יום חמישי , אפריל 25 2024
לוגו הוט נכון

עונה 2 של MAMMON בהוט

העונה השנייה של דרמת הפשע הנורבגית

 

תוצאת תמונה עבור ‪Mammon TV LOGO‬‏

 

"ממון", הדרמה השנייה הכי נצפית בתולדות נורבגיה, חוזרת לעונה נוספת בכיכובו של ג'ון אויגרדן כעיתונאי הנקלע לקנוניה פוליטית עקובה מדם

 

החל מה-25.10 כל הפרקים ב-Xtra VOD

 

"ממון" ("Mammon"), המותחן עטור השבחים של רשת "NRK" הנורבגית וחברת "Beta Film", נוצר על ידי האחים ווגארד וג'רמונד סטנברג אריקסן, ובוים על ידי ססילי א. מוסלי ("השכנות").

 

הסדרה, שהיתה לדרמה השנייה הכי נצפית בתולדות נורבגיה (עם רייטינג של 60 אחוז), נמכרה לשידור ב-17 מדינות וזכתה בפרס "מסך הזהב" הנורבגי, חוזרת כעת לעונה שנייה שתעלה במלואה ל-Xtra VOD.

 

את הדרמה האפלה והמורכבת מוביל ג'ון אויגרדן ("ג'נטלמן בנשמה") שחוזר לתפקידו כעיתונאי החוקר פיטר וראס. כשחברו למערכת העיתון טורגרים האמרן נרצח בחניון בידי אדם במסכה, פאניקה מתפשטת ברחובות נורבגיה. כמה מהקולגות של טורגרים, פיטר ביניהם, מתחילים לחשוד שמאחורי הרצח עומדים פעילים מדאע"ש. אך זו היא רק תיאוריה, ופיטר – יחד עם הבוס שלו לשעבר, פרנק מת'יסן – מתחיל לחקור את עברו של האמרן. הרצח, כך מסתבר, קשור למערכות יחסים סבוכות בצמרת השלטון הנורבגי ופיטר שוב נסחף לחקירה מורכבת ומסוכנת.

 

לצדו של אויגרדן מככבים בסדרה אינייג אגברג ("הגברים של מריה"), נילס אול אופטברו ("דו אבא"), אנה באך-וויג ("השכנות"), טרונד אספן סים ("קייפ טאון") ולורה כריסטינסן ("נימפומנית – חלק ב").

 

החל מה-25.10, כל הפרקים ב-Xtra VOD

 

יש לבדוק גם

מהיום באפל: עונה 2 של "ג'יין"

עונה שנייה לסדרת הדרמה לחובבי הטבע, בני הנעורים וכל השאר. מהיום ב"אפל טיוי פלוס"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.