יום שישי , אפריל 19 2024
הוט HOT

מופעי במה ב-HOT

HOT יוצאת במהלך אסטרטגי רחב היקף

לקהל הילדים והנוער לרגל החופש הגדול:  

  • לראשונה HOT תעלה שני מופעי במה ייחודים לגיל הרך ולילדים ונוער בהשתתפות כוכבי הילדים מהסדרות המובילות ביניהן, גאליס, השכונה,  נעלמים,  רינת,  הקלמרים ועוד

      לקוחות HOT ייהנו מהמופע במחיר מוזל של 19.90 ₪

  • כמו כן מעלה את 'חגיגת קיץ מטורפת' – קטגוריה ייעודית וחינמית של תכני ילדים לחופשת הקיץ ב – HOT VOD young

את המהלך ילווה קמפיין טלוויזיה ודיגיטל שיציג את מגוון התכנים של HOT בכיכובם של כוכבי הילדים של HOT VOD  young והצמד הכי מדובר של הקיץ בן אל תבורי וסטטיק

מנכ"ל HOT טל גרנות גולדשטיין: " HOTיוצאת במהלך אסטרטגי בתקופת הקיץ המציב את הילדים והנוער במרכז. כחברה המחויבת לספק  לקהל לקוחותיה עולם תוכן עשיר ואיכותי, החלטנו להעצים את חווית הצפייה ולהנגיש אותה אל מחוץ למסכי הטלוויזיה. לפיכך בחרנו להעלות מופע ייחודי לילדים ובני נוער, בבלעדיות למנויי HOT, עם מיטב כוכבי הילדים מהסדרות המדוברות ביותר של החברה".


 

לרגל הקיץ יוצאת חברת HOT במהלך רחב היקף בעולם הילדים והנוער.  HOT VOD YOUNG LIVE מופעים לילדים ונוער באולם המופעים החדש (סיטי הול) בסינמה סיטי גלילות עם מיטב כוכבי הילדים מהסדרות המובילות של HOT וכמדי שנה חוויית תכני קיץ ב-VOD המוביל לילדים.  

 

"HOT VOD YOUNG LIVE''  

לראשונה תצא החברה מהמסך ותעלה לקדמת הבמה במופע ייחודי לילדי HOT בהשתתפות כוכבי הילדים והנוער של  HOT.

המופעים יתקיימו בין התאריכים ה 21-24 לאוגוסט באולם המופעים החדש (סיטי הול) בסינמה סיטי גלילות. מופעי הילדים נבנו במיוחד עבור HOT עם מיטב הכוכבים מתוכניות הילדים הבלעדיות של HOT. המופעים יתקיימו בשני פורמטים שונים המותאמים לשתי קבוצות גיל: קטנטנים וילדים ונוער במטרה לתת מענה לכל המשפחה ולכל הגילאים. לקוחות הוט יהנו ממחיר של 19.90 ₪ לכרטיס במקום 69 ₪ (לארבעה כרטיסים ראשונים) .

בתוכנית:

  • במופע HOT VOD YOUNG LIVE  לקטנטנים יככבו: רינת גבאי, שי ורועי, דוקטור ליבי, עומרי והפיה יעלי, חיפזון וזהירון ולהקת הבאגיס.

  • במופע HOT VOD YOUNG LIVE לילדים ונוער יככבו: דניאל מורשת ושירן סנדל מגאליס, תותי וניר מהשכונה, ענבל ביבי וגאיה גור אריה מנעלמים ואודי ואביעד הקלמרים.

 

הפקה מוסיקאלית, בן זיידמן (מותק של פסטיבל, בילי אליוט), על הכתיבה והבימוי אמון אבישי בן-גל (הפסטיגל). הפקה: מותק של הפקות וירון פלד (מותק של פסטיבל, הפסטיגל).

 

נדב חנין, מנהל חטיבת השיווק HOT: "כחלק מתפיסת החוויה לכל המשפחה שמספקת HOT ללקוחותיה, ומתוך הבנה של האתגר שטמון בחודשי הקיץ,  החברה מציעה מעטפת של בילוי בטוח ואיכותי לקיץ הן על המסך הן על הבמה,  במחיר נגיש ונוח".

 

חגיגת קיץ מטורפת ב-VOD  חינם                                       

 

גם השנה תעלה ב-HOT VOD Young  קטגוריה ייעודית חינמית של תכני ילדים לקיץ. הקטגוריה, שתעלה ב-30.6, תחכה לילדים כבר בשובם הביתה מיום הלימודים האחרון ותישאר זמינה עד סוף החופש הגדול ב-31/8. ב-1 באוגוסט יעלה גל נוסף של תכנים חדשים. במסגרת גל התכנים הראשון יעלו תכנים רבים ומגוונים, ביניהם שלוש הפקות מקור חדשות ובלעדיות:

'אם אני נסיכה' – רינת בשירי אהוד מנור – לאחר הצלחות קודמות של הפקות מקור של רינת בשירי היוצרים עודי חיטמן, צביקה פיק ונעמי שמר.

'הקלמרים' – בתיכון ארזים בכפר סבא התלמידים נכנסים לכוננות ספיגה: שני שוטרי הילדים הכי מופרעים בטלוויזיה חוזרים בעונה חדשה/חמישית: גדולה ומצחיקה יותר.

'קיץ עם קצפת ותות' – הסדרה שמביאה לקטנטנים את תופעות מזג האוויר חוזרת עם שלושה פרקים חדשים לקיץ!

 

בנוסף יעלו גם למעלה מ-40 סדרות אהובות, עם כל הכוכבים המוכרים:

בובספוג, ראש גדול, סנדוקאי צ'מפיונס, גרוויטי פולס, בוב הבנאי, צ'יקה ומפירו, מועדון החברים של מיקי מאוס, מפרץ ההרפתקאות, ארתור, ספיידרמן, קייסי אנדרקאבר, אקסטרים פוטבול, מאשה והדוב, ג'וליאן המלך!, אי-שרדות מסביב לעולם, מועדון ווינX, אספרנסה, כנפי הרעם בפעולה, דינוטרקס, מולאנג, תומאס הקטר, הרפתקאות הלו קיטי, האגדה של קורה, קסם של הורים, צבי הנינג'ה, מכשפות, משפחת רעם, דורה וחברים בעיר הגדולה, רוץ דייגו רוץ!, בלייז ומכוניות הענק, כוח פי.ג'יי, גולדי והדב, תכנים ייעודיים של לולי לקיץ, הדרדסים, לגו: אבירי נקסו, דיג'ימון – יחידה דיגיטלית ועוד מגוון סדרות בחינם.

 

כל מופעי הילדים הגדולים של השנה האחרונה: היי סקול פסטיגל, מותק של פסטיבל 8, אקסטרים על גלגלים, גיבורי האור – משימה מהשקמה, הדינוזאורים – מסע בממלכת היורה, הדרקון המתוק שלי 2, המכבים, הקוסם, מגילת אסתר ופיטר פן – הקסם הנצחי.

בנוסף, יעלו במהלך הקיץ (ויישארו בחינם גם לאחר מכן) שתי סדרות רכש חדשות: עונה שלישית לסדרת הלהיט בנות הים של מקו ושלוש העונות של תיכון הגלים הגבוהים, סדרת נוער המתארת את חייהם של שבעה גולשים אוסטרליים מצטיינים, שנבחרים להתגורר ולהתאמן במתקן אימוני גלישה בצמוד לתיכון. בסוף השנה, רק שניים יזכו במימון ובכניסה לסבב המקצועני. הסדרה עוקבת אחר היחסים ביניהם והאתגרים העומדים בפניהם.


לרכישת כרטיסים : http://www.hot.net.il

יש לבדוק גם

דם וכסף

דם וכסף Of Money And Blood "דם וכסף" ("Of Money And Blood") היא דרמת מתח …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.