יום שישי , מרץ 29 2024
H4 אוזניות אלחוטיות Over The Ear של המותג B&O Play

ביקונקט מציגה אוזניות חדשות

ביקונקט משיקה בישראל את ה- H4 אוזניות אלחוטיות Over The Ear של המותג B&O Play

שימוש רציף של עד 19 שעות ללא צורך בהטענה

M:\לקוחות\BCONNECT\B&O\H4\2016_11_H4_CharcoalGrey_32.jpgביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים משיקה בישראל את אוזניות האלחוטיות H4 של מותג העל הדני B&O Play.

 

ה-H4 אוזניות Over The Ear מאפשרות האזנה רציפה של עד 19 שעות ללא צורך בהטענה. בעזרת טכנולוגיית Bluetooth מתקדמת האוזניות מעניקות סאונד איכותי, ללא צורך בחוטים, בשמיעת מוזיקה וניהול שיחות הטלפון.

 

מעצבי B&O Play השקיעו רבות בעיצוב האוזניות והעניקו להן מראה מינימליסטי עם צבעים ניטרליים הנותנים מראה יוקרתי ל-H4. בנוסף, חומרי הגלם המרכיבים את האוזניות נבחרו בקפידה בכדי לספק נוחות מרבית והתאמה אישית עם כפתורי הפעלה ושליטה בגוף האוזנייה.

 

אוזניות ה-H4 מאפשרות התאמת מוזיקה אישית באמצעות האפליקציה של B&O Play למשתמשי אנדרואיד, iPhone ו-Apple Watch אשר מעניקה מגוון אפשרויות להתאמה אישית בחוויית ההאזנה. מהנדסי הקול של Bang & Olufsen יצרו פרופילים ייעודים לשימושים שונים: פרופיל ניידות, פרופיל נקי, פרופיל לאימונים ופודקאסט. בנוסף, משתמשי האפליקציה יכולים לבחור את גוון הטון, להגדיר הגדרות צליל שונות ולקבל אינדיקציה על מצב הסוללה.

 

האוזניות שוקלות 235 גרם בלבד ומגיעות עם קוטר רמקולים של 40 מ"מ, טווח תדרים של 20 – 20,000 ,Hz סוללה נטענת מובנית 600 mAh ומיקרופון מובנה לניהול שיחות טלפון. כמו כן, הערכה כוללת כבל 3.5 מ"מ לשימוש חוטי באוזניות וכבל Micro-USB להטענה.

 

ניתן להשיג: www.bandoplay.co.il ואצל המשווקים המורשים.

 

יש לבדוק גם

הודעת יח"צ: ביקונקט משיקה

ביקונקט משיקה את SteelSeries בישראל   מותג הגיימינג הדני המקצועי מהנחשבים בעולם מבסס את פעילותו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.