יום חמישי , אפריל 18 2024
ספרים באפליקציה ICAST

שבוע הספר גם באייקאסט ספרים מוקלטים

 

"שמעת את החדש של מאיר שלו?"

אייקאסט בכיכר רבין – חלוקת מינויים להתנסות בהאזנה לספרים במתנה

וביריד הספרים בירושלים – המבקרים מוזמנים לאולפן שקוף בו סופרים יקליטו מספריהם החדשים בפני קהל

 

 

הספרים המוקלטים של אייקאסט יגיעו השנה לשבוע הספר בכיכר רבין והקהל הרחב מוזמן להתנסות בהאזנה לספרים מוקלטים לבני כל גיל ולחובבי כל ז'אנר – לשוב לעולם הספרים, לשלב את ההאזנה בשגרה היומיומית העמוסה ולהפוך את הזמן ה"מת" לזמן קריאה. כמו כן, ביריד הספרים הבינלאומי בירושלים יפעלאולפן שקוף ובו סופרים יקליטו קטעים מספריהם החדשים בפני קהל. המבקרים ביריד הספרים מוזמנים לשבת באולפן ולחוות את חוויית הקלטת הספרים בקולם של הסופרים עצמם.

יותר ויותר אנשים בעולם הבינו את הפוטנציאל הגלום בהאזנה לספרים מוקלטים, ורבים שבים כעת ל"קריאה" באמצעות האזנה במהלך נסיעות, תוך כדי ביצוע מטלות בית או במהלך אימונים. הנתונים המתפרסמים על תאוצת תחום הספרים המוקלטים בעולם מעידים על מגמה מרשימה: בעוד שהמכירות בתחום הספרים האלקטרוניים חוו ב-2016 שנה מצערת עם ירידה של כ-12% בהיקף המכירות השנתי, הספרים המוקלטים נהנים ממעמדם זו השנה השלישית ברציפות כפלח השוק בעל הצמיחה הגבוהה ביותר בתעשיית הספרים. בארה"ב לבדה מופקים בכל שנה 36,000 כותרים מוקלטים חדשים, ושוויה של התעשייה נאמד במיליארדי דולרים.

בישראל התחום מובל על ידי חברת אייקאסט, פלטפורמה והוצאה לאור של ספרים מוקלטים בעברית. החברה קיימת זה כמה שנים ומשנה לשנה חלה התפתחות מרשימה בצמיחתה והתבססותה בשוק כאשר מוכפל מספר הספרים המוקלטים מדי שנה, הוצאות לאור משתפות פעולה עם אייקאסט באופן שוטף ומוציאות את ספריהן המודפסים במקביל להוצאת הגרסה המוקלטת, וכן מציעות ללקוחות את המוצר המשולב. מנתוני ההאזנה של אייקאסט עולה כי עשרות אלפי משתמשים בישראל כבר מאזינים לספרים מוקלטים בעברית, ובמהלך השנה האחרונה חל גידול של למעלה מ-50 אחוז במספר המשתמשים. הקטלוג של אייקאסט פונה לכלל קהל הקוראים וכולל ספרות מקור, פרוזה מתורגמת, ספרי עיון ושירה, ספרי ילדים ונוער ואף ספרי ראשית קריאה.

 

 

הספרים המוקלטים זמינים להאזנה באתר: http://books.icast.co.il/ ובאפליקציה "אייקאסט ספרים מוקלטים".

 

 

 

 

באחרונה יצא לאור הספר "הותירו חותם: טוראים וגנרלים ששינו את ההיסטוריה" (בהוצאת אייקאסט) – לראשונה בישראל: ספר רואה אור בגרסה מוקלטת בלבד.

ספרו החדש של גד שמרון אשר הקליט כמה מספריו באייקאסט, יצא לאור כספר מוקלט, וזאת ללא שתתפרסם גרסה מודפסת בנוסף. שמרון: "אני מקווה שבנסיעות, במקום להקשיב לרדיו, אנשים יאזינו לספר". במהלך הדורות שכללה האנושות את יכולת הקטל ההדדי והפכה את העימותים המזוינים לגורמים חשובים בעיצוב ההיסטוריה. "הותירו חותם" הוא סיפורם של חיילים, קצינים ומצביאים, חלקם מפורסמים, חלקם פחות, שנטלו חלק בעימותים כאלה ב-2400 השנים האחרונות והשפיעו על מהלכם. שמרון הוא עיתונאי, סופר, ואיש מבצעים ב"מוסד" בעברו, מחבר "המוסד והמיתוס", "אהובת הטמפלר מעמק רפאים", "הביאו לי את יהודי אתיופיה" ו"צבא אחר – יחידות מיוחדות בצבאות העולם".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ועוד רבים וטובים, ובהם:

 

 

גינת ברפחדערות - נשים מדברות מיניותסיכון כפול: תיק נוער 1מבצע קהירמלכוד 67

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 
עוד

תמונת הפרופיל של Bar Josephine Kaspy
Bar Josephine Kaspy
bar@paikinpr.co.il

 
הצג פרטים

 

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: הביתן בביאנלה לא ייפתח

האמנית והאוצרות של הביתן הישראלי בביאנלה בוונציה יפתחו את התערוכה כאשר תושג עסקת חטופים ועצירת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.