יום חמישי , אפריל 18 2024
Mi 5 של שיאומי, צילום יח"צ

מכשיר הדגל החדש של שיאומי הגיע לישראל

Mi 5, סמארטפון הדגל של חברת שיאומי,

הגיע לישראל

 

חברת המילטון השיקה בישראל את אחד הסמאטרפונים האיכותיים, הקלים והמהירים בעולם: ה – Mi 5, סמארטפון הדגל של חברת שיאומי (Xiaomi). אחריות יצרן: 5 שנים

 

שיאומי, יצרנית הסמארטפונים מס' 1 בסין (לפי נתוני מכירות בסין לשנת 2015), השיקה בישראל את סמארטפון הדגל שלה, ה – Mi 5, שנחשב לאחד הסמארטפונים המהירים בעולם כיום. עם טכנולוגיות פורצות דרך, מפרט משודרג ועיצוב מעורר השראה, ה – Mi 5  לא ממצמץ מול מכשירי הדגל של אפל וסמסונג, בהבדל אחד משמעותי: המחיר.

 

ה – Mi 5  של שיאומי, המיוצר במפעל פוקסקון בסין, הוא בעל מסך 5.15 אינצ', FULL HD ובמשקל זעיר של 129 גרם בלבד, מגיע עם המעבד המתקדם של קוואלקום Snapdragon 820, זיכרון 32GB UFS 2.0 Flash, 3GB RAM, מצלמה אחורית של 16 מגה ומצלמה קדמית של 4 מגה, סוללה 3000mAh.

 

המחיר:

שיאומי Mi 5 יימכר במחיר של 2,490 ₪.

ניתן לרכוש את המכשיר ברשתות בסט מובייל, KSP, מחסני חשמל, אופיס דיפו, קרביץ, אלמ דיוטי פרי, BIG BOX.

אחריות יצרן: 5 שנים

    

אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בחברת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, אמר: "חברת שיאומי, כהרגלה, הצליחה לייצר מכשיר פרימיום, שמורכב מהטכנולוגיות ומהחומרים האיכותיים ביותר הקיימים בעולם. שיאומי לא חסכה במאום בכדי לספק לאוהדים שלה בעולם את המכשיר הכי טוב והכי חתיך שניתן לייצר כיום. למרות מחירו הנוח, ה Mi 5 מתחרה ראש בראש במכשירי הדגל של אפל וסמסונג, ואף עולה עליהם בפרמטרים רבים".

 

"ה – Mi 5 מצויד באחת המצלמות הטובות ביותר בעולם כיום, המשלבת טכנולוגיות ייצוב ועיבוד תמונה המתקדמות ביותר. המצלמה מצליחה להפיק תמונות מקצועיות לכל דבר ועניין".

 

קורנפלד הוסיף כי, "מנתונים שאנו מקבלים מהנהלת חברת שיאומי, עולה כי סדרת המכשירים האחרונה כמעט ו"לא רואה מוסך". מדובר במכשיר אמין ויציב בצורה יוצאת דופן, ועל כן החלטנו להעניק לרוכשים בארץ 5 שנות אחריות יצרן".

 

 

Mi 5

 

המצלמה – פריצת דרך בטכנולוגית המצלמה עם 4-axis OIS

מייצב התמונה האופטי (OIS) 4-axis ששולב ב – Mi 5, נמצא בדרך כלל רק במצלמות מקצועיות ומהווה שדרוג ניכר ממצלמות 2-axis OIS הרגילות. הרכיב מפיק סרטי וידאו יציבים יותר ותמונות נקיות יותר בכל מצב, כולל במצבי אור נמוכים.

 

ה – Mi 5 מייצר תמונות חדות וברורות יותר בכל מצב. מבחוץ, עדשת הספיר המובנת מגנה מפני שריטות ונזקים. בפנים, חיישן Sony IMX298 16MP מעניק הפרדת צבעים נקיה יותר יחד עם deep trench isolation (DTI).

 

המייצב האופטי המהפכני, 4-axis (4 קוטבי), מונע תנועות ורעידות בכל הכיוונים. באמצעות כיול מודול המצלמה בזמן אמת, תמונות ווידאו נשארים חדים כסיכה ויציבים. המצלמה מזהה רעידות מלמעלה מ 8 כיוונים דרך חיישני gyroscope וה accelerometer ומכיילת את המנוע המיקרוני לשינויי המיקום של תנועת המצלמה. טכנולוגיה פורצת דרך זו מעניקה תמונות נקיות ויציבות ווידאו באיכות גבוהה מאוד.

 

לילה בלי רעשים

המצלמה של שיאומי לוקחת מספר שוטים ומרכיבה אותם יחדיו. בכך היא מבהירה את האזורים החשוכים תוך שמירה על הפרטים הקטנים שבחושך, ויוצרת תמונות חדות וברורות גם בחושך.

 

מצלמה קדמית 4MP, 2 מיקרון לפיקסל

מה הייתם בוחרים, יותר פיקסלים או פיקסלים טובים יותר? יותר פיקסלים יכולים להגדיל את רזולוציית התמונה, אך חיישן פיקסל גדול משפר את איכות התמונה באופן משמעותי. פיקסל גדול יותר לוכד יותר אור וגורם לאור מורכב ולפרטים להיות ברורים מתמיד. זה עדיין מספק רזולוציה גבוהה של 2688 x 1512 כך שניתן להדפיס ולפתח תמונות סלפי עד לגודל של 20".

 

וידאו 4K

ה – Mi 5 מצלם וידאו באיכות 4k.

 

סוללה

למרות קלילותו, הוא עדיין מכיל סוללה עוצמתית וגדולה של  3000mAh שיאפשרו לכם לצפות ב 7 סרטים בטעינה מלאה. הדבר מתאפשר בזכות טכנולוגיית הסוללה המגדילה את צפיפות האנרגיה. התוצאה היא סוללה קלה ודקה עם אנרגיה לאורך זמן.

 

תצוגת 16 לדים – גאוותה של שיאומי:

ל – Mi 5 יש מסך 5.15" עם יותר מ 2 מיליון פיקסלים ו 6 טכנולוגיות מסך שונות הטבועות בתוכו. בזכות שילוב 16 נורות לד חסכוניות באנרגיה, התצוגה של ה -Mi 5  מסוגלת להגיע לבהירות של 600-nit תוך שמירה על תצוגה תוססת ורוויית צבעים. זה 30% בהיר יותר ממכשיר ה – Mi 4 ובהיר משמעותית ממסכי 5", המשתמשים בדרך כלל ב – 12 עד 14 נורות לד. שיאומי התאימה כל שכבת תצוגה, בשימוש בחומרים הטובים ביותר כדי לשמור על רמת השתקפות נמוכה מ 4.62-5.4%.

 

מהירות – UFS 2.0 שומר זיכרון מהר יותר ב 87%

מעבד רב עוצמה זקוק לאחסון פנימי בהתאם. UFS 2.0 הוא הדור הבא של רכיבי הזיכרון המשפרים את מהירות האחסון עד ל 87% בהשוואה ל eMMC 5.0. מעניק שליפת נתונים למשחקים ותמונות באופן מהיר ביותר. ה Mi 5 לא רק מגיב מהר יותר, הוא מתמודד בהצלחה עם יותר משימות בו זמנית.

 

מעבד גרפי Adreno 530

מהיר יותר ב 40% מדור המעבדים הגרפים הקודם של Adreno, מספק הפעלה חלקה, תגובה מהירה יותר וגרפיקה ריאליסטית יותר. ה – Mi 5 פועל ברמה של קונסולת משחקים, גם במשחקי הגרפיקה המורכבים ביותר.  

 

עיצוב ומשקל: גוף זכוכית 3D אולטרה-קל, אולטרה-דק

ה – Mi 5 עשוי גוף זכוכית 3D פרמיום, בעל טקסטורה חלקה המקנה מראה ותחושה יוקרתית, בעל קצוות קעורים בצדדים, המתמזגים באופן נקי לתוך מסגרת הזכוכית. המכשיר משוריין ב Gorilla Glass 4 להענקת עמידות וחוזק. ה – Mi 5 קל מאוד ושוקל 129 גרם בלבד ומתאים בנוחות לכף היד. קלות המכשיר בשילוב עם הקצוות המחודדות של גוף הזכוכית 3D מעניקה אחיזה נוחה במיוחד בכף היד.

 

לחצן בית קרמי עם חיישן טביעת אצבע

שיאומי השקיעה מאמץ אדיר בתגובתיות ורגישות החיישן, כך שה – Mi 5 נכנס לפעולה בנגיעה רכה. שיאומי בחרה במשטח קרמי שיעטוף את חיישן טביעת האצבע בשל עמידותו וקשיחותו. משטח קרמי נחשב לטוב יותר ממשטח ספיר בשל רגישותו.

 

מערכת ההפעלה של שיאומי MIUI 7:

שיאומי נוסדה בשנת 2010 כחברת תוכנה, שפיתחה מערכת הפעלה מתקדמת לסמארטפונים, שזכתה במהירות שיא לקהל ענק של אוהדים. מדובר במערכת הפעלה המתעדכנת ומשתדרגת כל הזמן, בהתאם לחוות דעת והמלצות של אוהדי החברה, המשתמשים עצמם, ברחבי העולם (שיאומי מתייחסת למשתמשי המוצרים שלה כאוהדים ולא כלקוחות). מערכת ה MIUI מבוססת על סביבת אנדרואיד אך נבנית ומשתפרת באופן תמידי באמצעות "חכמת ההמונים".

 

יותר מ 170 מליון משתמשים במערכת ההפעלה MIUI, שהותאמה באופן מושלם ל- Mi 5 ומציגה פונקציות חדשות וייחודיות. שיאומי הוסיפה מאפיינים פורצי דרך ל MIUI 7, ביניהם: אלפי טפטים ותצוגות שונות ומעוצבות, Mi Mover, מצב קריאה ועוד.

 

Mi Mover

זהו יישום מובנה חשוב ייחודי של שיאומי, המאפשר ייבוא בקלות של המידע והקבצים בלחיצת כפתור. בשימוש בנקודה חמה של המכשיר ניתן להעביר מידע במהירות של 6Mbps. מתאים לשימוש עם מכשירי אנדרואיד שונים.

 

מצב קריאה

קריאה בטלפון לזמן ארוך חושפת אותנו לקרני אור כחול מזיקות הגורמות לנו לאימוץ העיניים. מצב קריאה מונע זאת בכך שהוא מפחית את רמת קרני האור הכחול הנפלטת מהמסך. מצב הקריאה משנה את המסך לגוון צהוב חיוור עדין ונוח יותר לעין. מחקרים מוכיחים כי קרני האור הכחול מדכאים את הפרשת המלטונין ובכך פוגעות בשינה. מצב קריאה מפחית את קרניים אלה כך שתוכלו לישון טוב יותר בלילה.


 

מפרט טכני – סמארטפון Xiaomi Mi 5  

מעבד

Qualcomm Snapdragon 820 Kryo 1.8GHz CPU

 

מעבד גרפי

Adreno 530 GPU

 

תצוגה

תצוגה אולטרה בהירה 5.15"  – 13.08 ס"מ
בהירות 600-nit
רזולוציה 19201080*
צפיפות 428ppi
יחס ניגודיות 1500:1
סולם צבעים 95% NTSC

 

זיכרון

זיכרון אחסון 32GB UFS 2.0

זיכרון מעבד 3GB LPDDR4 dual-channel RAM

 

מצלמה

מצלמה אחורית  Sony IMX298 16MP

4-axis OIS מכוייל ל 8 כיוונים
עדשת 6 שכבות, מפתח צמצם  f/2.0
כיסוי עדשה מזכוכית ספיר
פלאש דו גווני

 

מצלמה קדמית 4MP

Beautifyעם 36 פרופילי יופי חכמים
2-micron pixelsגדול, מפתח צמצם f/2.0,
עדשת זווית רחבה 80°
Mi Video Callעם Beautify בזמן אמת
ספירה לאחור בסלפי
זיהוי פנים

 

סוללה

סוללה 3000mAh (typ) / 2910mAh (min) lithium-ion polymer
לא ניתנת לשליפה
טעינה מהירה 3.0
חיבור USB Type-C reversible

 

מידות

גובה: 144.55 מ"מ
רוחב: 69.2 מ"מ
עובי: 7.25 מ"מ
משקל: 129 גרם

 

תדרים ורשתות נתמכות

4G dual SIM (2 x nano SIM slots)

FDD-LTE: B1 / B3 / B5 / B7
TD-LTE: B38 / B39 / B40 / B41
TD-SCDMA: 1900 / 2000MHz
WCDMA: 850 / 900 / 1900 / 2100MHz
GSM: 850 / 900 / 1800 / 1900MHz

תומך כל הרשתות

 

קישוריות

802.11a/b/g/n/ac dual-band Wi-Fi, MU-MIMO enabled
Wi-Fi Display,Wi-Fi Direct
Bluetooth 4.2, Bluebooth HID
פונקציונליות מלאה, NFC  תומך קריאה/כתיבה card emulation ,ו P2P –

 

חיישנים:

  • טביעת אצבע

  • אינפרה-אדום

  • ג'ירוסקופ

  • Accelerometer

  • חיישן קרבה

  • Ambient light sensor

  • חיישן HALL

  • מצפן אלקטרוני

  • ברומטר

 

GPS

  • GPS

  • AGPS

  • GLONASS

  • BeiDou positioning

 

מערכת הפעלה

MIUI המפותחת ע"י היצרן ומבוססת ANDROID

כולל עברית מובנת ומתעדכנת בעדכוני FOTA

 

תמיכה במולטימדיה

MP4, M4V, MKV, XVID, WAV, AAC, MP3, AMR, FLAC, APE, DSD

תומך כל הפורמטים

 Mi 5 של שיאומי, צילום יח
Mi 5 של שיאומי, צילום יח"צ
Mi5

יש לבדוק גם

חנות שיאומי בישראל

חנות שיאומי הרשמית הראשונה בישראל תושק באירוע חגיגי ב-22.8.18 עם מבצעים שוברי שוק קבוצת המילטון, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.