יום שישי , אפריל 19 2024
דיאן לוקהארט ב"האישה הטובה", תככב ב-THE GOOD FIGHT, באדיבות יס

יס תשדר את הספין אוף של האישה הטובה

The Good Fight
סדרת הספין אוף המדוברת של "האישה הטובה" 
מבית היוצר של רוברט ומישל קינג
תשודר בצמוד לשידור בארה"ב 
רק ב-yes Drama ובבכורה ב-yes VOD  
הדרמה המשפטית והפוליטית, הספין אוף המדובר של "האישה הטובה", מבית היוצר של רוברט ומישל קינג, בכיכובן של כריסטין ברנסקי, רוז לזלי ("משחקי הכס") וקוש ג'מבו, מגיעה ל-yes ותשודר במקביל לשידור בארה"ב רק ב-yes VOD וב- yes Drama.
הסדרה מתרחשת כשנה לאחר אירועי סיום "האישה הטובה" ועוקבת אחר דמותה של ברנסקי, עורכת הדין האהובה דיאן לוקהארט, שנאלצת לעזוב את משרד עורכי הדין שלה "לוקהארט ולי" לאחר שהונאת ענק מחסלת את כל חסכונותיה והורסת את המוניטין של בת חסותה מיאה רינדל (רוז לזלי, "משחקי הכס", שמצטרפת לסדרה בתפקיד ראשי) ומובילה אותן להצטרף אל לוקה קווין (ג'מבו) באחת מפירמות עורכי הדין המצליחות בשיקאגו. 
שחקנים חדשים שמצטרפים לסדרה הם כוכב הבמה וסרטי ספייק לי, דלרוי לינדו בתפקיד עורך דין יריב לדיאן, ג'סטין בארטה ("בדרך לחתונה עוצרים בווגאס") כתובע ומושא אהבה חדש ללוקה, ואילו השחקנים הותיקים פול גילפויל ("CSI: ניו יורק") ואגדת ברודווי ברנדט פיטרס, יגלמו את הוריה של מאיה, זוג רב השפעה בסצנת החברה הגבוהה בשיקגו והלן יורק תגלם את בת זוגה הצמודה של מאיה.
מסדרת האם מצטרפת גם שרה סטיל שחוזרת לתפקידה בתור מריסה גולד, ביתו של איליי, שתשמש בתחילה כמזכירה של דיאן ובהמשך תתגלה ככחוקרת מוצלחת של החברה, ויפציעו בתפקידי אורח מתמשכים קארי פרסטון (הפרקליטה המבריקה והמוזרה אלסבת' טסיוני זוכת האמי על תפקידה ב"האישה הטובה") וגארי קול (קורט מקווי, בעלה של דיאן). בפרק הפתיחה יתארחו זאק גרנייה (דיויד לי), וג'רי אדלר (האוורד ליימן).  
הסדרה תעלה בבכורה ל-yes VOD ב-20/2 בצמוד לשידור בארה"ב, ובשידור שבועי      ב-yes Drama החל מה-21/2, ימי שלישי ב- 22:00.  בסיום השידור בארה"ב יעלו כל 10 הפרקים ל-yes Binge. 

יש לבדוק גם

במלאת חצי שנה לתחילת המלחמה

  במלאת חצי שנה לתחילת המלחמה: yes במהלך להעלאת המודעות לשחרור החטופים   במלאת חצי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.