יום שישי , אפריל 19 2024
לוגו פופ טארטס

עדכון תאריכי עליית סרטים ב"לב"

עדכון תאריכי יציאה של בתי קולנוע "לב"- שימו לב לשינויים בתאריכים של חודש נובמבר.

אוקטובר

26.10 פאטי קייקס | $Patti Cake

פטרישיה "קילה פי" דומברובסקי היא ההיפך ממה שאולי הייתם מדמיינים שראפר יהיה – בחורה, לבנה, גדולה מאוד. ועדיין, היא מבלה את ימיה בכתיבת חרוזים וחלומות על תהילה, תוך כדי שהיא מנסה לשלם את החשבונות הרפואיים של סבתה ולהתמודד עם אמה הבעייתית. מיואשת מהסצנה המוזיקלית המקומית ואי היכולת של הסביבה שלה לקחת אותה ואת החלום שלה ברצינות, היא פוגשת את בסטרד, מוזיקאי מתחיל שמתעסק בעיקר במטאל. יכול להיות שהחיבור הלכאורה כל כך לא הגיוני בין השניים, הוא בדיוק מה שיוכל להעלות את פאטי לליגה של הגדולים?

"פאטי קייקס" הוא סרטו הראשון של ג'רמי ג'ספר – סרט שהגיע לפסטיבל סאנדנס אנונימי לחלוטין, ויצא ממנו כשיחת היום. משחקה יוצא הדופן של דניאל מקדונלד כפאטי, עשייה קולנועית מלאה באנרגיה מחממת לב ומוזיקה שלא תרצו לשכוח, יגרמו לכם להתאהב בכח הטבע שקורא לעצמו "פאטי קייקס".

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=Ht6KEi1__YA

נובמבר

16.11 המסיבה | The Party
סאלי פוטר עורכת מסיבה שהיא קומדיה שחורה הלועגת לאצולה הבריטית, וכל גדולי הקולנוע הבריטי משתתפים. בערב שבו ג'נט (סקוט תומאס) חוגגת את מינויה לשרה בממשלה הליברלית החדשה, היא מגלה שאינה היחידה שמחזיקה מאהב מהצד, שבחברות הליברליות שלה דבקה לא מעט בורגנות, שהכסף כן פותר כמעט הכול, ושהאקדח שהופיע במקרה במערכה הראשונה לא צריך להמתין למערכה השלישית כדי לירות.

"המסיבה", שהתמודד על פרס דוב הזהב בפסטיבל ברלין, היה אחת ההפתעות המרעננות של הפסטיבל השנה וסאלי פוטר, המוכרת בעיקר כבמאית של סרטים "כבדים", הפתיעה את כולם בקומדיה שנונה, עכשווית ומקורית במיוחד.

 

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=GSTILTzZuQo

 

23.11 סה לה וי! | C'est la Vie

צמד היוצרים של "מחוברים לחיים" יוצא הפעם למסע נועז ומופרע לא פחות, כשהוא מנסה לעקוב מקרוב אחר יממה אחת בחייהם של המשתתפים והמארגנים של חתונה פומפוזית ברוח המאה ה-18 בטירה צרפתית קסומה.

יום שמתחיל כקומדיה פרועה במיטב המסורת של חוק מרפי, כאשר כל מה שיכול להשתבש אכן משתבש, כולל בלון פורח שנעלם עם החתן, צלם חתונות שנלחם בצלמי טלפונים סלולריים, מנות עיקריות שפג תוקפן, ו"כלה בלבן" הפוגשת בחתונה דווקא את אהובה לשעבר. כל הכאוס הזה הופך בהדרגה למסע קסום, שבו "עלובי החיים" של תחילת הסרט מתגלים בהדרגה דווקא כדמויות מלאות קסם, רומנטיקה ואהבת אנוש. כי אחרי הכול, "כאלה הם החיים".

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=HQRXGA1XYyc

 

23.11 המוזיאון | The Museum

בטיפול יח"צ הדס שפירא

 

30.11 סוף טוב | Happy End

"מסביבנו, העולם, ואנחנו במרכזו, עיוורים".

מיכאל הנקה, אחד הבמאים המוערכים בעולם שגרף פעמיים את פרס האוסקר ("סרט לבן", "אהבה") חוזר, והפעם הוא משלב כוחות עם אחת מהשחקניות הגדולות של צרפת, איזבל הופר.

דיוקן סאטירי מבריק של משפחה בורגנית אירופאית אחת – האם, ראש המשפחה שמנסה לשמור על מראית עין מכובדת בכל מחיר; אביה, ענק תעשייה לשעבר, עכשיו עייף, מתוסכל וקצר רוח; בנה, שנדמה שאף פעם לא מסוגל לעשות את הדבר הנכון; ואחיה, שמקבל משמורת על ביתו מנישואים קודמים ומסתיר לא מעט סודות במחשב שלו. כולם ביחד וכל אחד בנפרד – האם יכול להיות לסיפור הזה סוף טוב?

"סוף טוב" הוקרן לראשונה במסגרת הבחירה הרשמית של פסטיבל קאן וזכה לתשואות רמות וביקורות המשבחות את המשחק המצוין ואת העשייה הקולנועית יוצאת הדופן של הנקה.

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=Ualab_fxYfA

 

יש לבדוק גם

ויראלי: "פגם מולד, ניתן לטיפול"

זוכרים את דום הלב של ברוני ג'יימס ב-24 ביולי ? ובכן, אחרי שלל בדיקות, קובעים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.