יום חמישי , אפריל 18 2024
RIG 400

אוזניות גיימינג אלחוטיות חדשות

תערוכת E3: פלנטרוניקס מכריזה על סדרת ה-RIG 800 –אוזניות הגיימינג האלחוטיות הראשונות עם חיי סוללה של 24 שעות

הסדרות החדשות של RIG 800, RIG 600 ו-RIG 400 בנויות על המערך הנוכחי של פלנטרוניקס עבור גיימרים, הכולל את ה-RIG 4VR – האוזניות הראשונות שפותחו במיוחד עבור PlayStation VR

פלנטרוניקס (NYSE: PLT), חלוצה ומובילה עולמית בתחום מוצרי תקשורת קולית ומכשירים לבישים, הכריזה על סדרת אוזניות RIG חדשה המיועדת ל-Xbox One ול-PS4. התוספת החדשה של פלנטרוניקס למשפחת מוצרי ה-RIG היא סדרת ה-RIG 800, אוזניות הגיימינג האלחוטיות הראשונות עם חיי סוללה של עד 24 שעות. משפחת ה-RIG 800 מצטרפת אל ה-RIG 4VR שהוכרזו מוקדם יותר השנה, ואשר מהוות את האוזניות הראשונות בתעשייה אשר פותחו במיוחד עבור PlayStation®VR. שני המוצרים מצטרפים לשורה של פתרונות אודיו, הכוללים את סדרת RIG 500 לקונסולות ול-PC ומיועדים להתאים לצרכים ולהעדפות של הגיימרים.

"אנחנו בפלנטרוניקס מבינים את החשיבות בלספק לגיימרים יתרונות מוחשיים ההופכים אותם לשחקנים טובים יותר", אמר גרגורי מורקווין, מנהל תחום הגיימינג בפלנטרוניקס. "סדרת ה-RIG 800 תוכננה כדי לספק ביצועים אלחוטיים מעולים וזמן משחק שלא ניתן להתחרות בו, בשילוב עם עיצוב נוח וקל ובקרה מדויקת. כגיימרים בעצמנו, אנחנו שואפים לפתח מוצרים עבור טווח רחב של סגנונות וצרכים של השחקנים. הדבר בא לידי ביטוי בקו החדש והמקיף של אוזניות RIG".

אוזניות ה-RIG 800HS (PlayStation 4) ואוזניות ה-RIG 800HX (Xbox One) הן בעלות חיי סוללה של 24 שעות ויתרון זה מאפשר לשחקנים להתמקד במשחק מבלי לדאוג מכך שהאוזניות שלהם יתנתקו באמצע. הסוללה המשופרת כוללת מאפיין של הטענה מהירה המספק שעה וחצי של משחק לכל חצי שעה של הטענה.  

אוזניות סדרת ה-RIG 800 הן מאוזניות הגיימינג האלחוטיות הקלות ביותר בשוק, והן תוכננו להתאמה מירבית ולנוחות לאורך זמן. כריות האוזניות בעלות המרקם הנעים והרך הופכות את הרכבת האוזניות לנוחה יותר ומעצימות את בידוד הקול כדי לאפשר חוויה וירטואלית מקסימלית. ה-RIG 800 הן בעלות עיצוב ניתן להתאמה, בדומה לאוזניות ה-RIG 500, האוזניות הראשונות בתעשייה בעלות עיצוב מודולרי.

מאפיינים נוספים של סדרת ה-RIG 800

  • ביצועי אודיו: דרייברים מוגברים של 40 מ"מ מעוררים את האודיו לחיים. תהודה בתדר נמוך מחזקת את צלילי הבס ומגבילה את עיוות הצליל. המיקרופון מאפשר לכם לשמוע את הצ'אט באיכות טובה ובו-בזמן, המיקרופון מבטל הרעשים מוודא שהשחקנים האחרים יכולים לשמוע אתכם בבירור. כאשר אתם מסיימים לשוחח, פשוט הרימו למעלה את המיקרופון כדי להשתיק אותו.

  • בקרה מדויקת: חוגת בקרה כפולה על האוזנייה השמאלית תעזור לכם לאזן במהירות בין המשחק לבין הצ'אט ולשלוט בעוצמת השמע. בחרו בהגדרות ה-EQ כדי לבודד צלילים גבוהים נקיים, להגביר את הטווח האמצעי, ליהנות מבאס סיסמי או להגביר את המיקוד הקולי.

מאפייני סדרות ה-RIG 600 ו-RIG 400

  • אוזניות ה-RIG 600 הינן בעלות אודיו באיכות גבוהה, אשר מאזן בין בס נטול-עיוותים עם קולות אמצעיים מהדהדים וטרבל, והן מאפשרות למשתמשים לשמוע פרטים רבים יותר במשחקים ובמוזיקה שלהם.

  • סדרת אוזניות ה-RIG 400 כוללת את ה-RIG 400HX אשר נועדו ל-Xbox One ואת ה-RIG 400HS אשר נועדו ל-PlayStation 4. שני הדגמים כוללים inline volume ובקרת השתקה, דרייברים ברגישות גבוהה ומיקרופונים מבטלי רעשים שניתנים להסרה.  

תמחור וזמינות

  • אוזניות ה-RIG 800HS/RIG 800HX יהיו זמינות החל מאוקטובר 2016. מחיר מומלץ לצרכן – 750 ₪.

  • אוזניות ה-RIG 4VR עבור PlayStation®VR ובקרי DualShock®4 יהיו זמינות החל מנובמבר 2016. מחיר מומלץ לצרכן – 360 ₪.

  • סדרות ה-RIG 400 וה-RIG 600 יהיו זמינות החל מסתיו 2016.

 

למידע נוסף בקרו באתר: www.plantronics.com/gaming

 

אודות פלנטרוניקס

פלנטרוניקס (Plantronics) (NYSE:PLT) האמריקנית מסנטה קרוז, היא מובילה גלובלית בתחום התקשורת הקולית לעסקים ולצרכנים. פלנטרוניקס היא חלוצה בהתוויית מגמות חדשות בטכנולוגיית האודיו ובפיתוח מוצרים חדשניים שמאפשרים לאנשים לתקשר בפשטות. מתקשורת אחודה דרך אוזניות ועד פתרונות לעולם המשחקים, פלנטרוניקס מספקת איכות ללא פשרות, חוויה מיטבית, ושירות ברמה גבוהה. מוצרי פלנטרוניקס נמצאים בשימוש כל החברות שנמצאות ברשימת Fortune 100, וכן בפתרונות שירותי החירום, בקרות תעבורה אווירית וכן במספר יישומים המשמשים את הכוחות בקו החזית. למידע נוסף בקרו ב-www.plantronics.com.

 

יש לבדוק גם

הודעת יח"צ: בנק הדואר, מאסטרקארד וגיימינג

  מאסטרקארד ובנק הדואר בשיתוף פעולה לעידוד השימוש בכרטיסי פריפייד להורים לילדים גיימרים   כרטיס …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.