יום שישי , אפריל 19 2024
לוגו DayTwo

סטארט אפ וצואה

‫‫סטארט-אפ ממכון ויצמן מציע תזונה מותאמת אישית מבוססת על דגימה צואתית של חיידקי המעי

משתמשים מקבלים המלצות לתזונה מותאמת אישית על בסיס חיידקי המעי ונתונים אישיים, המאזנת את רמות הסוכר בגופםֿ ותורמת לאורח חיים בריא יותר

מחקר של מכון ויצמן גילה כי אוכלוסיית חיידקי המעי תורמת לתגובה הייחודית של כל אדם לסוגי מזון שונים ומאפשרת להתאים תזונה בריאה באופן אישי.

‫הסטארט-אפ DayTwo שהוקם על בסיס המחקר מספק המלצות תזונה בהתאם לאוכלוסיית החיידקים הייחודית לכל אדם ונתונים נוספים במטרה לשמור על רמת סוכר מאוזנת בדם ולצמצם את השפעותיו השליליות הגורמות לתחושת רעב, עליה במשקל, הגדלת הסיכון לסוכרת, יתר לחץ דם, כבד שומני, מחלות לב ועוד.

‫המשתמשים יקבלו ערכה באמצעותה ישלחו למעבדות החברה דגימה מחיידקי המעי, נתונים שיאספו ממד סוכר רציף למשך שבוע ופרטים נוספים. הנתונים יוזנו למערכת המנבא את רמות הסוכר בדם שייווצרו מאכילת מזונות שונים. בעזרת אפליקציה המשתמש יוכל לברר על מזונות שטובים עבורו, מזונות שאינם מומלצים ושינויי תזונה נוספים.

‫לדברי ליהיא סגל, מנכ"ל DayTwo: "‪ ‫המלצה על סוגי מזון נעשית לפי התאמה של אלפי מזונות לנתוני המשתמש והממצאים מפתיעים מאוד. מאכלים הנתפסים כבריאים לכולם כמו אורז מתגלים לעתים כמאכל שאינו מומלץ לאנשים מסוימים וישנם מקרים הפוכים בהם מתגלה שמזון כמו גלידה אינו מזיק."

‫המחקר בוצע על ידי פרופ' ערן סגל ודר' ערן אלינב במכון ויצמן למדע בישראל. החברה הוקמה על ידי יו"ר צ'ק פוינט מריוס נכט, שהשתתף במחקר וראה חשיבות בהנגשת תוצאותיו לציבור הרחב, יובל אופק וליהיא סגל המביאים עמם נסיון בהובלת סטארטאפים בתחום הבריאות.

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: ג'ויקה

JOIKA מופץ בבתי הקולנוע החל מתאריך – 18/4/2024 מבוסס על סיפור אמיתי ג'וי וומק, בלרינה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.