יום חמישי , מרץ 28 2024
בלגרביה מאת ג'וליאן פלוז

בלגרביה

ספרו החדש של יוצר הסדרה עטורת השבחים "אחוזת דאונטון", זוכת שלושה פרסי האמי, ותסריטאי הסרט זוכה האוסקר "פארק גוספורד"

בלגרביה מאת ג'וליאן פלוז

חדש בהוצאת פן וידיעות ספרים

מאנגלית: אילן פן

רב מכר באנגליה ובארה"ב

"העבר, כפי שנאמר לנו פעמים רבות מספור, הוא ארץ זרה, שבה הדברים נעשים אחרת. זה אולי נכון — למעשה זאת האמת כשמדובר באמות מוסר או מנהגים, ובתפקידם של נשים, שלטון האצולה ומיליוני מרכיבים אחרים בחיי היומיום שלנו. אבל קיימות גם נקודות דמיון."

 

אהבה נכזבת, רמאות ותככי זהות מובילים את העלילה של הספר שצפוי לכבוש את אוהבי "אחוזת דאונטון" וחובבי התרבות הבריטית. תיאורי התלבושות, הכרכרות לאורך הדרכים והדמויות הססגוניות מקרב אצולת לונדון מספקים לקורא את כל שנדרש מהרומן התקופתי.

בערב 15 ביוני 1815, התאספו שמנה וסולתה של החברה הבריטית בבריסל, בנשף של הדוכסית מריצ'מונד – אירוע שהפך לאחת המסיבות הטרגיות בהיסטוריה. זהו ערב קרב ווטרלו, ורבים מהגברים הנאים שהשתתפו בנשף מצאו את עצמם ביום המחרת בשדה הקרב, נלחמים בכוחותיו של נפוליאון.

עבור סופיה טרנצ'ארד, בתו הצעירה והיפה של אחראי האספקה של מפקד הכוחות הבריטי, הדוכס מוולינגטון, הלילה הזה ישנה את הכל. אך רק כעבור 25 שנה, כשבני משפחת טרנצ'ארד ישתדרגו ויעברו לאזור האופנתי החדש של לונדון, בלגרביה, יבואו לידי ביטוי ההשלכות האמיתיות של הרגע הזה. משום שבעולם החדש, עולם שבו האצולה מוצאת את עצמה מתחככת במתעשרים החדשים, ישנם כאלה שמעדיפים שהסודות מן העבר יישארו קבורים.

ג'וליאן פלוז, שחקן, תסריטאי, סופר, במאי ומפיק עטור פרסים. ספריו הקודמים Snobs (2005) ו-Past Imperfect (2008), היו לרבי מכר בינלאומיים. פלוז גם כתב את הספרים שעובדו להפקות התיאטרון המוצלחות, "בית הספר לרוק – המחזמר" ומארי פופינס. הוא מתגורר בדורסט ובלונדון עם אשתו אמה.

 

"קלאסיקה מודרנית שממלאת בצורה מושלמת את הריק שהותירה אחריה הסדרה ׳אחוזת דאונטון׳" Daily Express | "העלילה מרובת הפתעות והדיאלוג צלול New York Times "| "סיפור חדש נפלאMail on Sunday "

 

336 עמ' | 98 ש"ח

יש לבדוק גם

לא סופרים את היהודים

פן הוצאה לאור וידיעות ספרים  רב-מכר של "הניו יורק טיימס" ספר השנה של "הסאנדיי טיימס" …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.