יום שישי , אפריל 19 2024
לוגו !E

אפריל בערוץ !E

 

אפריל 2017 בערוץ !E

 

משפחת קרדשיאן עושה סדר בפסח

החל מערב החג, ביום שני ה-10.4, ועד צאת החג ביום שני ה-17.4!

במשך כל השבוע ולאורך כל שעות היממה

ערוץ !E מזמין אתכם לבלות את החג עם המשפחה האהובה ביותר בטלוויזיה!

בפסח הזה נצא מעבדות לחירות בעזרתה האדיבה של המשפחה הכי הכי

מרתון של כל העונות מההתחלה עבור כל מי שפספס וכל מי שהתגעגע!

 

אין ספק שהמשפחה הראשונה של הריאליטי ידעה לא מעט דרמות לאורך השנים. בין ההריונות, הבגידות, הגירושים, הדיאטות, הניתוחים, שינוי המין וכל מה שקרה בשנה האחרונה, הדבר היחיד שלא השתנה אצל המשפחה המפורסמת, זה המחויבות והאהבה שלהם אחד לשני. אפשר לומר עליהם הרבה דברים, אבל עם קריס בראש, אף אחד לא ישבור את הקשר בין בני המשפחה.

אז בואו להיזכר במהלך חג הפסח איך הכל התחיל- איך קנדל נראתה בגיל 13, השטויות שקורטני וקלואי עשו כשגרו ביחד, הבעל הראשון של קים והחתונה שלה עם קנייה וכמובן ברוס לפני שהפך לקייט.

 

ערוץ E! עושה מצווה ומביא את סיפורה של "משפחת קרדשיאן" לאורך כל ימי חג הפסח, במרתון שיכלול את 12 העונות המלאות של הסדרה ואת הפרקים הראשונים בעונה החדשה, כולל בכורה של פרק 5 בעונה 13.

 

פרקים חדשים בסדרות ממשיכות

"כזה קוסמו" /ימי שישי ב- 16:45 – סדרה חדשה!

השטן לובשת פראדה, גרסת המציאות. סדרת דוקו, העוקבת אחר 8 מעובדי מגזין קוסמופוליטן – מותג הנשים הפופולארי והמשפיע ביותר בעולם.

7.4, 16:45 – פרק 5: הצוות של קוסמו מקבל הצעה מפתה במיוחד כשמישל, העורכת החדשה, מציעה לעובדים את ביתה המפנק בהמפטונ'ס לסוף השבוע. זוהי הזדמנות עבור כמה מחברי הצוות להכיר אחד את השני לעומק, חלקם אף יכירו ברמה האינטימית. היחסים בין טיפאני לאוון מתהדקים, מה שגורם לדיאנדרה להתעמת עם רגשותיה.

 

14.4, 16:45 – פרק 6: צוות המגזין מתכנן סשן צילומים מטורף באיי הבהמה, אך הוריקן אימתני משבש את התכניות. דיאנדרה ואוון נוסעים למיאמי במטרה לחפש לוקיישנים חלופיים כאשר סופה מקומית גורמת לשניים לבלות בנעימים במקום לעבוד. כשדיאנדרה חוזרת לניו יורק היריבות בינה לבין סטיבן עולה מדרגה.

 

21.4, 16:45 – פרק 7: דיאנדרה חוששת שמא הרכילות המשרדית סביב הרומן שלה עם אוון עלולה להזיק לקריירה שלה ומחליטה לקחת צעד אחורה. אדם בלחץ מתכנון הצילומים הראשונים שלו עם מישל, מאז שהפכה לעורכת הראשית, וכמעט חווה התמוטטות עצבים. טיפאני מנסה לחזור לעולם הדייטים, בעזרת לחץ מתון מחבריה, אך זיכרונות מן העבר מקשים עליה.

 

28.4, 16:45 – פרק סיום העונה:  טלטלה עזה ולא צפויה מזעזעת את כל הצוות של קוסמו ותאגיד הארסט. במאמץ אחרון להציל את הרומן שלו עם דיאנדרה, מחליט אוון לעזוב את קוסמו. לאה מקבלת חדשות בעלות השלכות דרמתיות הן על העבודה והן על חייה האישיים, בעוד שטיפאני מתמודדת עם משבר משלה לאחר שהרסה חצאית קוטור נדירה.

 

"משפחת קרדשיאן" עונה 13 /ימי שישי ב- 16:00

משפחת קרדשיאן לא עוצרת לרגע. גם בעונה החדשה, המשפחה מחבקת התחלות חדשות ובוחנת את נחישותה אל מול הקשיים. בעוד קלואי נכנסת למערכת יחסים חדשה, היא מהרהרת באפשרות של הרגעת המתיחות עם קייטלין, שהיתה חלק משמעותי מחייה בשני העשורים האחרונים. לאחר חודשים של נתק, קלואי מבקשת לעבוד על הקשיים, כדי להגיע למקום טוב יותר. בינתיים, רוב מתכונן לתפקידו החשוב ביותר עד כה, ומבין, כי כדי שיוכל להיות האב הטוב ביותר לבתו, הוא חייב ליצור קשר קרוב יותר עם משפחתו, גם אם הדבר יחייב אותו לקחת אחריות על מעשיו. לאחר השוד הנוראי של קים בפאריס, המשפחה מתאחדת כדי לתמוך בה, ומוכיחים כי הם יכולים להתגבר על הנסיבות המאתגרות והטראומטיות ביותר. וקורטני וסקוט נפרדים וחוזרי ושוב נפרדים וממשיכים לעבוד על היחסים.

7.4 בשעה 16:00 פרק 4  תקציר יפורסם לקראת השידור

14.4 בשעה 16:00 פרק 5  תקציר יפורסם לקראת השידור

21.4 בשעה 16:00 פרק 6  תקציר יפורסם לקראת השידור

28.4 בשעה 16:00 פרק 7 תקציר יפורסם לקראת השידור

יש לבדוק גם

yes משיקה ערוצים חדשים

  yes  משיקה שני ערוצי סרטים חדשים:   yes+CINEMA ו-yes+DIAMONDS  הערוצים החדשים ישדרו את הסרטים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.