידר

שחקנים: גל גדות, בן אפלק, ג'יי. קיי. סימונס, ג'ייסון מומואה, הנרי קאוויל, עזרא מילר

תקציר: באטמן, מונע על ידי אמונתו המחודשת באנושות בהשראת מעשיו ההרואיים של סופרמן, מגייס לעזרתו את וונדר וומן (גל גדות) כבעלת ברית במטרה להתמודד מול האויב המסוכן ביותר שידע העולם. יחד הם צריכים לפעול במהירות ולגייס צוות גיבורים בעלי כוחות-על להתמודד עם האיום המתעורר. למרות הקמת ליגת הגיבורים הזו המורכבת מבאטמן, וונדר וומן, אקוומן, סייבורג והפלאש – ייתכן כי מאוחר מדי להציל את כדור הארץ מפני מתקפה שעשויה להשמידו. 121 דק'

 

תור: ראגנארוק  Thor: Ragnarok

8.3

אקשן גיבורי על

במאי: טייקה ואייטיטי, ארה"ב 2017

שחקנים: כריס המסוורת', טום הידלסטון, אידריס אלבה, קייט בלנשט, ג'ף גולדבלום, מארק רופאלו, בנדיקט קמברבץ', אנתוני הופקינס.

תקציר: סרט שלישי בסדרה והמצליח שבה. ת'ור כלוא בצד השני של היקום ללא הפטיש שלו ומוצא את עצמו במירוץ נגד הזמן כדי לחזור למקום הולדתו, אסגארד, לעצור את חורבן העולם שלו ולהציל את הציביליזציה מפני איום חדש, רב עוצמה ואכזרי. אבל קודם הוא חייב לשרוד בתחרות גלדיאטורים קטלנית נגד בעל בריתו לשעבר ועמיתו לנוקמים – הענק הירוק. 130 דק'

 

VOD STORE>חדשים מהקולנוע


 

רצח באוריינט אקספרס Murder On The Orient Express

22.3

דרמת מתח

במאי: קנת בראנה, ארה"ב 2017.

שחקנים: ג'וני דפ, ג'וש גאד, מישל פייפר, פנלופה קרוז, וויליאם דפו

תקציר: מבוסס על ספרה של אגתה כריסטי. הרקול פוארו, בלש בלגי מפורסם, מתבקש לחקור ולפענח רצח של איש עסקים אמריקאי המתרחש במהלך נסיעת רכבת ברחבי אירופה. כשהוא מתמודד עם כמות של 13 חשודים פוטנציאליים, על פוארו לפתור את התעלומה לפני שהרוצח יכה שוב. 114 דק'.

 

פלא Wonder

22.3

דרמה

במאי: סטפן צ'ובסקי, ארה"ב 2017.

שחקנים: ג'וליה רוברטס, מנדי פטינקין, אוון וילסון, ג'ייקוב טרמבלי

תקציר: מבוסס על הספר רב המכר. סיפורו של אוגוסט פולמן, שנולד עם פנים יוצאות דופן, אשר מנעו ממנו ללכת לבית ספר רגיל. לאחר שלמד בלימוד ביתי, אוגי מגיע לראשונה לכיתה ה' בבית הספר המקומי ונאלץ להתמודד עם חבריו לבית הספר שחלקם מתקשים להסתגל לתלמיד עם המראה הלא שגרתי. 113 דק'

 

אמהות רעות 2: לשרוד את החג Bad Mom's Christmas

8.3

קומדיה

במאי: ג'ון לוקאס, סקוט מור, ארה"ב 2017

שחקנים: מילה קוניס, קריסטן בל, קתרין האן, שריל היינס, סוזן סרנדון.

תקציר: איימי, קיקי וקרלה, חוזרות להתמרד נגד האתגרים והציפיות של חג המולד, בתקווה ליצור חופשה מושלמת יותר עבור משפחותיהן. ואם זה לא מספיק קשה, הן צריכות לעשות את כל זה בעת אירוח אויבות החגים האולטימטיביות: האימהות שלהן. 104 דק'

 

קרב המינים  Battle of the Sexes

27.3

דרמה קומית

במאי: ג'ונתן דייטון  ואלרי פאריס. ארה"ב 2017

שחקנים: אמה סטון, סטיב קארל, אליזבת' שו, שרה סילברמן

תקציר: מבוסס על סיפור אמיתי. טורניר הטניס שהתקיים בשנת 1973 בין בילי ג'ין קינג לבין אלוף העולם לשעבר בובי ריגס הפך למלחמה בין המינים ולאירוע הספורט הטלוויזיוני הנצפה ביותר בכל הזמנים. לכודים באור הזרקורים, קינג וריגס היו התגלמותם של הצדדים המנוגדים של הוויכוח, אולם מחוץ למגרש כל אחד מהם התמודד עם קרבות אישיים ומורכבים משל עצמו. עם בעל תומך, אשר דחק בה להילחם על שכר שווה, קינג התמודדה גם עם השלמה עם מיניותה. בו בזמן, ריגס מהמר על המורשת והמוניטין שלו על מנת לנסות להחיות את תהילת העבר שלו. 121 דק'.

 

VOD STORE>חדשים מהקולנוע

 

סוף טוב Happy End

15.3

דרמה צרפתית

במאי: מיכאל הנקה. צרפת, אוסטריה 2017

שחקנים: איזבל הופר, מתייה קסוביץ', ז'אן לואי טרנטיניאן, טובי ג'ונס.

תקציר: דיוקן של משפחה בורגנית אירופאית אחת – האם, ראש המשפחה שמנסה לשמור על מראית עין מכובדת בכל מחיר; אביה, ענק תעשייה לשעבר, עכשיו עייף, מתוסכל וקצר רוח; בנה, שנדמה שאף פעם לא מסוגל לעשות את הדבר הנכון ואחיה, שמקבל משמורת על בתו מנישואים קודמים ומסתיר לא מעט סודות במחשב שלו. 107 דק'


 

סה לה וי!  C'est La Vie (2017)

1.3

קומדיה

במאי: אוליבייה נקש, אריק טולדנו, צרפת 2017

שחקנים: סוזן קלמנט, ז'יל ללוש, ז'אן פייר בכרי

תקציר: מהיוצרים של "מחוברים לחיים". יממה אחת בחייהם של המשתתפים והמארגנים של חתונה פומפוזית ברוח המאה ה-18 בטירה צרפתית קסומה. כל מה שיכול להשתבש אכן משתבש, כולל בלון פורח שנעלם עם החתן, צלם חתונות שנלחם בצלמי טלפונים סלולריים, מנות עיקריות שפג תוקפן וכלה הפוגשת בחתונה דווקא את אהובה לשעבר. 115 דק'

 

משפחה בהחלפה   Happy Family

22.3 גם בדיבוב לעברית

ילדים, אנימציה

במאי: הולגר טאפה. גרמניה, בריטניה 2017

תקציר: מבוסס על רב מכר באותו השם של הסופר דוד ספיר. המשפחה הזאת רחוקה מלהיות משפחה שמחה: אמה, האם, בעלת חנות ספרים לא מצליחה, פרנק, האב, עובד קשה מדי, פיי הבת, היא בת טיפש עשרה מוקסמת מאהבת נעורים ראשונה, ומקס הבן, סובל מבריונות בבית ספר. על מנת לשפר את ההרגשה, המשפחה יוצאת למסיבת תחפושות. מה שמתחיל כרעיון משעשע, מקבל תפנית מפתיעה. 96 דק'

 

סרטים נוספים שיעלו במהלך מרץ:

 

Jigsaw Aka Saw Legacy

המסור 8

01/03/2018

Thank You for Your Service

כשגיבורים חוזרים

01/03/2018

Song To Song (Project V)

משיר לשיר

01/03/2018

Manhattan Night

לילות מנהטן

08/03/2018

Aftermath

טיסה 112

08/03/2018

Holechet Shivaa Aka Morning Trail

הולכת שבעה

15/03/2018

Man Called Ove, A

איש ושמו אובה

15/03/2018

Tom Of Finland

טום מפינלנד

15/03/2018

Happy Death Day

מז"ל טוב

21/03/2018

Snowman, The

איש השלג

21/03/2018

Amor

אמור

22/03/2018

Wonder

פלא

22/03/2018

Gauguin

גוגן

22/03/2018

Ghost Story, A

סיפור רפאים

22/03/2018

Marrowbone

סוד בעליית הגג

29/03/2018

Only Living Boy In New York, The

הנער היחיד בניו יורק

29/03/2018


 

VOD STORE>ספריית קולנוע לב

 

ספיישל סרטי מסעות

5.3

חודש מרץ מוקדש ל'סרטים עם מטרה' – בספריית קולנוע לב יככבו סרטים שבמרכזם מסע או טיול. הדמויות הראשיות, חדורות מטרה, עוזבות את 'אזור הנוחות שלהן', ויוצאות למסע לטובת גילוי עצמי, שינוי והתפתחות. החל מטיול קיץ לחוף סודי ב "ואת אמא שלך גם", המשך בפיליפ ואידה שנוסעים לחתונת ילדיהם באיטליה ומגלים זה את זה בסרט "רק אהבה", בצמד המתנקשים שנמלט לברוז' ל'חופשה' כפויה, שכל מטרתה לחמוק מידי החוק, ובביל מאריי וסקרלט ג'ונהסון, שמוצאים את עצמם מכורח הנסיבות "אבודים בטוקיו", וכלה ב"ללא שם" שעוקב אחר המסע של קספר וסיירה ממקסיקו לארצות הברית.

 

VOD>סדרות

פירוט מלא ניתן למצוא בקובץ מומלצי ערוצי הסדרות לחודש מרץ

 

מקביל  Counterpart

4.3

"המקביל", הוא מותחן ריגול עם טוויסט, בכיכובו של זוכה האוסקר וגלובוס הזהב ג'יי.קיי. סימונס ("אוז", "ויפלאש"). הסדרה מציגה את סיפורו של האוורד סילק (סימונס) עובד זוטר בסוכנות מודיעין וריגול של האו"ם הממוקמת בברלין שמנסה להתקדם בסוכנות אך מגיע לישורת האחרונה בתפקידו מלא בחרטה ומרירות. האוורד מגלה שהסוכנות בה הוא עובד כבר שנים רבות שומרת על סוד: קיומו של מעבר ליקום מקביל.

 

תחנה Station 19\\yesdbs.co.il\Env\Users\Folders\Desktop\rlaor\STATION19_Y1_D101-F001_148056_0279.jpg

26.3

מבית היוצר של "Shondaland" – חברת ההפקה של שונדה ריימס – מגיע אלינו הספין-אוף החדש של "האנטומיה של גריי" (ארבע שנים לאחר סיום הספין-אוף הקודם שלה "מרפאה פרטית"). "תחנה 19" תתרחש בתחנת הכיבוי של סיאטל, תעקוב אחר הכבאים המסורים של העיר – מהקפטן עד אחרון המגויסים – ותעסוק בלוחמות ולוחמי אש, האמיצות והאמיצים שמסכנים את חייהם בזמן המשמרת וגם אחריה.

בראש הפקת הסדרה החדשה תעמוד סטייסי מק'י, המפיקה הראשית של "האנטומיה של גריי", שגם תהיה אחראית על כתיבתה. בסדרה החדשה יככב ג'ייסון ג'ורג', ד"ר בן וורן מסדרת האם, שמתאמן בפרקים האחרונים לקראת תפקידו החדש ככבאי. לצורך התפקיד יעזוב ג'ורג' את האנטומיה ואת בית החולים סיאטל גרייס אך צפוי להגיח מידי פעם בקרוס אובר. הדמויות המרכזיות יוצגו לראשונה באחד הפרקים של "האנטומיה של גריי".

 

הטובות לקרב 2 The Good Fight

5.3

הדרמה המשפטית והפוליטית, הספין אוף המדובר של "האישה הטובה", מבית היוצר של רוברט ומישל קינג, בכיכובן של כריסטין ברנסקי, קוש ג'מבו ורוז לזלי, חוזרת בעונה שנייה.

בתחילת העונה החדשה העולם משתגע ושיעור אחוזי הרצח בשיקאגו בעליה מתמדת. בתוך השיגעון, דיאן, לוקה, מיאה ושאר עובדי הפירמה מוצאים את עצמם  תחת מתקפה פסיכולוגית כאשר לקוח המשרד אחר הורג את עורך הדין שלו בגלל חיוב-יתר. לאחר שמישהו מחקה אותו ועורך דין נוסף נרצח, אנשי המשרד מתחילים לבחון את לקוחותיהם בחשדנות וכל אחד נראה פתאום מאיים. בינתיים, דיאן נאבקת בשותפה חדשה, ליז רדיק-לורנס (אודרה מקדונלד, "מרפאה פרטית"); מיאה הופכת קשוחה יותר לאחר שעמדה למשפט בעקבות הסקנדל של הוריה ולוקה נאלצת לשוב עם צרותיו של קולין סוויני (דילן בייקר המצויין). דלרוי לינדו, שרה סטיל, ג'סטין ברטה ומייקל בורטמן חוזרים גם הם לתפקידיהם. העונה הראשונה ב-yesBinge החל מ-26.2.18

 

עוד במרץ – עונות חדשות ל"האמריקנים", "מיליארדים", "אטלנטה", "עמק הסיליקון"

 

VOD>תוכניות מערוצים

 

צ'רלס מנסון: במוחו של מטורף\\filesrv.yesdbs.co.il\Work\VOD_Content\VOD PICs\תכניות מערוצים\היסטוריה\צארלס מנסון במוחו של מטורף\Manson Speaks Inside The Mind of a Madman[1].jpg

1.3 חינם בספריית ערוץ ההיסטוריה

תעודה מרתקת בת שני חלקים של ערוץ ההיסטוריה שבמרכזה חשיפה של ראיות חדשות ומטלטלות, המעלות את האפשרות כי זרועה האכזרית של כת "משפחת מנסון" הגיעה למקומות נוספים, וגבתה את חייהם של קורבנות נוספים.


\\filesrv.yesdbs.co.il\Work\VOD_Content\VOD PICs\תכניות מערוצים\לייפטיים\סנדקית הקוקאין\Cocaine Godmother.jpg

סנדקית הקוקאין

1.3 חינם בספריית ערוץ Lifetime

סרט חדש מבית Lifetime! סיפורה האמיתי של גריזלדה בלנקו (אותה מגלמת קת'רין זטה ג'ונס) שפיקדה באופן חסר רחמים על קרטל שהבריח כמויות עצומות של סמים מקולומביה. גריזלדה השתמשה בנשים, קשישים וילדים כמברחי סמים.

טעם של פעם\\filesrv.yesdbs.co.il\Work\VOD_Content\VOD PICs\תכניות מערוצים\ענני לייף סטייל חדש\טעם של פעם\מיקי ורוני_ שנות ה80.jpg

1.3 חינם בספריית לייף&סטייל

תוכנית חדשה של ערוץ האוכל. השף קונדיטור מיקי שמו והזמרת וחובבת האפייה רוני דלומי, מסכמים 70 שנה של אפייה ישראלית ואופים את כל המאפים הכי אהובים, מימי קום המדינה ועד ימינו.

 

VOD>עולם הילדים

 

יום הולדת שנתיים ל-yes  עם מי לגדולW:\VOD_Content\VOD PICs\ילדים\ספקים שונים קלטות הצגות\NMC\היום יום הולדת\VP000343058.JPG

חינם החל מ-4.3 בספריית yes מי לגדול

חוגגים שנתיים לספריית yes עם מי לגדול! יום הולדת, אחד מהאירועים הבולטים בגן מגיע עם המון תכנים מעשירים בנושא לספריית yes עם מי לגדול.

נשיר, נרקוד ונחגוג יום הולדת עם פרק חדש של "סוד הגן של תמר", עם דץ והכבשה שושנה, בץ ב"פרפר נחמד", מיקי וחברים נוספים.


 

פסח שמח לילדים\\yesdbs.co.il\Env\Users\Folders\Desktop\rlaor\פסח שמח.jpg

חינם החל מ-18.3 בספריית yes מי לגדול

חג אביב שמח! נלמד על מנהגי חג הפסח דרך שירים, סיפורים וריקודים עם המון תכנים מעשירים ב-yes עם מי לגדול

בסוד הגן של תמר מנקים ומסדרים לקראת ליל הסדר. תמר מסבירה לקובי וזהבה על קערת הפסח. אוזה ושבי מפרפר נחמד חושבים שפסח זה דוד אך מגלים שזה חג. דץ מספר לכבשה שושנה את סיפור יציאת מצרים ויחד עם עורכים שולחן חגיגי ושרים מההגדה.

המשפחה של מר למה וגברת ככה מגיעים לביקור לכבוג החג. בחצר של פופיק עסוקים בהכנות לקראת חג הפסח, ומספרים איך כל אחד מהם אוהב לחגוג את החג. וגם –  מולי וצומי, מר למה וגברת ככה, סבא טוביה 3, רינת ועוד.

 

VOD>עולם הילדים

 

קודי קא-פאו cid:image002.png@01D39E78.5128D150

21.3  6 פרקים ראשונים בחינם בספריית הופ!

קודי קא-פאו נוסע לכפר קטן בסין, כדי לבלות את חופשת הקיץ יחד עם משפחתו. שם סבו, מאסטר באומנויות הלחימה, מלמד את קודי שיעורים מגוונים מעולם אמנויות הלחימה כמו סבלנות, מודעות והתמדה. כשיש קושי או בעיה, מיד קודי משתמש בכוח הדרקון הכחול שלו והופך לגיבור על! יחד עם בת דודתו מיי וחברם גוג'י הטיגריס, הם משתמשים בכישורים החדשים כדי לעצור את תכניותיו הרעות של הקוף מוגו ועוזריו הנאמנים.את הקול המקורי של גוג'י הטיגריס מדבב לא אחר מג'ייסון אלכסנדר (ג'ורג' קוסטנזה, סיינפלד ).


 

השכנים שלי פיראטייםW:\VOD_Content\VOD PICs\ילדים\WIZ\השכנים של פיראטים\ספק\PND_105_IMAGE203 - Copy.png

6.3 חינם בספריית WIZ

בשממת-ים, החיים המשעממים הופכים להרפתקה מסעירה, כשלפתע מופיעה משפחת פיראטים! עבור מטילדה, ילדה סקרנית שגרה בעיירה, הגעתם של השכנים החדשים היא חלום שהתגשם. יחד עם ג'ים הפיראט, הם עוברים הרפתקאות ונקלעים לכל מני צרות.


 

צפייה נעימה!

יש לבדוק גם

מארס 2024 בבית ליבלינג

אירועים ותערוכות בבית ליבלינג מרץ 2024 https://www.lieblinghaus.org/   השכבות של פלורנטין השכונה שתוכננה כאיזור התעשיה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.