יום חמישי , אפריל 18 2024
חסרי בושה עונה 8, באדיבות הוט

חסרי בושה עונה 8

זוכת ה"אמי" והמועמדת ל"גלובוס הזהב"

תוצאת תמונה עבור ‪SHAMELESS LOGO‬‏

 

משפחת גלאגר חוזרת לעונה השמינית של "חסרי בושה", הקומדיה המצליחה של "שואוטיים"

 

החל מה-10.1 ב-HOT HBO וב-HOT VOD

 

"חסרי בושה" ("Shameless"), הקומדיה הנועזת של רשת הכבלים "שואוטיים" וחברת Warner Bros שגרפה שלושה פרסי "אמי" ושתי מועמדויות ל"גלובוס הזהב", חוזרת לעונה שמינית וחדשה.

 

על הסדרה, שכבר חודשה לעונה תשיעית, חתום זוכה פרס ה"אמי" ושלושת פרסי ה"באפטה" פול אבוט ("בלי לפגוע", "שם המשחק", "לפגוע ולהחטיא"). אבוט ביסס את "חסרי בושה" ואת המקור הבריטי שלה, "לגדול בלי בושה", על סיפור חייו יוצא הדופן – הוא גדל במשפחה ענייה ולא מתפקדת בת שמונה ילדים, עבר אונס בגיל 11 וניסה להתאבד. הוא אובחן עם הפרעה דו-קוטבית, אושפז במוסד פסיכיאטרי וגדל במשפחות אומנה שונות. לאדפטציה האמריקאית המצליחה אחראי גם המפיק הנודע וזוכה שישה פרסי ה"אמי" ג'ון וולס ("ER", "הבית הלבן").

 

במרכז "חסרי בושה" ניצבים הגלאגרים, בני משפחה לא מתפקדת ולא קונבנציונאלית ממעמד הפועלים המתגוררת בשכונת עוני בשיקגו. בזמן שהאב האלכוהוליסט פרנק (המועמד לאוסקר וזוכה ה"אמי" וויליאם ה. מייסי, "מגנוליה", "פארגו") עסוק בניסיונות לממן את התחביב המפוקפק שלו, בתו פיונה (המועמדת לפרס "גלובוס הזהב" אמי רוסום, "מיסטיק ריבר", "פנטום האופרה") מגדלת את אחיה בכוחות עצמה ומנסה לדאוג שלא יסתבכו בצרות – לא תמיד בהצלחה יתרה.

 

בעונה השמינית, הגלאגרים סוף סוף עולים על הגל: פרנק, שמתעורר משורה של הזיות מסוממות, מחליט שהגיע הזמן להפוך לחלק תורם בחברה, בזמן שפיונה מתמודדת עם שורה של החלטות קשות כשהיא מגלה שההצלחה שלה כבעלת בית באה על חשבון מישהו אחר. ליפ (ג'רמי אלן ווייט, "12") נאבק באתגרים בלתי צפויים בעודו מנסה להישאר נקי, בעוד שאיאן (קמרון מונהאן, "המעניק") מקווה לחזור לטרוור (אליוט פלטשר, "משפחת פוסטר"). דבי (אמה קני, "הממלכה הסודית") לומדת לחיות כאם חד הורית בעודה בונה את עתידה בבית הספר לריתוך, וקארל (אית'ן קוטקוסקי "פרד קלאוס") מוצא דרכים יצירתיות להשיג כסף לשכר לימוד לאחר שהפסיד את המלגה שלו.

 

בינתיים, ליאם (כריסטיאן אייסיאה, "מורות") מגלה עד כמה משפחת גלאגר שונה מהמשפחות של חבריו העשירים לכיתה בזמן שפרנק מלמד אותו איך "לדפוק את המערכת". וי (שאנולה המפטון, "רק לא את") וקווין (סטיב האווי, "מלחמת הכלות") חייבים למצוא דרך להתמודד עם סבטלנה (איזדורה גורסשטר, "פראנויה"), אחרי שזו גנבה מהם את הבר.

 

החל מה-10.1, ימי רביעי בשעה 22:00, ב-HOT HBO וב-HOT VOD

 

יש לבדוק גם

דם וכסף

דם וכסף Of Money And Blood "דם וכסף" ("Of Money And Blood") היא דרמת מתח …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.