יום שישי , אפריל 19 2024
משמאל: גאי פיירי, החופשה האירופית של גאי והאנטר, באדיבות פוד נטוורק

ינואר 2018 בערוץ פוד נטוורק

המטבח ימים ב‘-ו‘ החל מיום ג‘ ה-2 בינוארק בשעה 00:17 שעון ישראל )

 

 התחילו את השנה החדשה בבישול עם המומחים של ”המטבח“ – סאני אנדרסון, קייטי לי, ג‘ף מאורו, מרסלה וולדוליד וג‘פרי זקריאן – אצלכם בסלון.

התחילו שנה בריאה עם גרסאות קלילות יותר למנות אהובות, כמו לזניית פטריות ממולאות ו»אורז“ מטוגן העשוי מכרובית. בהמשך, השפים חושפים סודות להכנת קוק או וין, טירמיסו וניוקי מושם ומכינים ארוחת בוקר לארוחת צהריים בליווי סנגריה שחורה מיוחדת. והם רק מתחילים – לטבחים סקרנים יש עוד הרבה מה לצפות לו ב»המטבח“ בינואר הקרוב ב-.Network Food

 

מבשלים בסופר עם גאי ימים ב‘-ו‘ החל מיום ב‘ ה-8 בינואר בשעה 00:20 שעון ישראל

) המשחקים חוזרים עם מתחרים חדשים, אתגרים חדשים ותקציבים קיצוניים עוד יותר!

ב»מבשלים בסופר עם גאי“, ארבעה שפים נלהבים מתמודדים עם אתגרים מטורפים בניסיון לזכות בכתר האליפות. הם צריכים לקחת את המרכיבים מהמדף ולהפוך אותם ליצירה קולינרית מדהימה ולהקפיד על עמידה בזמנים ובתקציב. לראשונה העונה, כמה מתמודדים בני מזל מהעבר מקבלים הזדמנות נוספת לזכות באליפות עם טורניר הגאולה של גאי. בפרק אחר כוכבי Network Food מגיעים לשוק פלייבורטאון של גאי למשחק של גולף מצרכים, ופרקים אחרים מתמקדים בטכניקות או מאכלים שלונים – מפרק שכולול גריל ועד למשחקי קינוח אקסטרימיים.

 

 

 

איירון שף: הכפפה ימי ד‘ החל מה-17 בינואר בשעה 00:22 שעון ישראל 

מבית ”איירון שף“ עוצרת הנשימה מגיעה כעת ”איירון שף: הכפפה“.

שבעה שפים מתמודדים על ההזדמנות להגיע לגמר, שם יהיה עליהם להביס את שלושת האיירון-שפים כדי לזכות בתואר. היו“ר אלטון בראון מגיש את האתגרים השבועיים, ומתחיל עם מגוון מרכיבים פרועים לפני אתגר חזירי מהחוטם לזנב ובדיקת יכולת ההתאמה של מנות מתוקות ומלוחות. עם שופטים אורחים נודעים כמו ג‘פרי זקריאן, מארק פורג‘ונה וג‘אדה דה לורנטיס, על המתחרים להיות מדהימים כדי שיהיה להם סיכוי לנצח ב»איירון שף: הכפפה“. 

 

 

 

החופשה האירופית של גאי והאנטר

ימי ו‘ החל מה-26 בינואר בשעה 00:21 שעון ישראל 

מלך הקולינריה גאי פיירי מעניק לבו האנטר את מתנת סיום הלימודים האולטימטיבית ולוקח אותו לחופשה האירופאית האולטימטיבית. השניים נהנים מהנופים וטועמים את האוכל המקומי הטוב ביותר. הם מתחילים את מסעם ביוון, והם לומדים את הסוד להכנת הגירוס המושלמים באתונה וטועמים בישול משפחתי בכרתים. בהמשך הם מגיעים לאיטליה, וברומא הם נהנים מהקפוצ‘ינו המושלם, טועמים פירות ים ייחודיים ומבקרים בג‘לטריה. כמובן, הביקור באיטליה לא יהיה מושלם ללא איחוד משפחתי של משפחת פיירי בססטו ?קלנדה היפהפיה. הצטרפו לגאי והאנטר במסעם באירופה – מה יהיה היעד הבא שלהם?

יש לבדוק גם

מהיום בסלקום TV : הזהב

דרמת פשע מבית ה-BBC שמבוססת על סיפור של שוד מטילי זהב שהתרחש באנגליה בשנת 1983 …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.