שבת , יולי 27 2024

מאי בערוץ yes קולנוע ישראלי

 

היילייטס מאי 2017 – yes קולנוע ישראלי

חוגגים את יום העצמאות  שני, 1.5, החל מ 20:00 , כל הלילה ובמשך כל יום שלישי 2.5

30 שעות שידור ברצף של כל הקומדיות הכי ישראליות, הכי קלאסיקות, הכי מצחיקות – חגיגה אמיתית !

ערוץ yes  קולנוע ישראלי חוגג את יום העצמאות עם רגעי הצחוק והשמחה של כל סרטי הקאלט, כל הסרטים הכי אהובים  וקומדיות חדשות שתופסות את מקומן בפנתיאון הקולנוע הישראלי.

"ארבע על ארבע" בכורה טלוויזיונית ביום שלישי, 2.5, ב- 22:00

קומדיה פרועה על ארבעה עובדים בחברת הייטק שמגיעים לסוף שבוע בסיני ונקלעים להרפתקאה מסמרת שיער שלא מפסיקה להפתיע. עם: אושרי כהן, עוז זהבי, שלומי קוריאט, רוני דלומי, אליאנה תדהר, אבי דנגור ושלומי סרנגה. במאי: שי כנות , 2016.

 

הקומדיות של אסי דיין – ביום השנה למותו שישי, 5.5, החל מהשעה 13:30

ערוץ הקולנוע הישראלי מצדיע ביום שידורים מיוחד לשחקן, תסריטאי ובמאי אסי דיין ומשדר את הסרטים הקומיים שיצר, שהפכו לקלאסיקות של הקולנוע הישראלי : גבעת חלפון, שלאגר, יופי של צרות, הקרב על הוועד, חצי חצי, מלך ליום אחד והטוב הרע והלא נורא. בנוסף, ישודר פרק מיוחד בסדרה "מדברים סרטים" באחד הראיונות האחרונים שהעניק.

 

ערב ל"ג בעומר – שוברים את הכוס עם סרטי חתונות שבת, 14.5, החל מ 17:40

אין כמו ל"ג בעומר כדי לצפות בסיפורי האהבה הגדולים שמגיעים לשיאם בחתונה או דווקא בזוגות שסיפור חתונתם אינו סוגה בשושנים- זאזא ויהודית ב"חתונה מאוחרת", אורי וטלי ב"אהבה קולומביאנית", חגית ועומרי בסרט הרגיש  "חתונה מנייר" ועוד.  

 

"ברש" בכורה טלוויזיונית! שבת, 20.5, ב- 22:00 (שידור נוסף בראשון 21.5 ב-23:30)

סרט התבגרות על נערה שמתגוררת עם משפחתה בפרבר ישנוני עד שמגיעה תלמידה חדשה לבית הספר ופותחת דלת לעולם בלתי מוכר. סרטה המדובר של מיכל ויניק,  עם סיון נועם שמעון, ג'ייד סקורי, דביר בנדק.  2015.


 

שבועות – בכורות שלישי ורביעי 30-31.5

בחג השבועות מתחיל זמן הבאת הביכורים ואין יותר מתאים מכך כדי להציג בערוץyes  קולנוע ישראלי את  הביכורים של הקולנוע הישראלי. כל הסרטים החדשים ששודרו בבכורה בערוץ במהלך השנה האחרונה יוקרנו בימי החג. חגיגת קולנוע ישראלי מגוון, אמיץ, בועט ומרגש. בדיוק כמונו. בין הסרטים שישודרו: תפוחים מן המדבר, המילים הטובות, חתונה מנייר, עמק, אבוללה, סיפור על אהבה וחושך, בן זקן, פלאפל אטומי, מה כבר יכול לקרות, באבא ג'ון ועוד.


 

חוגגים את יום ה-עצמאות יום שני 1.5 החל מ 20:00 שידור רצוף לאורך כל יום שלישי 2.5

30 שעות שידור ברצף של כל הקומדיות הכי ישראליות, הכי קלאסיקות, הכי מצחיקות – חגיגה אמיתית!

ערוץ yes  קולנוע ישראלי חוגג את יום העצמאות עם רגעי הצחוק והשמחה של כל סרטי הקאלט, כל הסרטים הכי אהובים  וקומדיות חדשות שתופסות את מקומן בפנתיאון הקולנוע הישראלי.

 

"ארבע על ארבע" בכורה טלוזיונית ביום שלישי, 2.5, מוצאי יום העצמאות ב- 22:00

קומדיה פרועה שלא מפסיקה להפתיע על מסע גיבוש למנהלי חברת היי טק בסוף שבוע אחד בסיני . כשעודד, מנהל מחלקה בחברה משקר ומספר לבוס שלו שהוא נוהג לנפוש בחוף סודי בסיני הוא לא מתאר לעצמו שימצא את עצמו שם ביחד עם חבריו לעבודה בהרפתקאה מסמרת שיער שמשנה את חייהם.

עם: אושרי כהן, עוז זהבי, שלומי קוריאט, רוני דלומי, אליאנה תדהר, אבי דנגור ושלומי סרנגה. במאי שי כנות, 2016.

 

 

שם הסרט

שעה

 

 

 

ערב יום העצמאות

1.5.2017

 

פלאפל אטומי

20:00

זוהי סדום

21:35

אלכס חולה אהבה

23:05

גבעת חלפון אינה עונה

00:30

דיזנגוף 99

02:00

מציצים

03:50

מי מפחד מהזאב הרע

05:15

תעלת בלאומילך

07:00

יום העצמאות

2.5.2017

השוטר אזולאי

08:35

הלהקה

10:00

גבעת חלפון אינה עונה

11:50

צ'רלי וחצי

13:20

חגיגה בסנוקר

14:55

זוהי סדום

16:30

אבוללה

18:00

איביזה

19:35

מבצע סבתא

21:05

ארבע על ארבע – בכורה!

22:00

ילד טוב ירושלים

23:35

מה כבר יכול לקרות?

01:10

 

ערב ל"ג בעומר – שוברים את הכוס עם סרטי חתונות שבת 14.5 החל מ- 17:40

אין כמו ל"ג בעומר כדי לצפות בסיפורי האהבה הגדולים שמגיעים לשיאם בחתונה או דווקא בזוגות שסיפור חתונתם אינו סוגא בשושנים- זאזא ויהודית ב"חתונה מאוחרת", אורי וטלי ב"אהבה קולומביאנית", חגית ועומרי בסרט הרגיש  "חתונה מנייר" וגם "אבא גנוב 2"  ו"ברונו מאוהב".

 

ברש בכורה טלויזיונית! שבת, 20.5 ב 22:00 שידור נוסף בראשון 21.5 ב23:30

"ברש" מביא למסך את סיפורה של נעמה ברש בת 17, המתגוררת עם משפחתה בפרבר ישנוני כאשר התחביבים שהיא חולקת עם חברותיה הם שתיית אלכוהול, סמים ואפליקציות חדשות בפלאפון. יום אחד מופיעה בבית הספר תלמידה חדשה, ונעמה מוצאת את עצמה נסחפת לעולם בלתי מוכר. "ברש" הוא סרט התבגרות על נערה שמוצאת ריגוש חדש, ומגלה שיש בו אמת גדולה שעומדת לשנות את חייה לגמרי. סירטה של מיכל ויניק עם סיון נועם שמעון, ג'ייד סקורי, דביר בנדק.  2015.

 

הקומדיות של אסי דיין – ביום השנה למותו יום שישי 5.5 החל מ 13:30

yes קולנוע ישראלי מצדיע לאסי דיין, –  ביום השנה למותו של אגדת התרבות ואחד היוצרים החשובים בקולנוע הישראלי , ניזכר בקומדיות אותן כתב , ביים או ששיחק בהן. אסי דייין זכה ב- 8 פרסי אופיר, כולל פרס מפעל חיים.

 

"מלך ליום אחד" קומדיה שכתב וביים אסי דיין. יוסף חי בדלות. לבתו שבחו''ל הוא מספר שהוא איש עסקים. כשהיא באה לביקור, הוא מחפש את הדרך להתמודד עם שקריו. עם: גבי עמרני, אירית אלטר, רבקה מיכאלי, יוסף שילוח. 1980.

 

"גבעת חלפון אינה עונה" סרט הפולחן הגדול של כל הזמנים,  שכתב וביים אסי דיין.

 

"הקרב על הוועד" שיתוף פעולה אחרון עם הגששים. אסי דיין כתב את התסריט.

 

"הטוב הרע והלא נורא" סוהר ואסיר יוצאים לחופשה כדי שהאסיר יוכל להתייחד עם אישתו. אסי דיין כתב (עם יוסף שילוח), ביים, הפיק ומשתתף בסרט – מחופש לאישה. עם: גבי עמרני, משה איש כסית ויוסף שילוח כחנוכה הסוהר הפרסי. 1986.

 

"חצי חצי" הסרט הראשון שאסי דיין כתב, יחד עם בועז דוידזון וניסים עזיקרי. דיין היה מעורב גם במוזיקה ובהפקה ושיחק בסרט. שני שותפים מתחלקים בחצאים של כרטיס פיס, אך אחד מהם נפטר כשהכרטיס מתברר כזוכה. במאי: בועז דוידזון. עם: דורי בן זאב, צבי שיסל. פס הקול בביצוע אריק איינשטיין.  1971.  

 

"יופי של צרות" – קומדיה של טעויות שכתב וביים אסי דיין. לבושה שמלת כלולות, בורחת עפרה מתחת לחופתה, שניות לפני שלייזר המשקפופר והמגמגם עונד לה טבעת. היא שוכרת חדר ברמת גן עצמה כסטודנטית. באותה הזדמנות אותו חדר מושכר לארמנד, המתחזה לאיש שרותי הבטחון… עם: יונה אליאן, טוביה צפיר, זאב רווח, טליה שפירא וגבי עמרני. 1976.

 

שבועות – בכורות שלישי ורביעי 30-31.5

בחג השבועות מתחיל זמן הבאת הביכורים ואין יותר מתאים מכך כדי להציג בערוץyes  קולנוע ישראלי את  הביכורים של הקולנוע הישראלי. כל הסרטים החדשים ששודרו בבכורה בערוץ במהלך השנה האחרונה יוקרנו בימי החג. חגיגת קולנוע ישראלי מגוון, אמיץ, בועט ומרגש. בדיוק כמונו.

בין הסרטים שישודרו: תפוחים מן המדבר, המילים הטובות, חתונה מנייר, עמק, אבוללה, סיפור על אהבה וחושך, בן זקן, פלאפל אטומי, מה כבר יכול לקרות, באבא ג'ון ועוד.

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסקברי פלוס: בלונדינית קטלנית

בלונדינית קטלנית, סדרת דוקו בת שישה פרקים, בהפקת הולי מדיסון (מנחת "רציחות הפלייבוי") מגיעה לישראל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.