יום שלישי , אפריל 16 2024
טלוויזיה של LG

LG ואיסלנד- מה הקשר?

טלוויזיות ה- OLED של LG מביאות את הזוהר הצפוני לאיסלנד בקיץ הקרוב

לקראת האירוע תתקיים הגרלת אונליין שתזכה את המנצח בכרטיסים להופעה ברייקיאוויק

חברת LG Electronics יוצאת בקמפיין שמטרתו להביא את תופעת הזוהר הצפוני לקהלים בכל העולם, בדרך הכי מקורית שיש- שידור האירוע על גבי מסכי HDR בטכנולוגיית 4K מסדרת הטלוויזיות OLED של LG. חברת LG תציג לראווה ב-20 ליולי את תופעת הזוהר הצפוני שמתרחשת בשמי רייקיאוויק, איסלנד, כאשר ברקע תופיע להקת Of Monsters and Men האיסלנדית, שתהווה את יריית הפתיחה לתערוכת התמונות שתנציח את יופייה של איסלנד דרך מסכי ה- OLED.

בין החודשים אפריל עד אוגוסט לא ניתן לחזות בתופעת הזוהר הצפוני בשל העובדה שבמשך חודשים אלו מתקיים אור יום מלא במשך 24 שעות ביממה. על מנת לתת לתושבי המקום ולתיירים הזדמנות ראשונה לחזות בתופעה במשך חודשי הקיץ, הזמינה חברת LG כמעט 1000 איש לאירוע Lights Out, Stars On בה תופיע להקת Of Monsters and Men.

למשך לילה אחד בלבד, באולם הקונצרטים עטור הפרסים "הרפה" השוכן ברייקיאוויק, יותקן מערך של כ-40 מסכי טלוויזיות OLED גדולים ופנלים העשויים זכוכית המדמים את טלוויזיית ה- LG SIGNATURE OLED אשר יציג לראווה את הלילה האיסלנדי בצבעי שחור מושלמים. לתושבים מכל הארצות תהיה ההזדמנות לזכות בכרטיסים להופעה הכוללים את כל ההצעות עם חבילת נסיעה לרייקיאוויק, פרטים נוספים הנוגעים לתחרות ניתן למצוא בדף הפייסבוק של
LG http://www.facebook.com/lgtv.

כחלק מהקמפיין תיערך תערוכת צילומים שתציג תמונות של נופי איסלנד ואת השמיים החשוכים שלה על גבי טלוויזיות LG OLED. תמונות אשר צולמו על ידי צלמים איסלנדיים מוכשרים יציגו את היופי הטבעי של השמיים והארץ ויוצגו על גבי המשטחים המושלמים של טלוויזיות LG OLED. התערוכה תיערך בין התאריכים 20 ליולי ועד ה20 בנובמבר באולם "הרפה".

במהלך הקמפיין חברת LG עבדה מקרוב עם הסופר האיסלנדי זוכה הפרסים אנדריי מגנסון, כמו כן הצטרף לקמפיין הצלם המקצועי שון פרקר, שצילם יצירות אומנות נפלאות משמי הלילה של הזוהר הצפוני האיסלנדי. בלוגר היוטיוב לואיס אילסנטגר מ-Unbox Therapy ישמש כמנהל קריאייטיב לקמפיין.

בעונת הצפייה של הזוהר הצפוני בשנת 2006, המשורר והסופר האיסלנדי אנדריי מגנסון הציע שהעיר ריקייואוייק תתאחד על מנת להפוך לראשונה את היופי של מראות שמי הלילה לזמינים בתוך העיר. מגנסון רצה שתושבי רייקיוויאק יוכלו לצפות בזוהר הצפוני כשברקע שחור מושלם, הסרת "זיהום" האור יאפשר לתושבי רייקיוואיק לראות את האורות במלוא תפארתם. הרקע השחור של טלוויזיות ה- OLED מגביר את הניגודיות ומספק תמונות עשירות יותר. טלוויזיות הLG OLED עובדות כך שכל נורת לד נדלקת בפניי עצמה כך שהתמונה לא מתעוותת כמו בנורות LED אחוריות. מבלי אור אחורי, טלוויזיות הOLED מסוגלות להציג תמונות עם שחור מושלם לצד תמונות בהירות לקבלת צבעים עשירים.

“LG פורצת דרך בתחום החדשנות בטלוויזיה מזה כחמישים שנה, והדחף הזה ליצור את התצוגה הטובה ביותר, הניבה את טלוויזיות הOLED של היום.” אמר בריאן קון, נשיא LG Home Entertainment. "בעזרת צילום מדויק של יופיו של הזוהר הצפוני, תושבים ותיירים יוכלו לחוות את הקסם של הטבע באופן שבו רק טלוויזיות LG OLED מאפשרות.”

המופע ותערוכת התמונות יערכו באולם זוכה הפרסים "הרפה" ברייקיוואיק

יש לבדוק גם

יח"צ: מבצע שדרוג ב-LG ורונלייט

LG ורונלייט יעניקו הנחה של עד 1250 ₪ במבצע שדרוג ממכשירי החברה עבור רכישת מכשיר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.