יום שישי , אפריל 19 2024
משחקי הכס, באדיבות הוט

הגדולות של HBO – עכשיו גם בהוט

"משחקי הכס", "ליל האירוע", "בנות" ו-"Veep"  עכשיו גם ב-HOT  

 

* * * * *

כל הפרקים של סדרות המופת המצליחות ועטורות השבחים של HBO יעלו בחינם ל-HOT VOD וישודרו גם ב-HOT Plus

 

החל מנובמבר 2016

 

לקוחות HOT ממשיכים ליהנות מפירות ההסכם האסטרטגי שחתמה החברה עם ענקית התוכן HBO: אחרי השקתן של הסדרות החדשות "ווסטוורלד", "גירושים" ו"לא בטוחה" באוקטובר, יצטרפו במהלך נובמבר גם סדרות הדגל של רשת HBO: "משחקי הכס", "בנות", "ליל האירוע" ו-"Veep".

 

כל הפרקים של ארבע הסדרות יהיו זמינים לצפייה חינם ב-HOT VOD. במהלך נובמבר יעלו ב-HOT Plus גם כל העונות של "בנות" (בשידור יומי) לקראת עליית העונה החדשה בינואר הקרוב.

 

בהמשך יצטרפו גם אלפי שעות תוכן הכוללות עונות חדשות וקודמות של כל מותגי העל מבית HBO, ובנוסף גם כל תכני HBO המקוריים – ביניהם סרטים זוכי פרסים, סדרות וסרטים דוקומנטריים, מיני סדרות, תוכניות האירוח, מופעי סטנד-אפ וספיישלים בלעדיים.

 

ליל האירוע (The Night Of)

 

מיני-סדרה בת שמונה פרקים מבית היוצר של זוכה האוסקר סטיבן זאיליאן ("רשימת שינדלר") והמועמד לאוסקר ריצ'ארד פרייס ("צבע הכסף"), המבוססת על הדרמה "צדק פלילי" של ה-BBC. "ליל האירוע" בוחנת מקרה רצח מורכב המתרחש ברחובות ניו יורק: נאז, צעיר פקיסטני (ריז אחמד, "ג'ייסון בורן"), מואשם ברצח צעירה עמה בילה לילה קודם לכן. עורך דין חלקלק (המועמד ל"גלובוס הזהב" ג'ון טורטורו, "ברטון פינק") נחלץ לעזרתו ומנהל מאבק עיקש ונחוש, המספק הצצה למערכת המשפט הפלילי ולבתי הסוהר בארה"ב. עוד מככבים: מייקל קנת' וויליאמס ("הסמויה") ופול ספארקס ("בית הקלפים").

 

המבקרים בארץ שיבחו את "ליל האירוע" ואף כינו אותה "הסדרה הטובה של השנה" (פנאי פלוס). "יצירה אסתטית מאוד… ויחד עם זאת אין בה רגע נטול תעוקה ריאליסטית", נכתב עליה ב"הארץ", בעוד שב-YNET  היא תוארה כ"אחד המוצרים הטלוויזיוניים המהודקים, המותחים והמציאותיים שעלו על מסכינו בעת האחרונה". ב-MAKO קראו לה "מפגן של טלוויזיה מופתית" ואילו ב"מעריב" סיכמו: "אתם חייבים את זה לעצמכם".

 

מה-19.10, כל הפרקים חינם ב-HOT VOD ובהמשך גם ב-HOT Plus

 

משחקי הכס (Game Of Thrones)

 

סדרת הדגל המצליחה של HBO, המבוססת על סדרת רבי המכר "שיר של אש ושל קרח" מאת ג'ורג' ר. ר מרטין, היא ללא ספק אחת הסדרות המדוברות בעולם (ואף הוגדרה כך על ידי ה"גארדיאן" ב-2014). הדרמה הפנטסטית, שנוצרה על ידי דיוויד בניוף ודי.בי וייס, שברה השנה את שיא הזכיות לסדרה ב"אמי" עם 38 פסלונים – זאת, בנוסף לפרס "גלובוס הזהב", חמישה פרסי "סאג", פרס "בחירת המבקרים" ועוד.   

 

"משחקי הכס" מתרחשת בווסטרוז הבדיונית, ומגוללת את סיפור מאבקן של המשפחות השולטות בשבע הממלכות על כס הברזל הנכסף. מן הדרום החם, רוחש התככים, התשוקות והאינטריגות ועד לארצות המזרח הפראיות, מלכה צעירה מגייסת צבא אדיר לעזרתה. באותו זמן מגנה חומה אדירה של קרח על הממלכה שסועת-הקרבות מפני כוחות אפלים המאיימים עליה. מלכים ומלכות, אבירים, לורדים, בוגדים קושרי קשר ואנשים הגונים – כולם לוקחים חלק במשחקי הכס.

 

אנסמבל שחקנים אדיר מוביל את הסדרה, ביניהם אמיליה קלארק, פיטר דינקלג', שון בין, ריצ'ארד מאדן, קיט הארינגטון, ניקולאי קוסטר-וולדו, לנה האדי, מישל פיירלי, סופי טרנר ומייזי וויליאמס. בעונה השישית מגיעים להתארח גם הכוכבים הישראלים אניה בוקשטיין ויוסוף סווייד.

 

מה-27.10, כל הפרקים חינם ב-HOT VOD ובהמשך גם ב-HOT Plus

 

בנות (Girls)

 

הקומדיה זוכת שני פרסי "גלובוס הזהב" ושני פרסי ה"אמי" של היוצרת הצעירה לנה דנהאם, בהפקתו של ג'אד אפטאו ("בתול בן ארבעים").

 

מבט קומי ופורץ דרך על חייהן של קבוצת בנות בגילאי העשרים לחייהן בניו יורק, המורכבים מסיטואציות משפילות וניצחונות נדירים. "אני קולו של הדור, או איזשהו דור", מכריזה דמותה של דנהאם בתחילת הסדרה – והיא אכן מייצגת את דור ה-Y כפי שמעולם לא הוצג בעבר.

 

לצידה של דנהאם, המככבת בתפקיד הראשי, משתתפות גם ג'מיימה קירק, אליסון וויליאמס וזושה מאמט. עוד מככבים – אדם דרייבר ("מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"), אלכס קרפובסקי, אנדרו ראנלס ואבון מוס בכרך.

 

לקראת עליית העונה השישית של "בנות" בינואר הקרוב, יעלו כל פרקי העונות הראשונות בשידור מרתוני ב-HOT Plus וגם חינם ב-HOT VOD.

 

מה-2.11, כל הפרקים חינם ב-HOT VOD ומה-6.11, ימי ראשון-חמישי ב-22:55 ב-HOT Plus

 

Veep

 

זוכת "גלובוס הזהב" ג'וליה לואי-דרייפוס (שמוכרת יותר מכל בזכות דמותה ב"סיינפלד") מככבת בקומדיה הפוליטית השנונה של היוצר הבריטי ארמנדו לאנוצ'י ("The Thick of It"), שזכתה ב-12 פרסי "אמי" והיתה מועמדת לחמישה פרסי "גלובוס הזהב".

 

הסנטורית לשעבר סלינה מאייר (לואי-דרייפוס) מקבלת על עצמה משימה חשובה – לכהן כסגניתו של נשיא ארה"ב. אלא שהג'וב הזה לא דומה כלל למה שציפתה. "Veep" עוקבת אחרי מאייר והצוות שלה בעודם מנסים להשאיר חותם ולהנציח את המורשת שלהם, מבלי ליפול למשחקי הכוח הפוליטיים היומיומיים של הבית הלבן.

 

לצידה של לואי-דרייפוס מככבים גם יו לורי, טוני הייל, אנה צ'לומסקי, מאט וולש, טימותי סימונס, גארי קול וריד סקוט.

 

מה-2.11, כל הפרקים חינם ב-HOT VOD ובהמשך גם ב-HOT Plus

 

יש לבדוק גם

דם וכסף

דם וכסף Of Money And Blood "דם וכסף" ("Of Money And Blood") היא דרמת מתח …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.