יום שישי , מרץ 29 2024
עיר בלתי נראית מאת ג'וליה דאל

עיר בלתי נראית

"הקצב מסחרר, העלילה מרתקת… מתעלה מעל לסוגת ספרי המתח בזכות היבטיו הפסיכולוגיים, הרוחניים והסוציולוגיים, המציגים בפני הקורא עולם שאינו מוכר לרבים." The Washington Post

"רומן מתח מעולה, שלא ניתן להניחו בצד, הנמסר מפי מספרת בעלת קול גדול ומהדהד. אהבתי." גיליאן פלין, מחברת "נעלמת"

עיר בלתי-נראית

מאת ג'וליה דאל

בהוצאת פן וידיעות ספרים | מאנגלית: אילן פן

חברת ההפקה של השחקנית טוני קולט רכשה את הזכויות

לעיבוד הספר לסדרת טלוויזיה

"אסור לך לפנות עם החשדות שלך לרשויות החילוניות, אלא אם היית עד ראייה למעשה התעללות. רוב המשפחות היו פונות לרב שלהן. אבל אם הרב שלך הוא החשוד…"

 

מותחן מרתק ששופך אור על הקהילה החסידית בברוקלין ויחסיה עם רשויות החוק. כמה חודשים לאחר שרבֶּקה רוברטס נולדה, אמהּ, אישה חסידית תושבת ברוקלין, נטשה את בן זוגה הנוצרי ואת בתה התינוקת כדי לחזור לדתהּ, ומאז הם לא שמעו ממנה דבר. רבֶּקה, שסיימה לאחרונה את לימודיה באוניברסיטה, עוברת לניו יורק כדי לממש את חלומה להיות עיתונאית, וגם כדי להתקרב לאמא שלה, שאולי עדיין חיה בקהילה החסידית בברוקלין.

 

העיתונאית הצעירה נשלחת לסקר את סיפור רציחתה של אישה חסידית ונדהמת לגלות שבשל היחס המתרפס של משטרת ניו יורק בפני הקהילה החסידית רבת-העוצמה, לא רק שהאישה תיקבר מבלי שתבוצע בה נתיחה שלאחר המוות, אלא שייתכן כי הרוצח ימשיך להסתובב חופשי. רבֶּקה אינה מסוגלת להרפות מהסיפור, אבל גילוי האמת לא יהיה קל ופשוט – וכשהיא חודרת לעולם הסגור שבו גדלה אמהּ, ניכר שאינה רצויה ושלכל מי שהיא פוגשת יש סוד שברצונו לשמור מפני הזרה.

 

ג'וליה דאל היא עיתונאית בתחום הפלילים, בת לאם יהודייה ולאב לותרני ומתגוררת בברוקלין. דאל עבדה ככתבת ב-CBS.com וב-New York Post, ומאמרים שלה ראו אור בין היתר ב-Mental Floss, Salon, Columbia Journalism Review ועוד. לאחר שרומן הביכורים שלה, "עיר בלתי-נראית", זכה להצלחה, היא המשיכה לכתוב על עלילות הדמות הראשית בו ופרסמה טרילוגיה עליה.

319 עמ'

98 ש"ח

יש לבדוק גם

לא סופרים את היהודים

פן הוצאה לאור וידיעות ספרים  רב-מכר של "הניו יורק טיימס" ספר השנה של "הסאנדיי טיימס" …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.