יום שישי , מרץ 29 2024
עוֹד הַרְפַּתְקָאוֹת שֶׁל הַדֹּב פֵּדִינְגְטוֹן

עוֹד הַרְפַּתְקָאוֹת שֶׁל הַדֹּב פֵּדִינְגְטוֹן

לקראת שבוע הספר רואה אור בהוצאת "אחוזת בית" הספר השני בסדרת הילדים הקלאסית:

עוֹד הַרְפַּתְקָאוֹת שֶׁל הַדֹּב פֵּדִינְגְטוֹן

מאת מייקל בונד

איורים: פגי פורטנם | מאנגלית: דנה אלעזר-הלוי

 

מעל 35 מיליון עותקים נמכרו ברחבי העולם מסדרת הספרים על עלילות הדב פדינגטון והסדרה תורגמה ליותר מ-40 שפות. הספר הראשון בסדרה, "דב ושמו פדינגטון", שנוסחו המלא תורגם לעברית בשנת 2008 בהוצאת אחוזת בית, זכה להצלחה גדולה גם בארץ ונבחר ל"מצעד הספרים" של משרד החינוך

 

"אוּלַי אַתָּה בְּסַךְ הַכֹּל דֹּב קָטָן", אָמְרָה גְּבֶרֶת בֵּרְד בִּזְמַן שֶׁעָזְרָה לוֹ לְסַדֵּר אֶת כַּרְטִיסֵי הַבְּרָכָה עַל אֶדֶן הָאָח, "אֲבָל אֵין סָפֵק שֶׁמֵּאָז שֶׁהִגַּעְתָּ לְכָאן, הִתְקַדַּמְתָּ בָּעוֹלָם בְּצַעֲדֵי עֲנָק."

 

ב"עוד הרפתקאות של הדב פדינגטון", הספר השני בסדרה הקלאסית ששבתה את לב המבוגרים והילדים כאחד, שנוסחו המלא והמקורי רואה כעת לראשונה אור בעברית, ימשיכו הקוראים ללוות את פדינגטון בעלילותיו המשעשעות והמקוריות: לצלם את בני משפחתו, לשפץ את ביתו, לבלוש, לחגוג – ובעיקר: להיקלע עמו שוב ושוב לצרות ולנשום לרווחה בכל פעם עת הוא נחלץ מהן.

מייקל בונד, יליד 1926, הוא סופר ילדים בריטי עטור שבחים, בעל תואר ד"ר לשם כבוד של אוניברסיטת רידינג ותואר כבוד של האימפריה הבריטית על הישגיו בתחום ספרות הילדים. בונד מתגורר בלונדון לא הרחק מתחנת הרכבת פדינגטון.

ביקורות על הספר הקודם: "הקורא, צעיר כמבוגר, נכבש בקסמו של הספר למן הרגע הראשון" יהודה אטלס, הארץ "מצאתי את עצמי מתאהבת מחדש […] תענוג." גילי בר הלל, לאשה


135 עמ' | 88 ש"ח | מנוקד

יש לבדוק גם

חדשות קולנוע: פדינגטון בפרו!

מעריצי פדינגטון יכולים להירגע- יהיה סרט שלישי.   ב-24 ביולי יחלו צילומי "פדינגטון בפרו", שש …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.