יום חמישי , מרץ 28 2024
מלכי הבריכות, TRAVEL CHANNEL

מארס 2018 בערוץ TRAVEL CHANNEL

מלכי הבריכות
בכורה בימי ה’ בשעות 00:21 ו-30:21 ובשבת בשעה 30:19 החל מה-1 במרץ

צללו היישר לשלוש עונות חדשות של “מלכי הבריכות” ב-Travel,Channel העוקבת אחר כמה מאדריכלי המים המדהימים באמריקהכשהם יוצרים בריכות שחייה מיוחדות. קלי קבינס ובניו כריסטיאןוקמרון יוצאים לדרך עם פארק מים בהשראת פיראטים וחופריםבריכה באווירת מכרות. באריזונה, ג’רומי וג’יי מ»פרמייר פרדייס”יוצרים ברכה עם שלושה מפלים מרהיבים וברביקיו. בטקסס, קיילוג’סטין מ»פיק פולס אנד ספאס” בונים בריכה ייחודית. ובטנסי הםמתקינים מטבח חיצוני ענק ובר שאפשר לשחות אליו! הרימו כוסיתל»מלכי הבריכה” לאורך חודש מרץ.

בונים בתים על עצים
בכורה בימי ה’ החל מה-1 במרץ בשעה 00:22

התכוננו לקחת סיכון ולהתרחק מהכול – בגובה ארבעה מטרים מעלהקרקע! הצטרפו לג’יימס “בי’פר” רות ולכריס “קא-וי” האק ולצוותשלהם כשהם בונים בתי עץ מפנקים. בעונה השלישית הצוות בונהגשר במסצ’וסטס, מסתור לביגפוט באמצע ארץ הביגפוט ומדרגותלולייניות העשויות מגזע עץ ענק במונטנה – וגם בונים את הבית הגדולביותר על עץ עד כה בלב הרי בלו רידג’. צפו סדרת הבנייה המביאהלכם את הבתים החדשניים ביותר על עץ.

בונים טבעי: הקוטב הצפוני וחוות ביג סקאי
בכורה בימי ו’ החל מה-2 במרץ בשעה 00:22

»בונים טבעי” חוזרת עם שני אתגרים מיוחדים! אנחנו מתחיליםבקוטב הצפוני [2 במרץ בשעה 00:22, שם הבנאי ילידאלסקה ג’ף וורד ובנו ברייס, ראש העיר הנוכחי של הקוטב הצפוני,נאבקים באיתני הטבע כדי ליצור בקתה טבעית. בהמשך אנחנועוברים למונטנה הנידחת, שם ג’ון ואטה בונים את חוות ביג סקאי[פרק כפול בימי ו’ החל מה-9 במרץ בשעה 00:22 פנישיתחיל החורף הקשה. אמנם אין מספיק חומרי גלים ושכנים, אךאריות ההרים והזאבים מספקים חברה. צפו בבנאים העשויים ללאחת מהכורסה.

מכרה זהב בחצר האחורית
בכורה בימי א’ בשעה 30:19-00:21 ובשבתות בשעה 00:17-30:18

אמנם אם נחפור עמוק מספיק בכל גינה בפרברים לא בהכרח נמצאבסוף גוש זהב, אבל אפשר לומר שכל בעל בית שיש לו מחסן או בנייןחיצוני מוזנח עשוי לשבת על מכרה זהב אמיתי. בסדרה החדשה בןסרג’נט מרובה הכישרונות מראה שאפשר להרוויח כסף מהאסמיםההרוסים העומדים במדשאות, בערוגות ובגני הירק של אמריקה.הסוד הוא להשתמש בדימיון, ובן והצוות שלו עושים זאת כשהםהופכים מבנים הרוסים לנכסים בעלי ערך.

יש לבדוק גם

מארס 2024 בבית ליבלינג

אירועים ותערוכות בבית ליבלינג מרץ 2024 https://www.lieblinghaus.org/   השכבות של פלורנטין השכונה שתוכננה כאיזור התעשיה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.