יום חמישי , אפריל 18 2024
שיאומי MI MAX

שיאומי משיקה את ה –MI MAX

‏25 ספטמבר 2016

 

הענק הדקיק:

 

שיאומי משיקה את ה –MI MAX , פאבלט ענק

עם סוללה עוצמתית במיוחד

 

אתר Pcadvisor: "על אף גודלו העצום, ה -Mi Max  של שיאומי הוא סמארטפון חתיך: הוא גדול והוא יפהפה. הפאבלט הזה מרגיש מהיר ומסוגל לבצע כל משימה שעולה על הדעת"

 

שיאומי, יצרנית הסמארטפונים מס' 1 בסין (לפי נתוני מכירות בסין לשנת 2015), משיקה היום בישראל באופן רשמי את אחד הסמארטפונים המרשימים והמיוחדים בעולם: 6.44 אינצ' של עוצמה אדירה, סוללה מטורפת, עיצוב דקיק ואלגנטי, מצלמות מתקדמות ושלל אפשרויות ייחודיות למסך בגודל כזה. יחד עם ה – MIUI 8, מערכת ההפעלה העדכנית של שיאומי, שהושקה לאחרונה,

ה – Mi Max  הוא מפלצת של עבודה ופנאי.

 

ה – Mi Max  של שיאומי, המיוצר במפעל פוקסקון בסין, הוא בעל מסך 6.44 אינצ', FULL HD 1080P ובמשקל של 203 גרם בלבד, מגיע עם המעבד המתקדם של קוואלקום Snapdragon 650, 6 ליבות במהירות GHz1.8. זיכרון אחסון 32GB + 3GB RAM, מצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל בעלת זווית רחבה של 85 מעלות, וגם סוללה מטורפת 4850mAh.

 

המחיר:

שיאומי Mi Max יימכר במחיר של 1,890 ₪.

ניתן לרכוש את המכשיר ברשתות בסט מובייל, KSP, מחסני חשמל, אופיס דיפו, ואתר שיאומי של היבואן הרשמי בישראל.

המכשיר משווק בישראל בצבע זהב.

אחריות יצרן: 5 שנים

לינק לסרטון על ה – MI MAX: https://www.youtube.com/watch?v=9AREWKzGypo

 

Androidauthority: "המצלמה המרשימה, חיי הסוללה המצוינים והביצועים החלקים הם סיבות מצוינות לרכישת המכשיר".

 

:CNET "לשיאומי Mi Max יש מסך מצוין, בגודל מסיבי של 6.44 אינצ' וחיי סוללה מטורפים באורכם".

 

אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בחברת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל: ה – Mi Max הוא יצירת אמנות מיוחדת של שיאומי, המיועדת למי שמעוניין לקבל את האיכות הידועה והמוערכת של שיאומי, באריזת אקסטרה  אקסטרה לארג'. מי שרוצה לראות סרט ממרחק, לקרוא ספר אלקטרוני מבלי להתכופף למכשיר או לצפות בתמונות ווידאו עם חברים, ה – Mi Max יתאים לו מאוד".

 

קורנפלד הוסיף כי, "ה – Mi Max  של שיאומי שאנו משיקים היום, הוא מיני מערכת קולנוע ביתית אישית, שהולכת עם המשתמש לכל מקום. פשוט לשלוף וליהנות מחוויית צפייה, קריאה ויצירת מסמכים, בלי לאתגר את העיניים. הוא משמש ככלי עבודה נוח בצורה בלתי רגילה בשל העובדה שהוא מכיל מסך גדול כל כך".

 

Xiaomi Mi Max

 

ה – Mi Max של שיאומי הוא בעל מסך ענק בגודל 6.44 אינצ' אבל קומפקטי במיוחד: רק  7.5 מ"מ עוביו ו – 203 גרם משקלו. חלקו הקדמי של Mi Max יושב בתוך גוף מתכת פרמיום אולטרה דקה. הקצוות המשופעות והעדינות של הזכוכית מובנות כיחידה אחת עם קצוות גוף המתכת. המסך מוגן על ידי Corning® Gorilla® Glass 3, למניעת נזקים ושריטות.

 

על אף גודלו האדיר, ניתן לתפעל אותו ביד אחת, והא נכנס כמעט לכל כיס. הקצוות המעוגלים משפרים את ההרגשה ביד, כך שה -Mi Max יושב בנוחות בכף היד.

 

ממשק המשתמש החדש, ה – MIUI 8, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד מרשמלו 6.0, מגיע במכשיר זה עם מספר רב של שינויים ותכונות חדשים, ההופכים את חיי המשתמשים לקלים ונוחים יותר.

 

מגוון עצום של ערכות נושא בחינם

ה – MI MAX, כמו גם שאר מכשירי שיאומי המגיעים עם ממשק ההפעלה החדש ה – 8MIUI , מאפשר בחירה והחלפת ערכות נושא בצורה פשוטה יותר, עם צבעים חדשים ונועזים שתוכלו להחליף גם לפי מצב הרוח שלכם.

 

סוללה ענקית 4850mAh

הסוללה של השיאומי Mi Max היא ללא עוררין אחת הסוללות העוצמתיות הקיימות כיום בתחום הסמארטפונים בעולם. 4850 mAh הופכים את הסוללה לחזקה ביותר של שיאומי עד היום, המאפשרת שימוש של לפחות יום שלם גם למשתמשים הכבדים שבינינו. למרות גודלה של הסוללה, המכשיר עצמו קל ודק מאוד.

 

שיאומי, שיודעת כי אחד הדברים החשובים ביותר למשתמשים הוא חיסכון בסוללה, דאגה לשלב בגרסה החדשה שתי תכונות במיוחד לצורך כך – הראשונה מצב "חיסכון בחשמל" שתפקידו "להקפיא" אפליקציות רצות ברקע ובכך להקל על המכשיר להמשיך ולהציג מהירות עבודה גבוהה. השנייה מאפשרת למשתמש עצמו לבחור אילו אפליקציות יופעלו אוטומטית עם עליית המכשיר (StartUp), מה שמביא לחיסכון משמעותי הן במהירות העבודה וכמובן גם בחיי הסוללה. מעבר לכך, שיאומי מאפשרת לנהל את השימוש בסוללה לכל אפליקציה באופן נפרד.

 

מצלמה

ה – Mi Max מצויד במצלמה ראשית 16MP עם עדשת 5 אלמנטים, זיהוי פוקוס אוטומטי (PDAF) מהיר, ומפתח צמצם F/2.0. מצלמת הסלפי הינה ברזולוציית 5 מגה פיקסל עם זווית רחבה (85 מעלות(, הניתנת להפעלה גם באמצעות הקול. הקלטת סרטי וידאו באיכות של 1080p וכמובן פונקציית Beautify המתקדמת שתגרום לכם להיראות במיטבכם בצילומי הסלפי.

 

שיאומי לא עוצרת כאן, ודואגת לשדרג גם את ממשק המצלמה, שהופך להיות מקצועי יותר, אך באותה נשימה גם פשוט וקל גם עבור הצלם המתחיל. ניתן להגדיר את כל פונקציות המצלמה על מצב אוטומטי עבור המשתמש הרגיל או על מצב ידני עבור המשתמש המקצועי.

 

היראו במיטבכם עם Beautify

אין זמן להתאפר? אל חשש. פונקציית Beautify, תוציא מכם את המיטב עם שימוש ב 36 פרופילי יופי חכמים. הפונקציה מחליקה את עורכם, מרחיבה את עיניכם, מצרה את הלחיים ועוד. השינויים הם דינאמיים ומתבצעים בזמן אמת.

 

עורך התמונות

אפשרויות עורך התמונות:

  • יותר אפשרויות להוספת אפקטים מיוחדים לתמונות.

  • הגדרות מתקדמות יותר להתאמת ושיפור התמונה.

  • ניתן להדביק סטיקרים ולהשתעשע עם תמונות.

  • תכונות סיבוב תמונה מדויקות יותר וגזירה של תמונות.

 

עורך הוידאו

זוהי תוספת מאוד נוחה וכיפית שהתווספה ל MIUI 8: ניתן לערוך סרטונים ב MIUI מבלי להשתמש באפליקציות צד שלישי. היישום קל ונוח לשימוש.

 

אפשרויות עורך הוידאו

  • חיתוך של קטע וידאו לקצר לסרטון קצר יותר.

  • הוספת טקסט על גבי הוידאו.

  • הוספת אפקטים על גבי הוידאו.

  • הוספת קול או מוזיקה על גבי הוידאו.

 

אבטחה

נמאס לכם מהודעות "ספאם" מטרידות או ניסיונות של אתרים לבצע הונאה על ידי הקלקה על קישורים חשודים? שיאומי משלבת ב – MIUI 8 מערכת מתוחכמת שדואגת לעקוב אחר השימוש שלכם ולהתריע על כך הודעת "ספאם" או כל פעולה חשודה אחרת שיכולה להעמיד אתכם בסכנה כלשהי.

 

הקלטת שיחות

המכשיר מגיע עם אפליקציית הקלטת שיחות מובנית נוחה וקלה לתפעול. ניתן להגדיר הקלטה אוטומטית של כל השיחות או להתחיל להקליט שיחה בלחיצת כפתור, גם לאחר תחילתה.

 

שלט אוניברסלי

ה – MI MAX מגיע עם חיישן אינפרא אדום ואפליקציה מובנית פשוטה ונוחה לשימוש, ההופכת את הפאבלט לשלט אוניברסלי המתאים למגוון רחב של מכשירים, החל מטלוויזיות, מערכות שמע וקולנוע ועד מזגנים.

 

צילום מסך ארוך

פונקציה נוספת חשובה ושימושית מאוד היא צילום מסך ארוך. במקום לצלם מספר צילומי מסך, ניתן לבצע צילום מסך אחד ארוך. הפונקציה שימושית מאוד בצילום של דפי אינטרנט, הודעות WhatsApp, מסמכי WORD וכדומה.  

 

תפריט קיצור דרך

פונקציה זו שהתווספה ל MIUI 8 דומה לזאת שיש ב IOS. תפריט קיצור הדרך יוצר כדור/עיגול קבוע על גבי המסך שדרכו ניתן לבצע חמש פעולות לפי התאמה אישית. פשוט נוגעים בכדור ומחליקים את האצבע לכיוון קיצור הדרך הרצוי כדי להפעיל אותו. אפשרות זו מעניקה שימוש נח ומהיר יותר במכשיר.  

 

מחשבון מתקדם

מחשבון ה MIUI מגיע עם תוספות רבות שימושיות ליום יום. ניתן לחשב המרה של שער מטבע חוץ של מדינות רבות, המתעדכן לפי השער היציג בעולם. בנוסף קיימות גם אפשרויות רבות של המרות כגון שטח, אורך, נפח, מהירות, מסה, משקל, טמפרטורה ועוד.


 

SIM כפול

ה – Mi Max מאפשר שימוש בשני כרטיסי SIM בגדלים שונים בו זמנית, או שימוש בכרטיס SIM וכרטיס הרחבה לזיכרון microSD עד 128GB.

 

טביעת אצבע מהירה ובטוחה

חיישן טביעת האצבע מאפשר כניסה מהירה ומאובטחת לקבצים ומידע בלחיצה בודדת. דיוק טביעת האצבע משתפר עם הזמן בכל נגיעה. ניתן לנעול אפליקציות, להסתיר תיקיות, לנעול פתקים ואף להפעיל מצב ילדים, המאפשר הגבלת גישה לאפליקציות המותקנות על המכשיר.

 

Mi Mover

זהו יישום מובנה חשוב ייחודי של שיאומי, המאפשר ייבוא בקלות של המידע והקבצים בלחיצת כפתור. בשימוש בנקודה חמה של המכשיר ניתן להעביר מידע במהירות של 6Mbps. מתאים לשימוש עם מכשירי אנדרואיד שונים.

 

מצב קריאה

קריאה בטלפון לזמן ארוך חושפת אותנו לקרני אור כחול מזיקות הגורמות לנו לאימוץ העיניים. מצב קריאה מונע זאת בכך שהוא מפחית את רמת קרני האור הכחול הנפלטת מהמסך. מצב הקריאה משנה את המסך לגוון צהוב חיוור עדין ונוח יותר לעין. מחקרים מוכיחים כי קרני האור הכחול מדכאים את הפרשת המלטונין ובכך פוגעות בשינה. מצב קריאה מפחית את קרניים אלה כך שתוכלו לישון טוב יותר בלילה.

 

שכפול אפליקציות – Cloned App

פונקציה ייחודית ומעניינת מאוד ב MIUI 8 היא שכפול של אפליקציה הנקרא גם Cloned App. הפונקציה מאפשרת לשכפל אפליקציה ולמעשה להשתמש באותה אפליקציה עם שני בסיסי נתונים שונים, דבר המאפשר להשתמש באפליקציה עם על שני משתמשים או יוזרים שונים.

יתרונות:

  • ניתן לשים 2 כרטיסי SIM במכשיר ולהתקין את אפליקציית ה WhatsApp עבור כל אחד מכרטיסי הסים, ללא צורך בשימוש במכשיר נוסף על מנת להגדיר אותו לכרטיס ה SIM השני.

  • ניתן לשכפל משחק ובכך לשחק בו עם שני משתמשים שונים.

  • מאפשר להשתמש בשני צמידי Mi Band (בקרוב בייבוא רשמי) על טלפון אחד.

 

שטח שני –Second Space

שטח שני הינה אחת הפונקציות המורכבות ביותר איתה התמודדו מפתחי ה MIUI בבניית הפיצ'ר. היא דומה מאוד לרעיון העבודה של מספר משתמשים על גבי Windows, כאשר ישנם מספר משתמשים העובדים על אותו המחשב. הפונקציה יכולה להיות שימושית יותר למשתמשים שחולקים את הטלפון עם חברים או בני משפחה, למשל כשיש טלפון נייד שהילדים יוצאים מהבית ולוקחים אותו איתם, או לשימושים המתאימים למשתמשים שמעוניינים להפריד בין אפליקציות ותוכנות הקשורות לעבודה ואחרות הקשורות לשימוש הפרטי.

 

יתרונות:

  • הסתירו את המידע האישי שלכם מבלי שחבריכם יבחינו שהסתרתם אותם.

  • הרגישו בנח לחלוק את הטלפון שלכם עם משפחה וחברים, שימושי בעיקר בשימוש של שני כרטיסי SIM.

  • שטח שני יכול להיות שימושי כאשר נותנים למישהו את המכשיר להתרשמות מבלי לחשוף מידע אישי.

  • ניתן להיכנס עם משתמשים שונים ועם סיסמאות שונות במסך הנעילה.


 

  • שימוש באותה אפליקציה לשני המשתמשים, עובד באותה שיטה של שכפול האפליקציות המשתמשות במסדי נתונים שונים אך הנתונים הבסיסיים של האפליקציה נשארים זהים. בכך ניתן לחסוך בשטח אחסון.

 

המסך

 

מקסמו את חוויית הקריאה

Mi Max משמש גם כקורא ספרים אלקטרוני. התצוגה הגדולה מציגה יותר מילים בדף, כך ניתן לדפדף פחות בין דפים. זו הדרך הטובה ביותר לקרוא ספרים, מגזינים, וכתבות כשאתם בדרכים.

 

מקסימום סרטים והופעות

ה – Mi Max מאפשר חוויות קריאה וצפייה בסדרות וסרטים בכף היד, ללא כל מאמץ, כולל קריאת כתוביות בלי בעיה.

 

המשרד בכף היד

דוחות, מסמכים ומצגות נראים טוב במיוחד ב – Mi Max. ניתן לערוך תוכן ישירות על הטלפון הנייד ולמקסם את יעילות העבודה גם מחוץ למשרד.

 

מקסימום מפה על המסך

ה – Mi Max מציג חלק גדול יותר מהמפה, כך שלא צריך לאמץ את העיניים על מסך הטלפון. התצוגה הגדולה הופכת את חיפוש הכתובות לנוחה יותר.

 

מעבד וזיכרון

ה – Mi Max, מגיע עם המעבד העוצמתי Snapdragon 650 בעל 6 ליבות במהירות GHz1.8, המבטיח שמירה על עבודה רציפה וחלקה. זיכרון אחסון של 32 ג'יגה + GB3 RAM.

 

מערכת ההפעלה של שיאומי MIUI 8:

שיאומי נוסדה בשנת 2010 כחברת תוכנה, שפיתחה מערכת הפעלה מתקדמת לסמארטפונים, שזכתה במהירות שיא לקהל ענק של אוהדים. מדובר במערכת הפעלה המתעדכנת ומשתדרגת כל הזמן, בהתאם לחוות דעת והמלצות של אוהדי החברה, המשתמשים עצמם, ברחבי העולם (שיאומי מתייחסת למשתמשי המוצרים שלה כאוהדים ולא כלקוחות). מערכת ה – MIUI מבוססת על סביבת אנדרואיד אך נבנית ומשתפרת באופן תמידי באמצעות "חכמת ההמונים".

 

יותר מ – 170 מליון משתמשים במערכת ההפעלה MIUI, שהותאמה באופן מושלם ל- Mi Max ומציגה פונקציות חדשות וייחודיות. שיאומי הוסיפה מאפיינים פורצי דרך ל – MIUI 8, שהושק לאחרונה, ביניהם: אלפי טפטים ותצוגות שונות ומעוצבות, שכפול אפליקציות, ריבוי משתמשים ועוד המון פונקציות מתקדמות.

 

לינק לסרטון על MIUI: https://www.youtube.com/watch?v=7gukMzAQBSk

 

מפרט טכני

כללי:

  • מעבד ביצועים גבוהים – Snapdragon 650  

  • סוללה בדחיסות גבוה  (4850mAh(typ

  • מסך – 6.44 אינצ'

  • זיהוי טביעת אצבע – פתיחה אולטרה מהירה

  • 4G Dual-SIM – תמיכה מלאה ב LTE

  • מצלמת PDAF  – 16MP

  • מצלמת סלפי – MP5

 

מעבד וזיכרון

זיכרון 3GB RAM + 32GB Flash

Snapdragon 650 hexa-core 1.8GHz max

Adreno 510 600MHz

 

תומך בכרטיס זיכרון חיצוני עד 128GB  (פורמט Vfat)

 

מידות

גובה: 173.1מ"מ

רוחב: 88.3מ"מ

עובי: 7.5מ"מ

משקל: 203 גרם

 

סוללה

 סוללה בדחיסות גבוהה4850mAh (typ) / 4760mAh (min)

לא ניתנת לשליפה

מטען 5V/2A

 

מצלמה ווידאו

מצלמה אחורית 16MP

עדשת 5 אלמנטים , מפתח צמצם ƒ/2.0

פלאש דו-גווני

תומך PDAF

שיפור תמונה בתאורה נמוכה

HDR

פנורמה

מצב פרץ (Brust mode)

זיהוי פנים

פילטרים בזמן אמת

 

מצלמה קדמית 5MP

וידאו באיכות 1080p/720p, 30fps

הילוך איטי 720p, 120fps

 

תצוגה

6.44" (16.4ס"מ) מסך מובנה

450nit בהירות גבוהה

רזולוציה 1920*1080, 342 PPI, יחס קונטרסט 1:1000

72% סולם צבעים NSTC

Corning® Gorilla® Glass 3

 

תצוגת אור שמש

תצוגת לילה

מצב קריאה

התאמת טמפרטורת הצבע

 

קישוריות

4G Dual-SIM

802.11a/b/g/n/ac dual-band Wi-Fi, MU-MIMO enabled
Wi-Fi Display,Wi-Fi Direct
Bluetooth 4.2, Bluetooth HID

 

בחירה של 2 אפשרויות למגירת ה SIM

Nano SIM + Micro SIM, או Micro SIM  + זיכרון  MicroSD


 

חיישנים

  • אינפרה אדום

  • ג'ירוסקופ

  • חיישן תנועה

  • חיישן קרבה

  • חיישן HALL

  • מצפן אלקטרוני

  • חיישן תאורה סביבתית

יש לבדוק גם

וידאו מצחיק: אוליבר נגד פוש

ג'ון אוליבר משוכנע, שיש לנו יותר מדי הודעות פוש בנייד. הוא צודק, כמובן, ומסביר זאת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.