יום חמישי , אפריל 18 2024
לוגו פופ טארטס

LG ופולקסווגן מתחייבות לייצר יחד פלטפורמת שיתוף לכלי רכב

LG ופולקסווגן מתחייבות לייצר יחד פלטפורמת שיתוף לכלי רכב


 

שתי החברות המובילות בתחום האלקטרוניקה ותעשיית הרכב חוברות יחד לקידום החדשנות בשוק כלי הרכב המחוברים לרשת

 

חברת LG Electronics ופולקסווגן חתמו היום על מסמך הבנות המסכם את התחייבותן לשיתוף פעולה במחקר ופיתוח של פלטפורמת השיתוף בדור הבא של כלי הרכב.  

 

במעמד החתימה במטה הראשי של פולקסווגן בוולפסבורג, גרמניה, נכחו הדרגים הגבוהים של LG, ביניהם ריצ'רד צ'וי, ראש מחלקת LG Cloud Center ולי סאנג- וונג, ראש המעבדה לחקר מערכות תקשורת ברכבים מטעם חברת LG. את חברת פולקסווגן ייצגו פרופסור תומאס פורם, ראש מחלקת האלקטרוניקה והמחקר בתחום הרכב ורוברט קאטנר, העומד בראש מחלקת המחקר למערכות המידע לרכב.

 

שתי החברות יעבדו יחד על מנת לפתח פלטפורמת Cross-Over לשיפור קישוריות ונוחות ברכב. מטרת הפלטפורמה החדשה, תוך שימוש בטכנולוגיית הענן החדשה ביותר, היא להציע לנהגים  חוויה דיגיטלית חלקה וגישה למאפיינים כגון גישה לשירותי בית חכם ושירותים מבוססי מיקום מרכביהם.

 

במהלך השנים הקרובות, LG ופולקסווגן ישתפו פעולה למען השגת המטרות הבאות:

  • פיתוח טכנולוגיות שיאחדו בין הבית החכם למכונית, כך יוכלו הנהגים לשלוט ולהשגיח על מכשירים חכמים בביתם כמו תאורה, מערכות אזעקה לבית ומוצרי אספקה ביתית- כבר מהדרך.

  • פיתוח מרכז התראות המסוגל להבין הקשרים ושולח הודעה בצורה אינטואיטיבית ובטוחה שגם יספק המלצות אופטימיזציה עבור תגובת הנהג בהתבסס על מצבים בזמן אמת.

  • פיתוח טכנולוגיית "בידור ומידע" משופרת לדור הבא של המכוניות המחוברות לרשת.


 

"פולקסווגן דוהרת קדימה בתחום הדיגיטציה של מוצריה," אמר פרופסור פורם במעמד חתימת ההסכם הרשמי. "במצבים אלה, ההתמקדות היא תמיד בלקוחות. בשבילם נוחות, בטיחות ויעילות אנרגטית משחקים תפקיד מרכזי. חברת LG היא שותפה חזקה ואמינה כשזה נוגע ליישום פיצ'רים חדשים ואחת ממובילי הדרך בחדשנות בתחום משק הבית המרושת. אנו מצפים לעבוד עם LG ולפתח בעתיד פתרונות בית חכמים, פשוטים וקלים לשימוש עבור לקוחותינו שישולבו אל מערכות הרכב שלנו."

 

" LG Electronicsופולקסווגן חוברות יחד על מנת לפתח את הדור הבא של פלטפורמת המכוניות המחוברות לרשת המאפשרת אינטגרציה רחבה עם שירותי בית חכם ואימוץ טכנולוגיות קישוריות פתוחות ל-IOT" אמר ריצ'רד צ'וי,  ראש מחלקת LG Cloud Center. "אנו סבורים שהמומחיות של LG בתחום הטכנולוגיה הביתית החכמה יחד עם המנהיגות של פולקסווגן בתחום הרכב יחוללו מהפכה בדרך שבה נהגים מתנהלים עם הרכב שלהם."

 

הסכם זה הוא דוגמא ליחסים ארוכי הטווח ולתועלת ההדדית שהתפתחה עם השנים בין LG ופולקסווגן. LG הייתה אחת מחברות האלקטרוניקה הראשונות שראתה את עצמה מחויבת לתעשיית הרכב עם השקת מחלקת חלקי הרכב שלה ביולי 2013. אפילו לפני כן, כבר בשנת 2007 עבדה חברת LG בצמוד לפולקסווגן, תוך שהיא מספקת מוצרי אודיו וויז'ואל מתקדמים  לרכבים ומבססת את מעמדה כאמינה וחדשנית מבחינה טכנולוגית.

 

בחודש מרץ 2015, חברת הבת של פולקסווגן Italdesign Guigiaro חשפה את מכונית הקונספט GEA בתערוכת הרכב בז'נבה, ובה שבעה רכיבים מרכזיים שסופקו ע"י LG Electronics. בין הרכיבים שהוצגו- תצוגה הולוגרפית, שעון חכם, מנורה ומצלמה אחוריות. בחודש יולי, נבחרה LG כספק האלקטרוניקה של פולקסווגן וכן נרשמה גם כחברה שותפה בתכנית ה-FAST (Future Automotive Supply Tracks). מוקדם יותר השנה בתערוכת ה-CES, הציגו בהצלחה שתי החברות שירותי בית חכמים מתקדמים הנשלטים בשלט רחוק מהרכב.

 

יש לבדוק גם

מבצע ב-LG

LG במבצע לקראת הקיץ כל מי שרוכש LG G6 מקבל שעון חכם LG WATCH STYLE …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.